bartez90 Opublikowano 10 Października 2019 Opublikowano 10 Października 2019 (edytowane) 1. Logi nadal źle - masz zrobić 2+33, 3+20 i 115+118 wszystkie dynamiczne. Na LPG wystarczy 2+33. 2. Po logu 3+20 na pb widać że masz spalanie stukowe blisko granicy uszkodzenia silnika. 3. Przepływ jest lepszy ale jak na bexa po programie (a po doładowaniu widać że raczej na pewno jest chip) raczej mały. 4. Wykonaj jutro komplet i będziemy myśleć dalej. Edytowane 10 Października 2019 przez bartez90
TomOskroba Opublikowano 10 Października 2019 Autor Opublikowano 10 Października 2019 22 minuty temu, bartez90 napisał: 1. Logi nadal źle - masz zrobić 2+33, 3+20 i 115+118 wszystkie dynamiczne. Na LPG wystarczy 2+33. 2. Po logu 3+20 na pb widać że masz spalanie stukowe blisko granicy uszkodzenia silnika. 3. Przepływ jest lepszy ale jak na bexa po programie (a po doładowaniu widać że raczej na pewno jest chip) raczej mały. 4. Wykonaj jutro komplet i będziemy myśleć dalej. Czyli brakuje 02+33 dynamicznych na pb + LPG i 115+118 boosta. Jak przeczytałem odnośnie spalania stukowego to zrobiło mi się ciepło, ale czy to nie jest przypadkiem cofanie zapłonu ?
TomOskroba Opublikowano 10 Października 2019 Autor Opublikowano 10 Października 2019 (edytowane) Dodam że z.mechanicznych objawów od tygodnia jakby dzwoniły popychacze.@bartez90 Na pb stukowe a na LPG już ok ? Edytowane 10 Października 2019 przez TomOskroba
3r4 Opublikowano 10 Października 2019 Opublikowano 10 Października 2019 na lpg jest ciut lepiej, cała ta kolumna CF w tym logu 020 to właśnie cofanie zapłonu i powinno być najlepiej zero 1
TomOskroba Opublikowano 11 Października 2019 Autor Opublikowano 11 Października 2019 Dorzucę dzisiaj brakujące logi. Dziwne że na LPG jest trochę lepiej.czy ktoś ma jakieś pomysły z tym zwiazane ? :/ Pewnie na pierwszy rzut do przejrzenia świece (wymieniane 10k temu) cewki i przewody.
bartez90 Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 Jeśli faktycznie dzwonią Ci popychacze to nie jest dobrze i przejrzenie świec i cewek raczej nic nie zmieni. Świece jakie masz? Ale póki co bez paniki i najpierw komplet logów.
soul87 Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) Po 1 to. Jakie paliwo lejesz ? mówię o benzynie ponieważ stuki na LPG są sporo mniejsze. Do Bexa a tym bardziej po programie powinienes lać dobre pb98 Btw, z własnego troche skromnego ale jednak doświadczenia bo kazdy na stuki zaleca nowe swiece i cewki... ale ... jak świece i a tym bardziej cewki mają wpływać na spalanie stukowe? ... Tak czysto technicznie mechanicznie ? Stuki zazwyczaj pojawiają się przy zbyt mocno wyprzedzonym zapłonie, słabym paliwie albo zanieczyszczonym przez nagar komorze spalania... moim zdaniem. ... Edytowane 11 Października 2019 przez soul87
TomOskroba Opublikowano 11 Października 2019 Autor Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) Od kwietnia leje pb98 .staram się głównie na Orlenie ale czasem zajrzę do BP bo jest po drodze Edytowane 11 Października 2019 przez TomOskroba
przem8 Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 Kompresja do sprawdzenia i katalizator.
TomOskroba Opublikowano 11 Października 2019 Autor Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) 9 minut temu, przem8 napisał: Kompresja do sprawdzenia i katalizator. Ok ogarnę kompresję z mechanikiem, a kata sprawdzę vagiem. Od wymiany przepkywki błędów brak. Edytowane 11 Października 2019 przez TomOskroba
soul87 Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) VAG pokaze ze kat ok jezeli bledow brak, pytanie czy ktos nie wylaczyl obslugi kata w sofcie, wtedy wynik pozytywny bedzie falszywy .... Jeżeli auto ma powyzej 200-250tys przebiegu to kat juz raczej więcej szkodzi niz daje pozytku . Za cofanie zaplonu moze byc tez odpowiedzialny zwiekszony back pressure wydechu poprzez przytkany/zuzyty kat. Ostatnio podczas przygotowywaniua softu do sharana 1.8t po wywaleniu kata spalanie stukowe zmniejszylo się o około 6-9CF .... a błedów nie generował. Edytowane 11 Października 2019 przez soul87 1
TomOskroba Opublikowano 11 Października 2019 Autor Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) Wszystko spoko mogę wywalić kata i dać DP bo i tak był taki plan. wiem, że trzeba robić po kolei ale w auto wrzucilem sporo siana i jeszcze nie wiadomo co dalej. gość od WWE-TUNING )który jest polecany tu na forum( oczywiście nie ujmując tutaj żadnemu innemu tunerowi) zobaczył te logi i mówił, że te auto to seria bez softu, ale poprosił jeszcze o logi: 2+31+115 3+20+118 2+31+33 bez kasowania błędów same dynamiczne na PB. zrobię to jeszcze dziś i podzielę się na forum. tyle tych logów już, że nie ogarniam tj. widzicie jeden mówi jest soft,a drugi, że nie ma na bank a mi łeb siada. co do zapłonu wszyscy zgodni.wiem, że trochę pomieszałem z logami ale dzisiaj wrzucę to co wyżej tak jak trzeba i mam nadzieję, że jakkolwiek droga się wyprostuje bo serdecznie mam już dość. co do tego kata to nawet logicznie można by było wyjaśnić to ponieważ jak latałem 12 tyś na ubogiej mieszance (a może ktoś jeździł wcześniej dłuzej) to mogło zatkać go całkowicie i teoretycznie świece też się mogły zrobić białe. jakiś trop jest Edytowane 11 Października 2019 przez TomOskroba
