adadur Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Grzesiek kontrolując VAGiem przestaw ten kąt synchronizacji - grupa 4 pozycja 4 tak aby była na zero - najlepiej bez wahania. Trzeba poluzować 3 śruby na kole zębatym wałka rozrządu i obrucić w prawo - wówczas spalanie spadnie (w lewo spalanie wzrośnie).
GRazny Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 obrucić w prawo - wówczas spalanie spadnie (w lewo spalanie wzrośnie). czyli prawo to na plus a lewo na minus... nigdy tego nie mogłem zapamiętać
dziadek Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Grzesiek kontrolując VAGiem przestaw ten kąt synchronizacji - grupa 4 pozycja 4 tak aby była na zero - najlepiej bez wahania. Trzeba poluzować 3 śruby na kole zębatym wałka rozrządu i obrucić w prawo - wówczas spalanie spadnie (w lewo spalanie wzrośnie). oj Adaś chyba naprawdę spał na spocie toć o tym cały spot gadaliśmy jak to zrobić - oprócz tego w którą stronę ale o tym że chcialiśmy klucz od ciebie pamiętasz? jutro się w pracy odezwę jak ci kasę za zabawki dać
kbibi Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Pany gdzie w Elblągu lub okolicach naprawią FISa z A6-C5
dziadek Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Pany gdzie w Elblągu lub okolicach naprawią FISa z A6-C5 ja bym spróbował na królewieckiej u tego elektryka na przeciwko gastronomika - jak nie u niego to żadnemu partaczowi w Elblągu bym tego nie dawał
Patrykbor Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Pany gdzie w Elblągu lub okolicach naprawią FISa z A6-C5 ja bym spróbował na królewieckiej u tego elektryka na przeciwko gastronomika - jak nie u niego to żadnemu partaczowi w Elblągu bym tego nie dawał Znając go to napewno nie będzie mu sie chciało
GRazny Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Pany gdzie w Elblągu lub okolicach naprawią FISa z A6-C5 gdzie to Twoje cudo ma wejście OBD bo ostatnio szukałem... przy ręcznym jest tylko dziura kształtowana na OBD2 a złącza nie ma :gwizdanie: a u mnie kąt synchronizacji ustawiony... a jakby ktoś miał problem z tym że nowy alternator słabo ładuje to jest na to wyjaśnienie... w sumie logiczne... szczotki też muszą się dotrzeć... mam teraz ponad 14V a zaczęło od 13,6
dziadek Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 a u mnie kąt synchronizacji ustawiony... :cool1 i co teraz jest git? powinno być
GRazny Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 a u mnie kąt synchronizacji ustawiony... :cool1 i co teraz jest git? powinno być no spalanie na postoju przy klimie z 1,4 na 0,8... więc spoko
adadur Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Pany gdzie w Elblągu lub okolicach naprawią FISa z A6-C5 Mów co konkretnie bo ostatnio w a3 sąsiadowi pomagałem rozwikłać zagadkę z zegarami.
dziadek Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 a u mnie kąt synchronizacji ustawiony... :cool1 i co teraz jest git? powinno być no spalanie na postoju przy klimie z 1,4 na 0,8... więc spoko :oklaski:
adadur Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 No to dostałem pamiątkę z wyjazdu na urlop ... zapewne z jakiegoś śmietnika
dziadek Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 No to dostałem pamiątkę z wyjazdu na urlop ... zapewne z jakiegoś śmietnika ke?
adadur Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 z miejscowości Uniechówek (droga 22) obstawianą przez SM z Debrzna - kolejna maszynka do trzepania kasy, ta sama polityka co w Białym Borze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się