studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 Wężyki też całe. Pytanie czy jak dmucham w wężyk od n75 powinno się robić ciśnienie czy powietrze powinno iść swobodnie?
soul87 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 Zalezy w ktoren. W "spoczynku" przelot jest tylko miedzy wezykiem od strony muszli turbo a gruszką. Turbo bylo regenreowane? jezeli z n75 wszystko ok to sztanga za mocno naciagnieta. Plus log 115 118 z odpieta wtyczka od zaworka n75
studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 To że przeładowuje raczej nie powinno wpływać na pracę silnika przy ruszaniu. Wskazówka jest taka że świece okopcone na czarno.
soul87 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 Szarpanie przy ruszaniu po rozgrzaniu to moze byc wina sprzegla/dwumasy
przem8 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 (edytowane) A pompa paliwa się czasem nie kończy? Długie czasy wtrysków jak na serię i cofki też sporawe. Jeśli sztanga jest dobrze naciągnięta to musi być nieszczelność na jakimś wężyku podciśnienia. Coś spore ma to doładowanie jak na avj, patrząc po własnym Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Edytowane 2 Października 2019 przez przem8
studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 A propo pompy paliwa. Nie ma różnicy na pb/lpg. Tak jak pisałem wyżej jak auto jest jeszcze nie do konca zagrzane problem nie występuje. Przy mocnym dodaniu gazu silnik się dławi i kopci na czarno
przem8 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 12 minut temu, studzin11 napisał: dławi i kopci na czarno Jeśli to jest silnik i sterownik od avj to nie wiem czy coś nie było dłubane w sofcie ale niech mądrzejsi się wypowiedzą.
studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 Soft ori tak samo i sterownik
studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 (edytowane) Kat też sprawdzony. Jakieś sugestię? Jedyne co mi przychodzi do głowy to rozrzad. Zwalam dekiel I dam znac Edytowane 2 Października 2019 przez studzin11
przem8 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 5 minut temu, studzin11 napisał: Kat też sprawdzony. Jakieś sugestię? Jedyne co mi przychodzi do głowy to rozrzad. Zwalam dekiel I dam znac Po co? w gr. 93 sprawdzasz synchro. Długo masz to auto? Od kiedy te objawy?
studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 (edytowane) Auto mam 3 dzień. Ogólnie jest to bolid mojego znajomego ktory ma je juz kilka lat i prosił mnie o naprawe/diagnozę. A propo rozrzadu jakie wartosci powinny byc w grupie 93? Edytowane 2 Października 2019 przez studzin11
przem8 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 2 minuty temu, studzin11 napisał: Auto mam 3 dzień. Ogólnie jest to bolid mojego znajomego ktory ma je juz kilka lat i prosił mnie naprawe/diagnozę. A propo rozrzadu jakie wartosci powinny byc w grupie 93? -3 do +6 ale jak będzie -6 to też nie ma tragedii, to nie wina rozrządu i tak. Waliło by błędami, a jak jest przestawiony o ząbek to potrafi nie być błędu ale sprawdzaj. Mi nie pasują czasy wtrysku i napięcie sondy w logu 2+33. Porównaj sobie w pełni seryjnym avj i wyciągnij wnioski Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Log turbo masz wcześniej.
studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 Teraz patrzę że u mnie jest +7 więc jednak zwale ten dekiel I zerkne czy wszystko ok
przem8 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 Przestawienie o ząbek to wartości powyżej 12. Te logi co Ci podałem są z auta, które w tamtej chwili miało przestawiony rozrząd o ząbek i pokazywało -14, a jeździło normalnie
studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 (edytowane) Dla świętego spokoju sprawdziłem i faktycznie jest ok miałeś rację kolego. Może i nie potrzebnie ale już szukam wszedzie. Zaraz nagram może jakiś filmik co mu dokladnie dolega. Edith. Auto podczas sprawdzania rozrzadu trochę ostyglo po odpaleniu jest wszystko ok. nosz kur.... co za zakalec pier... Edytowane 2 Października 2019 przez studzin11
studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 Trudno poległem poddaje się. Już nie mam pomysłów co mu może dolegac. Ogromne dzięki za wsparcie i pomoc w próbie rozwiązania zagadki.
przem8 Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 Wg mnie coś było grzebane kiedyś w sofcie, doładowanie praktycznie nie ruszone ale jest zalany paliwem. Stąd masz strzały w wydech, czarne świece itp. Taka moja teoria. Ja też więcej nie wiem, nie moja działka. Przed wymianą przepływki też takie same objawy były?
studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 Tak przed wymiana też coś takiego się działo.Teraz ma więcej mocy ale dławienie sie pozostało.
studzin11 Opublikowano 2 Października 2019 Autor Opublikowano 2 Października 2019 (edytowane) Sprawa się wyjaśniła. Faktycznie było grzebane coś w sofcie o czym kolega mi nie powiedział wręcz przeciwnie zapewniał że nic nie było modzone. Zacząłem go wypytywac gdzie wcześniej robił auto i to był dobry trop gdyż zadzwonilismy do owego mechanika i powiedział cytuję: lekko go podkrecił. przem8 jeszcze raz dzięki za naprowadzenie na trafną diagnozę i oczywiscie pozostałym. Temat do zamknięcia. Edytowane 2 Października 2019 przez studzin11
soul87 Opublikowano 3 Października 2019 Opublikowano 3 Października 2019 (edytowane) Ok ale to że jest tam soft nie powinno moim zdaniem miec wplywu na szarpanie przy ruszaniu ,, jezeli to jest glownym problemem auta. z ostatnich logów wynika ze z paliwem wszystko jest ok jezlei chodzi o korekty. a to ze go zlewa powyzej 4500 rpm to akurat kwestia tego ze po sofcie slabo zostało ztuningowane fuel component protection ale to nie bedzie mialo wplywu na codzienna jazde w normalnym zakresie obrotow. Edytowane 3 Października 2019 przez soul87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się