Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów 1.8T AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wężyki też całe. Pytanie czy jak dmucham w wężyk od n75 powinno się robić ciśnienie czy powietrze powinno iść swobodnie?

Opublikowano

Zalezy w ktoren. W "spoczynku" przelot jest tylko miedzy wezykiem od strony muszli turbo a gruszką.  Turbo bylo regenreowane? jezeli z n75 wszystko ok to sztanga za mocno naciagnieta. 

Plus log 115 118 z odpieta wtyczka od zaworka n75 

Opublikowano

To że przeładowuje raczej nie powinno wpływać na pracę silnika przy ruszaniu. Wskazówka jest taka że świece okopcone na czarno. 

Opublikowano

Szarpanie przy ruszaniu po rozgrzaniu to moze byc wina sprzegla/dwumasy

Opublikowano (edytowane)

A pompa paliwa się czasem nie kończy? Długie czasy wtrysków jak na serię i cofki też sporawe.

Jeśli sztanga jest dobrze naciągnięta to musi być nieszczelność na jakimś wężyku podciśnienia.

Coś spore ma to doładowanie jak na avj, patrząc po własnym :P

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

A propo pompy paliwa. Nie ma różnicy na pb/lpg. Tak jak pisałem wyżej jak auto jest jeszcze nie do konca zagrzane problem nie występuje. Przy mocnym dodaniu gazu silnik się dławi i kopci na czarno

Opublikowano
12 minut temu, studzin11 napisał:

dławi i kopci na czarno

Jeśli to jest silnik i sterownik od avj to nie wiem czy coś nie było dłubane w sofcie ale niech mądrzejsi się wypowiedzą.

Opublikowano

Soft ori tak samo i sterownik

Opublikowano (edytowane)

Kat też sprawdzony. Jakieś sugestię? Jedyne co mi przychodzi do głowy to rozrzad. Zwalam dekiel I dam znac

Edytowane przez studzin11
Opublikowano
5 minut temu, studzin11 napisał:

Kat też sprawdzony. Jakieś sugestię? Jedyne co mi przychodzi do głowy to rozrzad. Zwalam dekiel I dam znac

Po co? w gr. 93 sprawdzasz synchro.

Długo masz to auto? Od kiedy te objawy?

Opublikowano (edytowane)

Auto mam 3 dzień. Ogólnie jest to bolid mojego znajomego ktory ma je juz kilka lat i prosił mnie o naprawe/diagnozę. A propo rozrzadu jakie wartosci powinny byc w grupie 93?

Edytowane przez studzin11
Opublikowano
2 minuty temu, studzin11 napisał:

Auto mam 3 dzień. Ogólnie jest to bolid mojego znajomego ktory ma je juz kilka lat i prosił mnie naprawe/diagnozę. A propo rozrzadu jakie wartosci powinny byc w grupie 93?

-3 do +6 ale jak będzie -6 to też nie ma tragedii, to nie wina rozrządu i tak. Waliło by błędami, a jak jest przestawiony o ząbek to potrafi nie być błędu ale sprawdzaj.

Mi nie pasują czasy wtrysku i napięcie sondy w logu 2+33. Porównaj sobie w pełni seryjnym avj i wyciągnij wnioski

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Log turbo masz wcześniej.

Opublikowano

Teraz patrzę że u mnie jest +7 więc jednak zwale ten dekiel I zerkne czy wszystko ok

Opublikowano

Przestawienie o ząbek to wartości powyżej 12. Te logi co Ci podałem są z auta, które w tamtej chwili miało przestawiony rozrząd o ząbek i pokazywało -14, a jeździło normalnie :D

Opublikowano (edytowane)

Dla świętego spokoju sprawdziłem i faktycznie jest ok miałeś rację kolego. Może i nie potrzebnie ale już szukam wszedzie. Zaraz nagram może jakiś filmik co mu dokladnie dolega.                                          Edith. Auto podczas sprawdzania rozrzadu trochę ostyglo po odpaleniu jest wszystko ok. nosz kur.... co za zakalec pier...

Edytowane przez studzin11
Opublikowano

Trudno poległem poddaje się. Już nie mam pomysłów co mu może dolegac. Ogromne dzięki za wsparcie i pomoc w próbie rozwiązania zagadki.

Opublikowano

Wg mnie coś było grzebane kiedyś w sofcie, doładowanie praktycznie nie ruszone ale jest zalany paliwem. Stąd masz strzały w wydech, czarne świece itp.

Taka moja teoria. Ja też więcej nie wiem, nie moja działka.

Przed wymianą przepływki też takie same objawy były?

Opublikowano

Tak przed wymiana też coś takiego się działo.Teraz ma więcej mocy ale dławienie sie pozostało.

Opublikowano (edytowane)

Sprawa się wyjaśniła. Faktycznie było grzebane coś w sofcie o czym kolega mi nie powiedział wręcz przeciwnie zapewniał że nic nie było modzone. Zacząłem go wypytywac gdzie wcześniej robił auto i to był dobry trop gdyż zadzwonilismy do owego mechanika i powiedział cytuję: lekko go podkrecił. przem8 jeszcze raz dzięki za naprowadzenie na trafną diagnozę i oczywiscie pozostałym. Temat do zamknięcia.

Edytowane przez studzin11
Opublikowano (edytowane)

Ok ale to że jest tam soft nie powinno moim zdaniem miec wplywu na szarpanie przy ruszaniu ,, jezeli to jest glownym problemem auta. 

z ostatnich logów wynika ze z paliwem wszystko jest ok jezlei chodzi o korekty. a to ze go zlewa powyzej 4500 rpm to akurat kwestia tego ze po sofcie slabo zostało ztuningowane fuel component protection ale to nie bedzie mialo wplywu na codzienna jazde w normalnym zakresie obrotow. 

Edytowane przez soul87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...