Petro1010 Opublikowano 5 Września 2019 Opublikowano 5 Września 2019 Witam po zrobieniu programu W mojej Audi a4 b6 bex gdzie wyszło 213 km i327 niuta po przejechaniu okolo 30 km samochód traci moc chodzi bez turba po zgaszeniu i ponownych uruchomieniu samochód nadal ma moc ale przy większych obrotach nadal spada moc szarpie nie równo ciągnie Tuner Twierdzi że to może być wina intercolera i proponuję albo jego zmianę lub zmniejszanie mocy. , z tego co czytałem na forum bez zmiany żadnych gratow przy moim wyniku autko powinno. Śmigać dobrze. I nie powino miec takich objawów jak ja mam ... Co może być przyczyną tych objaw?
WYSKUN Opublikowano 5 Września 2019 Opublikowano 5 Września 2019 (edytowane) 11 minut temu, Petro1010 napisał: Tuner Twierdzi że to może być wina intercolera i proponuję albo jego zmianę lub zmniejszanie mocy. , Jeżeli auto teraz wogóle prawie nie przyspiesza to tuner Cię kłamie. Skoro auto nie jedzie i po zgaszeniu i ponownych uruchomieniu odzyskuje moc to coś jest nie tak i nie jest to wina kulera zwłaszcza że w BEX siedzi DSMIC seryjnie Edytowane 5 Września 2019 przez WYSKUN
WYSKUN Opublikowano 5 Września 2019 Opublikowano 5 Września 2019 Wykonaj logi dynamiczne bo bez tego nic. Wszytsko jest tu opisane
adrian998998 Opublikowano 5 Września 2019 Opublikowano 5 Września 2019 Widocznie tuner nie tuner jak nie potrafi zdiagnozować auta a później kwiatki ? Zrób logi 2+31+115 3+20+118 2+31+33
adamm_85 Opublikowano 6 Września 2019 Opublikowano 6 Września 2019 (edytowane) Zacznij od DV i odpowietrznika skrzyni korbowej. Na postoju tez nie rowno pracuje? Te dwie rzeczy do sprawdzenia. Poza tym koniecznie trzeba zrobic logi. Edytowane 6 Września 2019 przez adamm_85
kuba.goller Opublikowano 6 Września 2019 Opublikowano 6 Września 2019 Może tuner zapomniał podnieść limit boost i wywala błąd over boost i ogranicza moc.
Petro1010 Opublikowano 7 Września 2019 Autor Opublikowano 7 Września 2019 Zmieniłem zaworek n75 nie pomogło nic temp w dolocie 30 ° ogólnie gdy samochód zaczyna przyspieszać mocno ciągnąć słychać mocny świst i po mim brak mocy moze układ nie szczelny?
przem8 Opublikowano 7 Września 2019 Opublikowano 7 Września 2019 I na co te wymiany w ciemno? Logi podstawa i sprawdź podciśnienia czyli ogarnij szczelność dolotu kompresorem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się