Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem po wymianie akumulatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mi się wydaje że problem wywala wtedy gdy AQ odpina sie tylko na moment - napięcie nie spada a po założeniu klemy za moment idzie power w przewody i NEC idzie się wysrać w tym momencie

moze ktoś sprawdzi czy po dłuższej przerwie będzie ok ? :naughty::decayed:

Opublikowano

mi się wydaje że problem wywala wtedy gdy AQ odpina sie tylko na moment - napięcie nie spada a po założeniu klemy za moment idzie power w przewody i NEC idzie się wysrać w tym momencie

moze ktoś sprawdzi czy po dłuższej przerwie będzie ok ? :naughty::decayed:

Niekoniecznie. Ja odpinalem aku do montazu tempomatu(jeszcze przed Twoja akcja z wymiana, bo potem chyba bym się nie odważył). Po akcji podpinałem aku spowrotem i po dotknięciu klemy zawył alarm. Uderzenie w czaszkę było tak silne, ze klema kilka razy zaiskrzyła na biegunie aku, ale nic się nie spaliło :decayed: Miałem farta :mysli:

Opublikowano

mi się wydaje że problem wywala wtedy gdy AQ odpina sie tylko na moment - napięcie nie spada a po założeniu klemy za moment idzie power w przewody i NEC idzie się wysrać w tym momencie

moze ktoś sprawdzi czy po dłuższej przerwie będzie ok ? :naughty::decayed:

Pisałem o bardzo podobnym problemie :http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=144664.msg1733906#msg1733906

Mógł byś rzucić namiary na magika co ogarnął Ci problem?

Opublikowano

letallec- a masz u siebie alarm can-owski? aydaho miał i ja też, stąd może się brać błąd na kompie.

Mam. Ale bledow 0.

Opublikowano

Mam. Ale bledow 0.

U mnie mimo martwicy podobnej do Aydaho licznik na teście dawał oznaki życia.

We wtorek auto idzie na warsztat, zobaczymy gdzie się wkradł błąd.

pzr[br]Dopisany: 13 Sierpień 2010, 11:43_________________________________________________No to lipa. Licznik do zmiany!

Szukam: 8E0920930J bądź alternatywnego z kolorowym fis-em.

pzr

Opublikowano

padl Ci licznik ? Jak ty ten aku zmieniales?

Opublikowano

miałem japońskiego diesla... tam elektronika była wiele mocniejsza... ale pod względem mechanicznym słaba, w niemcu niestety elektronika mechanicznie na wyższym poziomie lecz delikatniejsza w sensie technicznym, może nawet dużo delikatniejsza.

Opublikowano

Jak ty ten aku zmieniales?

Nie zmieniałem, chciałem go wypiąć, syrenka zaczęła wyć. Wpiąłem go znów i już liczniki były kaput. Dodam z e aku jest oryginał bo ma te cienkie czarne wężyki podłączone.

Czkam na zegary, dalej napiszę co i jak.

pzr[br]Dopisany: 23 Sierpień 2010, 12:05_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=152920.0

Opublikowano

cienkie czarne wężyki podłączone.

odpowietrzenie - podpina się je do każdego AQ :wink4:

Opublikowano

Ja już odpinałem takie zegary z 100 razy i jeszcze mi żadne nie padły i w aucie i na zasilaniu na stole. Ogólnie jak pada rb4 to z winy odłączania aku przy kluczyku włożonym do stacyjki. Trzeba pamiętać że zaraz po wyjęciu kluczyka jeszcze licznik żyje usypia się wszystko dopiero po paru minutach

Opublikowano

Ogólnie jak pada rb4

A zdarzyło się z RB8? Mój magik mówił że są o wiele mniej awaryjne pod każdym względem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...