kuba.goller Opublikowano 1 Października 2019 Opublikowano 1 Października 2019 Panowie, piszę po poradę. Dzisiaj odebrałem samochód z warsztatu po wymianie rozrządu. Przed wizytą parametry były takie: synchronizacja rozrządu -2,24, korekty na wtryskach 1: -1,5 (reszta do 0,6). Po odebraniu z warsztatu: synchronizacja rozrządu -4,45, korekty na wtryskach -0,54 na wszystkich (=- 0,05). - oczywiście złożony dobrze ba blokadach. Zarówno przed wymiana jak i po silnik pracuje idealnie, równo, pali na zimnym i ciepłym tak samo, nie dymi, jednym słowem ideał. Pytanie czy ruszać w tym przypadku synchronizacje na -1, bo te -4,45 to dość sporo i dlaczego korekty na wtryskach się poprawiły?
ori52 Opublikowano 1 Października 2019 Opublikowano 1 Października 2019 ustaw synchronizacje na -1 auto będzie żywsze bo -4,45 jest poza normą. norma jest do 3.00 - -3.00. Na 0 jest idealnie ale ja bym polecał na -1.
kuba.goller Opublikowano 1 Października 2019 Autor Opublikowano 1 Października 2019 (edytowane) Top wszystko wiem, zastanawiam się skąd takie różnice na pompkach. Korygując jedno psuje drugie:) Edytowane 1 Października 2019 przez kuba.goller
ori52 Opublikowano 1 Października 2019 Opublikowano 1 Października 2019 9 godzin temu, kuba.goller napisał: Top wszystko wiem, zastanawiam się skąd takie różnice na pompkach. Korygując jedno psuje drugie:) a wałka rozrządu nie ściągali Ci?
Dev Opublikowano 1 Października 2019 Opublikowano 1 Października 2019 13 godzin temu, kuba.goller napisał: Panowie, piszę po poradę. Dzisiaj odebrałem samochód z warsztatu po wymianie rozrządu. Przed wizytą parametry były takie: synchronizacja rozrządu -2,24, korekty na wtryskach 1: -1,5 (reszta do 0,6). Po odebraniu z warsztatu: synchronizacja rozrządu -4,45, korekty na wtryskach -0,54 na wszystkich (=- 0,05). - oczywiście złożony dobrze ba blokadach. Zarówno przed wymiana jak i po silnik pracuje idealnie, równo, pali na zimnym i ciepłym tak samo, nie dymi, jednym słowem ideał. Pytanie czy ruszać w tym przypadku synchronizacje na -1, bo te -4,45 to dość sporo i dlaczego korekty na wtryskach się poprawiły? wymienili rozrzad bez blokad, bawili sie flamastrami
kuba.goller Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 Oto bym ich nie podejrzewał, bo to warsztat kolegi ale chu... wie. Wczoraj ustawiłem na -1,96, blokady jak w masło i korekty na wtrysku szczególnie nr 1 na minus 1,75 - popsułem?:) Silnik pracuje idealnie jak przed tem, nie kopci... Zaczynam żałować, że to wszystko wiem
hager84 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 Cześć. Ile masz na tym silniku km nalatane?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się