artalepo Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Witam, jako że moje sprzęgło za niedługo dokona żywota muszę postanowić co z nim zrobić. Plany na wzrost mocy są do około 250KM, chciałbym też raczej się pozbyć dwumasy. Jedną z opcji jest lekkie koło zamachowe na zamówienie + sprzęgło od 3.0TDI - wtedy zapasu na moment obrotowy jest od groma ale jest to raczej nad wyrost tego co potrzebuje i koszty też nie małe. Więc pytanie do Was, co zakładacie do swoich 1.8T? Jakieś propozycje?
przem8 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Kup kompletny zestaw od awx z dwumasem. Najłatwiejsza i najszybsza opcja do ogarnięcia.
Randor Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 (edytowane) Nie ma chyba sensu pozbywać się dwumasy przy takich mocach. Jednym sztywne koło zdaje egzamin a inni narzekają na spadek kultury pracy, wibracje itp. Kiedyś robiłem rozeznanie i takie były opinie. Jak padnie moja seria wkładam te z AWX. Jak na razie dzielnie znosi baty. Edytowane 7 Października 2019 przez Randor
przem8 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 W poprzeczniakach to nie ma problemu w przejściu na jednomas, bo temat stary, oklepany i sprawdzony. Sam mam taki zestaw z g60 w a3 i nie ma żadnych skutków ubocznych więc nie wiem gdzie inni mają te wibracje, pewnie w tdi, bo w benzynie nie ma prawa
artalepo Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 3 minuty temu, przem8 napisał: W poprzeczniakach to nie ma problemu w przejściu na jednomas, bo temat stary, oklepany i sprawdzony. Sam mam taki zestaw z g60 w a3 i nie ma żadnych skutków ubocznych więc nie wiem gdzie inni mają te wibracje, pewnie w tdi, bo w benzynie nie ma prawa Mógłbyś coś więcej o częściach i kosztach? Byłbym wdzięczny
Randor Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 (edytowane) Nie wiem jak jest w poprzeczniakach. Interesowały mnie silniki wzdłużne. Nie pamiętam już dokładnie ale chyba nikt nie potwierdził, że na jednomasie jest identycznie jak na dwumasie. Zawsze były jakieś niuanse na minus (poza wytrzymałością samego sprzęgła). Do tego skrzynie 5b trzymają się ok ale 6b padają podobno szybciej. Takie forumowe pierdolenie. Edytowane 7 Października 2019 przez Randor
przem8 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 (edytowane) Używany zamach 1z z golfa 4 w bdb stanie - 150zł , kompletne sprzęgło od g60 około 430zł (może być od vr6, jest jeszcze mocniejsze), komplet śrub do zamachu i docisku około 80zł z aso i robota 250zł + olej w skrzyni 100zł. Ale taki zestaw nie podchodzi do silników wzdłużnych. Edytowane 7 Października 2019 przez przem8
artalepo Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 A jeździł ktoś może na zestawie Valeo ze sztywnym kołem?
Randor Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 (edytowane) Miałem go brać ale chyba coś mnie zniechęciło. Nie pamiętam dobrze ale chyba nie da się dokupić samej tarczy w razie awarii lub cena jest porównywalna do całego zestawu. Edytowane 7 Października 2019 przez Randor
artalepo Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 A w takim razie na co się zdecydowałeś jak można wiedzieć?
Randor Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 (edytowane) Na pozostaniu na serii. Dostaje strzały z ok 220-230/330 i znosi to super. Wydaje mi się, że sprzęgło jest dość świeże. Nawet bierze w połowie drogi a nie przy końcu jak w większości B5. Jak padnie wpada AWX. To według mnie jedyna dobra opcja przy mocach +- 300km w przypadku 1.8t. No ale żaden ze mnie znawca. Jak sam przetestuje będę wiedział. Edytowane 7 Października 2019 przez Randor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się