UnknowUser Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Witam Chcę trochę podnieść moc w mojej b6 1.8t BFB. Przed oddaniem samochodu do tunera chciałbym wiedzieć w jakim stanie jest silnik (turbo itd.). Zrobiłem logi i z racji tego, że nie znam się na tym zbytnio proszę o weryfikację wyników o ile to możliwe. http://vaglogi.pl/log-002_033_h8j566.html http://vaglogi.pl/log-003_020_a9GK1L0.html poniżej z odpiętym n75: http://vaglogi.pl/log-115_118_1ZB4Sey.html z podłączonym n75: http://vaglogi.pl/log-115_118_c0jp244.html
Misieqq7 Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 z tego co umiem wyczytać to cofa trochę zapłony. na jakim paliwie jeździsz? świece cewki zmieniane?
UnknowUser Opublikowano 9 Września 2019 Autor Opublikowano 9 Września 2019 Nie zmieniałem cewek/świec póki co. Ogólnie jeżdżę na podtlenku gazu ale oczywiście do logów na benzynie 95. Trochę pojezdziłem na 95 zanim zrobiłem logi.
przem8 Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 19 minut temu, UnknowUser napisał: Nie zmieniałem cewek/świec póki co. Ogólnie jeżdżę na podtlenku gazu ale oczywiście do logów na benzynie 95. Trochę pojezdziłem na 95 zanim zrobiłem logi. Kasowane były błędy przed logami? Zacznij od wymiany świec na ngk pfr6q. Jeśli nie pomoże to będziesz martwić się dalej...
UnknowUser Opublikowano 9 Września 2019 Autor Opublikowano 9 Września 2019 Kasowałem wszystkie błędy. W takim razie zamawiam świece.
UnknowUser Opublikowano 10 Września 2019 Autor Opublikowano 10 Września 2019 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Wymieniłem na świece PFR6Q i zrobiłem logi tylko grupy 3 i 20 pogoda mi nie pozwoliła na resztę.
przem8 Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 Poprawa jest, zwłaszcza na 2 garze. Zmierz kompresję. Pali Ci olej?
UnknowUser Opublikowano 10 Września 2019 Autor Opublikowano 10 Września 2019 2 minuty temu, przem8 napisał: Poprawa jest, zwłaszcza na 2 garze. Zmierz kompresję. Pali Ci olej? Tak trochę ubywa. Myślę że jest to średnio ok. 1l -1.5l między wymianami. Wymieniam co 10-11 tys
UnknowUser Opublikowano 10 Września 2019 Autor Opublikowano 10 Września 2019 Pomimo poboru oleju nic a nic nie zadymi nawet na zimnym czy ciepłym silniku, czy depcze go czy nie to nie dymi wgl. Teraz będę właśnie oleje zmieniał to dokładnie odmę wyczyszczę i smok.
UnknowUser Opublikowano 12 Września 2019 Autor Opublikowano 12 Września 2019 Kompresja zmierzona na ciepłym silniku bo musiałem dojechać do gościa z manometrami. Najwyżej zamówię sobie manometr i później na zimnym zmierzę. Wynik 13.5, 13.5, 13.1, 13.26. W dniu 10.09.2019 o 13:53, przem8 napisał: Poprawa jest, zwłaszcza na 2 garze. Zmierz kompresję. Pali Ci olej?
Randor Opublikowano 12 Września 2019 Opublikowano 12 Września 2019 (edytowane) Aż podejrzanie dobra. Kompresja powyżej 13 bar jest już podejrzana w 1.8t z nalotem powyżej 200tys. Może się okazać, że silnik jest za***any nagarem. Nowe miały ok 13 bar. Jak szukałem info odnośnie kompresji wszędzie jako górną granicę podawano właśnie 13 nie więcej. Zdarzało się, że po użyciu środka do czyszczenia tłoków aplikowanego przez otwory świec kompresja spadała z 14 do 12 bar tyle było syfu.No ale to tylko takie moje pierdzielenie. Może manometr jest optymistyczny:) Edytowane 12 Września 2019 przez Randor
UnknowUser Opublikowano 12 Września 2019 Autor Opublikowano 12 Września 2019 22 minuty temu, Randor napisał: Aż podejrzanie dobra. Kompresja powyżej 13 bar jest już podejrzana w 1.8t z nalotem powyżej 200tys. Może się okazać, że silnik jest za***any nagarem. Nowe miały ok 13 bar. Jak szukałem info odnośnie kompresji wszędzie jako górną granicę podawano właśnie 13 nie więcej. Zdarzało się, że po użyciu środka do czyszczenia tłoków aplikowanego przez otwory świec kompresja spadała z 14 do 12 bar tyle było syfu.No ale to tylko takie moje pierdzielenie. Może manometr jest optymistyczny:) No przebieg jest akurat 207 tys. Udokumentowany ale nie wnikam w jego prawdziwość bo przy kupnie patrzyłem na ogólny stan mechaniczny i estetyczny, no i przy takim roczniku przebiegiem to średnio się sugerować. Do sedna co do Twoich przypuszczeń nie neguję nie zaglądałem pod pokrywę ani pod miskę (dopiero będę to robił) bo samochód chodził i chodzi dobrze. Ogólnie samochód tak jak pisałem nie dymi, nie ma problemów z mocą itd. lekkie poszarpywanie się pojawiło, a chce go zawirusować więc zrobiłem logi i tu wrzuciłem na weryfikację. Po wymianie świec poszarpywanie minęło. Na pewno czym się zajmę to wymianą jeszcze cewek (chyba będą firmy Beru).
szpakuziom Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Ja mam 380kkm i kompresja na każdym jednym cylindrze po 12 bar Oczywiście silnik był płukany naftą.
Randor Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 (edytowane) Bdb kompresja jak na ten przelot. Ogólnie 12-12,5 bar to taka książkowa kompresja w zadbanym słupku z 300tys przelotu. Edytowane 13 Września 2019 przez Randor
lukasz432120 Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Witam. Ja mam u siebie 1.8t AVJ 338kkm i kompresja: 12 12 12.25 12.25
szpakuziom Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 Widać trafiliśmy na zadbane silniki A miałem wątpliwości co do kupna, kiedy miała najechane 310kkm
soul87 Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 Wywal kata to i stuki stanowczo spadną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się