soul87 Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) Jak widział 115+118 z tego auta i twierdzi ze to seria to ja nie mam pytań........... Edytowane 11 Października 2019 przez soul87
TomOskroba Opublikowano 11 Października 2019 Autor Opublikowano 11 Października 2019 13 minut temu, soul87 napisał: Jak widział 115+118 z tego auta i twierdzi ze to seria to ja nie mam pytań........... no właśnie nie widział dlatego pewnie zmieni zdanie jak zobaczy to co chciał, że bym wrzucił
przem8 Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 39 minut temu, TomOskroba napisał: gość od WWE-TUNING )który jest polecany tu na forum( oczywiście nie ujmując tutaj żadnemu innemu tunerowi) zobaczył te logi i mówił, że te auto to seria bez softu, ale poprosił jeszcze o logi: To na jakiej podstawie to stwierdził? Piszesz, że widział potem, że nie widział logów więc się zdecyduj. Doładowanie w serii nie jest wieksze niż 0,6 , a jesteś już tu trochę więc sam powinieneś coś dostrzec. Masakra.
TomOskroba Opublikowano 11 Października 2019 Autor Opublikowano 11 Października 2019 (edytowane) 21 godzin temu, przem8 napisał: Edytowane 12 Października 2019 przez TomOskroba
TomOskroba Opublikowano 16 Października 2019 Autor Opublikowano 16 Października 2019 ostatnio trochę zająłem się sprawą więc tak, żeby temat nie został bez zakończenia napiszę, że sprawę prowadzę dalej. wczoraj wgrana seria soft do bexa 190 km. okazało się, że poprzednią ktoś modził kto średnio miał o tym pojęcie. od razu zrobiliśmy logi, które dzisiaj dostanę. po logach wskazywało na 182 km, a zapłon dalej katastrofa. generalnie coś mi mocno klepie pod maską co najbardziej słyszalne jest przy 3100 obrotów., a zaczęło się to gdy zmieniłem kilka tyś temu olej z 5w50 valwoline na 5w40 ravenol. 1,2 i 4 cylinder bardzo słabo a 3 jeszcze ok jeżeli chodzi o zapłom. napinacz i łańcuch dawno zmienione na febi+febi. kolejnym krokiem z mojej strony jest sprawdzenie ciśnienia oleju na zimnym jak i rozgrzanym silniku. muszę jeszcze poszukać norm dla tego silnika jeżeli chodzi o ciśnienie. na pewno sprawdzę też kompresję, która powie wszystko o temacie. jedno pytanie do Was. jeżeli okazało by się, że to popychacze już tańczą jak chcą to po ich wymianie kompresja w aucie może się zmienić czy to nie będzie miało żadnego znaczenia ?
TomOskroba Opublikowano 17 Października 2019 Autor Opublikowano 17 Października 2019 Zmieniłem mechanika i okazuje się co ? Ciśnienia oleju na rozgrzanym silniku nie ma prawie w ogóle.stad stuki szklanek bo nie dostają odpowiedniej dawki oleju.na zimnym jeszcze coś podaje. Mówiłem że nie ma nieszczelności ale jest.. 'pochwa' bagnetu ulamana i trochę z niej olej podcieka.jeden wężyk od podciśnienia i jeden mały od skrzyni korbowej. O cofaniu zapłonu na razie nie mówię bo to co opisałem wyżej może być jego przyczyną. Tragedia.zaczynam od zrzucenia miski i sprawdzeniu pompy i panewek na korbie czy czasem już nie mówią papa
cysiek18 Opublikowano 18 Października 2019 Opublikowano 18 Października 2019 11 godzin temu, TomOskroba napisał: Zmieniłem mechanika i okazuje się co ? Ciśnienia oleju na rozgrzanym silniku nie ma prawie w ogóle.stad stuki szklanek bo nie dostają odpowiedniej dawki oleju.na zimnym jeszcze coś podaje. Mówiłem że nie ma nieszczelności ale jest.. 'pochwa' bagnetu ulamana i trochę z niej olej podcieka.jeden wężyk od podciśnienia i jeden mały od skrzyni korbowej. O cofaniu zapłonu na razie nie mówię bo to co opisałem wyżej może być jego przyczyną. Tragedia.zaczynam od zrzucenia miski i sprawdzeniu pompy i panewek na korbie czy czasem już nie mówią papa To ładnie go katowałeś tymi logami jak ciśnienie prawie nie było. Pewnie smok zabity, ale panewki do sprawdzenia
TomOskroba Opublikowano 18 Października 2019 Autor Opublikowano 18 Października 2019 terkocze od 3 tygodni wiec na niskim ciśnieniu jeżdżę już pewnie sporo.smok czyszczony wraz z miską w kwietniu na błysk. na pewno micha w dół i w imię ojca i syna. dzisiaj jeszcze kompresję góry sprawdzę czy w ogóle to się opłaca robić. tyle siana wpakowane i d*pa :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się