Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI 16V BRE po wymianie rozrządu - sychro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, piszę po poradę. Dzisiaj odebrałem samochód z warsztatu po wymianie rozrządu.

Przed wizytą parametry były takie: synchronizacja rozrządu -2,24, korekty na wtryskach 1: -1,5 (reszta do 0,6). 

Po odebraniu z warsztatu: synchronizacja rozrządu -4,45, korekty na wtryskach  -0,54 na wszystkich (=- 0,05). - oczywiście złożony dobrze ba blokadach.

Zarówno przed wymiana jak i po silnik pracuje idealnie, równo, pali na zimnym i ciepłym tak samo, nie dymi, jednym słowem ideał.

Pytanie czy ruszać w tym przypadku synchronizacje na -1, bo te -4,45 to dość sporo i dlaczego korekty na wtryskach się poprawiły?

Opublikowano

ustaw synchronizacje na -1 auto będzie żywsze bo -4,45 jest poza normą. norma jest do 3.00 - -3.00. Na 0 jest idealnie ale ja bym polecał na -1.

Opublikowano (edytowane)

Top wszystko wiem, zastanawiam się skąd takie różnice na pompkach. Korygując jedno psuje drugie:)

Edytowane przez kuba.goller
Opublikowano
9 godzin temu, kuba.goller napisał:

Top wszystko wiem, zastanawiam się skąd takie różnice na pompkach. Korygując jedno psuje drugie:)

a wałka rozrządu nie ściągali Ci?

Opublikowano
13 godzin temu, kuba.goller napisał:

Panowie, piszę po poradę. Dzisiaj odebrałem samochód z warsztatu po wymianie rozrządu.

Przed wizytą parametry były takie: synchronizacja rozrządu -2,24, korekty na wtryskach 1: -1,5 (reszta do 0,6). 

Po odebraniu z warsztatu: synchronizacja rozrządu -4,45, korekty na wtryskach  -0,54 na wszystkich (=- 0,05). - oczywiście złożony dobrze ba blokadach.

Zarówno przed wymiana jak i po silnik pracuje idealnie, równo, pali na zimnym i ciepłym tak samo, nie dymi, jednym słowem ideał.

Pytanie czy ruszać w tym przypadku synchronizacje na -1, bo te -4,45 to dość sporo i dlaczego korekty na wtryskach się poprawiły?

wymienili rozrzad bez blokad, bawili sie flamastrami

Opublikowano

Oto bym ich nie podejrzewał, bo to warsztat kolegi ale chu... wie. Wczoraj ustawiłem na -1,96, blokady jak w masło i korekty na wtrysku szczególnie nr 1 na minus 1,75 - popsułem?:) Silnik pracuje idealnie jak przed tem, nie kopci... Zaczynam żałować, że to wszystko wiem :)

Opublikowano

Cześć.

Ile masz na tym silniku km nalatane? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...