Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Czujnik położenia wału


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O takie cos chodzi? 

 

Opublikowano

Tak. Grupa 004 - ostatnia kratka - kąt synchronizacji wałka - ustaw na -1.1, powinien wtedy lepiej odpalać. 

Tu jest poradnik: https://a4-klub.pl/topic/47585-tdi-pd-ustawianie-kąta-synchronizacji/

Jutro rano, przed odpaleniem zobacz jeszcze grupę 007 - temperatury, mają być podobne do siebie.

 

Opublikowano

A ogolnie parametry pompowtryskiwaczy itp ma w porządeku? 

Opublikowano

Na rozgrzanym jest OK, ale możesz tez jutro rano zrobić (po dłuższym postoju) log 013+018+023, najpierw wciśnij log, dopiero odpalaj i tak przez jakieś 5 minut pologuj...

Opublikowano

A czy ta sychronizacja walka ma cos do drgania bo auduczka na jalowym drzy 

Opublikowano

I narobilem wgl nie odpala

Opublikowano

Przesadziłeś... wróć do pozycji wyjściowej, to raczej widać na fasolkach gdzie było... 

Podejrzyj w vagu jakie wartości się pokazują przy odpalaniu, żeby wiedzieć czy dawać na plus czy na minus...

Te odchyłki są bardzo minimalne... dosłownie leciutkie stuknięcie. 

Opublikowano

Ustawilem na 0.0 - 0,6

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...