Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t BFB logi przed chipem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chcę trochę podnieść moc w mojej b6 1.8t BFB. Przed oddaniem samochodu do tunera chciałbym wiedzieć w jakim stanie jest silnik (turbo itd.). Zrobiłem logi i z racji tego, że nie znam się na tym zbytnio proszę o weryfikację wyników o ile to możliwe. 

http://vaglogi.pl/log-002_033_h8j566.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_a9GK1L0.html

poniżej z odpiętym n75:

http://vaglogi.pl/log-115_118_1ZB4Sey.html

z podłączonym n75:

http://vaglogi.pl/log-115_118_c0jp244.html

Opublikowano

z tego co umiem wyczytać to cofa trochę zapłony. na jakim paliwie jeździsz? świece cewki zmieniane?

 

Opublikowano

Nie zmieniałem cewek/świec póki co. Ogólnie jeżdżę na podtlenku gazu ale oczywiście do logów na benzynie 95. Trochę pojezdziłem na 95 zanim zrobiłem logi. 

Opublikowano
19 minut temu, UnknowUser napisał:

Nie zmieniałem cewek/świec póki co. Ogólnie jeżdżę na podtlenku gazu ale oczywiście do logów na benzynie 95. Trochę pojezdziłem na 95 zanim zrobiłem logi. 

Kasowane były błędy przed logami?

Zacznij od wymiany świec na ngk pfr6q. Jeśli nie pomoże to będziesz martwić się dalej...

Opublikowano

Kasowałem wszystkie błędy. W takim razie zamawiam świece.

Opublikowano
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
Wymieniłem na świece PFR6Q i zrobiłem logi tylko grupy 3 i 20 pogoda mi nie pozwoliła na resztę. 

 

Opublikowano

Poprawa jest, zwłaszcza na 2 garze. Zmierz kompresję. Pali Ci olej?

Opublikowano
2 minuty temu, przem8 napisał:

Poprawa jest, zwłaszcza na 2 garze. Zmierz kompresję. Pali Ci olej?

Tak trochę ubywa. Myślę że jest to  średnio ok. 1l -1.5l między wymianami. Wymieniam co 10-11 tys

Opublikowano

Pomimo poboru oleju nic a nic nie zadymi nawet na zimnym czy ciepłym silniku, czy depcze go czy nie to nie dymi wgl. Teraz będę właśnie oleje zmieniał to dokładnie odmę wyczyszczę i smok. 

Opublikowano

Kompresja zmierzona na ciepłym silniku bo musiałem dojechać do gościa z manometrami. Najwyżej zamówię sobie manometr i później na zimnym zmierzę. Wynik 13.5, 13.5, 13.1, 13.26.

W dniu 10.09.2019 o 13:53, przem8 napisał:

Poprawa jest, zwłaszcza na 2 garze. Zmierz kompresję. Pali Ci olej?

 

Opublikowano (edytowane)

Aż podejrzanie dobra. Kompresja powyżej 13 bar jest już podejrzana w 1.8t z nalotem powyżej 200tys. Może się okazać, że silnik jest za***any nagarem. Nowe miały ok 13 bar. Jak szukałem info odnośnie kompresji wszędzie jako górną granicę podawano właśnie 13 nie więcej. Zdarzało się, że po użyciu środka do czyszczenia tłoków aplikowanego przez otwory świec kompresja spadała z 14 do 12 bar tyle było syfu.No ale to tylko takie moje pierdzielenie. Może manometr jest optymistyczny:)

Edytowane przez Randor
Opublikowano
22 minuty temu, Randor napisał:

Aż podejrzanie dobra. Kompresja powyżej 13 bar jest już podejrzana w 1.8t z nalotem powyżej 200tys. Może się okazać, że silnik jest za***any nagarem. Nowe miały ok 13 bar. Jak szukałem info odnośnie kompresji wszędzie jako górną granicę podawano właśnie 13 nie więcej. Zdarzało się, że po użyciu środka do czyszczenia tłoków aplikowanego przez otwory świec kompresja spadała z 14 do 12 bar tyle było syfu.No ale to tylko takie moje pierdzielenie. Może manometr jest optymistyczny:)

No przebieg jest akurat 207 tys. Udokumentowany ale nie wnikam w jego prawdziwość bo przy kupnie patrzyłem na ogólny stan mechaniczny i estetyczny, no i przy takim roczniku przebiegiem to średnio się sugerować. Do sedna co do Twoich przypuszczeń nie neguję nie zaglądałem pod pokrywę ani pod miskę (dopiero będę to robił) bo samochód chodził i chodzi dobrze. Ogólnie samochód tak jak pisałem nie dymi, nie ma problemów z mocą itd. lekkie poszarpywanie się pojawiło, a chce go zawirusować więc zrobiłem logi i tu wrzuciłem na weryfikację. Po wymianie świec poszarpywanie minęło. Na pewno czym się zajmę to wymianą jeszcze cewek (chyba będą firmy Beru).

Opublikowano

Ja mam 380kkm i kompresja na każdym jednym cylindrze po 12 bar :) Oczywiście silnik był płukany naftą.

Opublikowano (edytowane)

Bdb kompresja jak na ten przelot. Ogólnie 12-12,5 bar to taka książkowa kompresja w zadbanym słupku z 300tys przelotu.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Witam. Ja mam u siebie 1.8t AVJ 338kkm i kompresja: 12  12  12.25   12.25 

Opublikowano

Widać trafiliśmy na zadbane silniki :) A miałem wątpliwości co do kupna, kiedy miała najechane 310kkm :)

Opublikowano

Wywal kata to i stuki stanowczo spadną. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...