Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana korb na kute


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie,

Chciałbym się dowiedzieć czy przy okazji otwierania silnika 1.8t BFB warto wrzucić do niego kute korby. Po remoncie planuje moc 250-270 km, wyczytałem z wielu tematów, że na hybrydzie i mocy w tych okolicach dół jest kastrowany ze względu na korby właśnie, chciałbym się dowiedzieć jak wielka jest ta kastracja dołu, czy wrzucenie tych korb da mi znaczną poprawę dołu czy jest to gra nie warta świeczki jeżeli nie planuje iść powyżej 300 km.

Z góry dzięki wszystkim za odpowiedzi i przepraszam jeżeli powtarzam temat ale nie byłem wstanie znaleźć konkretnej odpowiedzi wyszukiwarką forumową. 

Opublikowano

Moim zdaniem bez sensu pchanie się w to pod takie moce.

Opublikowano

Jak masz zbędna kasę to oczywiście że tak, będzie na przyszłość ?

Opublikowano

Jak na 270km bez sensu chyba że masz za dużo zielonych:)

Opublikowano

Nie ma sensu. Z tego co wiem, abc podnoszenia mocy w 1.8 nie przewiduje zakucia czegokolwiek do 300km.

Opublikowano

Dzięki Panowie za odpowiedź, kasa jest ale wiadomo jak nie warto wrzucać to po co się ładować w koszty. Po prostu się zastanawiałem bo w paru tematach na forum wyczytałem, że dół przy strojeniu na hybrydzie np. od Geremiego jest mocno ścinany ze względu na fabryczne korby nawet przy tych 250-270km. Najwyżej kasa zostanie na lepsze koło na następny sezon albo pobawię się w wydech. ? Zawsze jest w co kasę wrzucić ?

Opublikowano (edytowane)
23 godziny temu, Langista napisał:

Nie ma sensu. Z tego co wiem, abc podnoszenia mocy w 1.8 nie przewiduje zakucia czegokolwiek do 300km.

uzupełnij swoją wiedzę, 300kM wytrzymywały stare AEB i AJL-e

począwszy od AWT-eka do tej mocy trzeba zmieniac korby

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)
22 minuty temu, Dev napisał:

uzupełnij swoją wiedzę, 300kM wytrzymywały stare AEB i AJL-e

począwszy od AWT-eka do tej mocy trzeba zmieniac korby

Począwszy od AWT czyli w ANB jeszcze nie trzeba? W sumie też będę stał przed dylematem wrzucenia kutych korb pod hybrydę. ANB bliżej do AEB czy AWT pod względem wytrzymałości?

Edytowane przez Randor
Opublikowano (edytowane)

APU, ANB i AJL mają te same korby i tłoki

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Dzięki. Dobra wiadomość. Czyli odpuszczam kucizne.

Opublikowano

To moment, a nie moc gnie korby. Moje avj jakoś żyje a lata już dłuższy czas powyzej 300 ps. Odpowiednio moment poprowadzony i nic im nie będzie

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
10 godzin temu, DivaynEays napisał:

To moment, a nie moc gnie korby. Moje avj jakoś żyje a lata już dłuższy czas powyzej 300 ps. Odpowiednio moment poprowadzony i nic im nie będzie

Masz wykres jak to wyglada ?

Opublikowano
3 godziny temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

Masz wykres jak to wyglada ?

Max moment mam bodajże od 3400rpm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...