mateusz2f Opublikowano 25 Września 2019 Autor Opublikowano 25 Września 2019 http://vaglogi.pl/log-001_004_013_Rp1vr9.html http://vaglogi.pl/log-018_023_QdYFx1.html
kamil-vag Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 Tak. Grupa 004 - ostatnia kratka - kąt synchronizacji wałka - ustaw na -1.1, powinien wtedy lepiej odpalać. Tu jest poradnik: https://a4-klub.pl/topic/47585-tdi-pd-ustawianie-kąta-synchronizacji/ Jutro rano, przed odpaleniem zobacz jeszcze grupę 007 - temperatury, mają być podobne do siebie.
mateusz2f Opublikowano 25 Września 2019 Autor Opublikowano 25 Września 2019 A ogolnie parametry pompowtryskiwaczy itp ma w porządeku?
kamil-vag Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 Na rozgrzanym jest OK, ale możesz tez jutro rano zrobić (po dłuższym postoju) log 013+018+023, najpierw wciśnij log, dopiero odpalaj i tak przez jakieś 5 minut pologuj...
mateusz2f Opublikowano 25 Września 2019 Autor Opublikowano 25 Września 2019 A czy ta sychronizacja walka ma cos do drgania bo auduczka na jalowym drzy
mateusz2f Opublikowano 25 Września 2019 Autor Opublikowano 25 Września 2019 I narobilem wgl nie odpala
kamil-vag Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 Przesadziłeś... wróć do pozycji wyjściowej, to raczej widać na fasolkach gdzie było... Podejrzyj w vagu jakie wartości się pokazują przy odpalaniu, żeby wiedzieć czy dawać na plus czy na minus... Te odchyłki są bardzo minimalne... dosłownie leciutkie stuknięcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się