Tomekkk828 Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 Witam. Chciałbym zasięgnąć opinii ludzi po tym „zabiegu” opłaca się wgrywać nowa mapę? Zaznaczam, raczej modyfikacje zakończyłyby się na pierwszym stage’u jednak wszystko się może zdarzyć i kto wie...
bartez90 Opublikowano 9 Października 2019 Opublikowano 9 Października 2019 Zdecydowanie się opłaca, samym programem robisz blisko 400 hp.
Tomekkk828 Opublikowano 9 Października 2019 Autor Opublikowano 9 Października 2019 Dobra. Przekonałem się pozostaje tylko znaleźć odpowiednia osobę. Na stałe mieszkam w UK może ktoś jest na forum kto to ogarnia na wyspach. Będę w Polsce w połowie listopada pochodzę z Białegostoku może stamtąd ktoś jest kto ogarnia te tematy. Robiłem wcześniej w dieslach i nie miałem miłych doświadczeń wiec wole kogoś z polecenia
Kodzak33 Opublikowano 9 Października 2019 Opublikowano 9 Października 2019 28 minut temu, Tomekkk828 napisał: Dobra. Przekonałem się pozostaje tylko znaleźć odpowiednia osobę. Na stałe mieszkam w UK może ktoś jest na forum kto to ogarnia na wyspach. Będę w Polsce w połowie listopada pochodzę z Białegostoku może stamtąd ktoś jest kto ogarnia te tematy. Robiłem wcześniej w dieslach i nie miałem miłych doświadczeń wiec wole kogoś z polecenia http://gregor10.pl
marcin4x4 Opublikowano 26 Października 2019 Opublikowano 26 Października 2019 W dniu 9.10.2019 o 14:45, Tomekkk828 napisał: Dobra. Przekonałem się pozostaje tylko znaleźć odpowiednia osobę. Na stałe mieszkam w UK może ktoś jest na forum kto to ogarnia na wyspach. Będę w Polsce w połowie listopada pochodzę z Białegostoku może stamtąd ktoś jest kto ogarnia te tematy. Robiłem wcześniej w dieslach i nie miałem miłych doświadczeń wiec wole kogoś z polecenia mogę Ci w UK załatwić warsztat a soft z kraju... zrób komplet, rolka + soft. Tylko na lajtowy soft bo silniki mają problem z termiką.
Kodzak33 Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 15 godzin temu, marcin4x4 napisał: mogę Ci w UK załatwić warsztat a soft z kraju... zrób komplet, rolka + soft. Tylko na lajtowy soft bo silniki mają problem z termiką. Kat outi będzie mu lżej ?
marcin4x4 Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 6 godzin temu, Kodzak33 napisał: Kat outi będzie mu lżej ? nie bardzo... wieś tuning nie w tym aucie.
Kodzak33 Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 16 minut temu, marcin4x4 napisał: nie bardzo... wieś tuning nie w tym aucie. Hah jaka wieś... proste praktyczne rozwiązanie, są jeszcze sportowe katyo większej przepustowości. Usuwanie OPF to też wieś? ?
marcin4x4 Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 16 minut temu, Kodzak33 napisał: Hah jaka wieś... proste praktyczne rozwiązanie, są jeszcze sportowe katyo większej przepustowości. Usuwanie OPF to też wieś? ? oczywiście że tak, po za tym tu problem nie jest związany z katami tylko zbyt mała jak na tą moc wydajnością układu chłodzenia.
Dev Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 wystarczy zmienic jedna chłodnice na wiekszą
marcin4x4 Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 (edytowane) Godzinę temu, Dev napisał: wystarczy zmienic jedna chłodnice na wiekszą i pompę wody, niestety koszt już nie jest "tylko". Edytowane 27 Października 2019 przez marcin4x4
Dev Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 Godzinę temu, marcin4x4 napisał: i pompę wody, niestety koszt już nie jest "tylko". Ja zmieniłem tylko chłodnice i jest git. W tym roku było mocno gorące lato i wszystko było ok.
Tomekkk828 Opublikowano 28 Października 2019 Autor Opublikowano 28 Października 2019 Załatwiłem już u siebie gościa z mapa niby robił sporo tego i polecany przez znajomego mechanika wiec możliwe, ze gość zna się na robocie. Co do katów itp. Póki co nie chce robić czegoś, czego w tej chwili nie potrzebuje. Chociaż auto kupiłem jakos miesiąc temu i już brakuje mu mocy
marcin4x4 Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 w UK i tak potrzebujesz katy.
marcin4x4 Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 (edytowane) 21 godzin temu, Dev napisał: Ja zmieniłem tylko chłodnice i jest git. W tym roku było mocno gorące lato i wszystko było ok. ultracharger, stage 2 kompresora, wymiennik ciepła, wydech, świecie 0.6 i kilka innych pierdoł więc głupio zaoszczędzić parę zł na pompie. Edytowane 28 Października 2019 przez marcin4x4
Tomekkk828 Opublikowano 28 Października 2019 Autor Opublikowano 28 Października 2019 47 minut temu, marcin4x4 napisał: w UK i tak potrzebujesz katy. Będę tu tylko do przyszłego maja MOT mam do sierpnia ewentualnie mogą przymknąć na to oko. Ale póki co jestem ciekaw stage I. Może później będę kombinował
marcin4x4 Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 2 godziny temu, Tomekkk828 napisał: Będę tu tylko do przyszłego maja MOT mam do sierpnia ewentualnie mogą przymknąć na to oko. Ale póki co jestem ciekaw stage I. Może później będę kombinował największy efekt to kompresor + soft, dorzucasz prawie 100koni i jeszcze urwiesz na spalaniu.
Kokosvag Opublikowano 4 Listopada 2020 Opublikowano 4 Listopada 2020 (edytowane) Witam jaka chlodnice zalozyc do lepszego chlodzenia do s4 b8 lift oraz jakie swiece beda najlepsze do tego silnika. Edytowane 4 Listopada 2020 przez Kokosvag
Dev Opublikowano 4 Listopada 2020 Opublikowano 4 Listopada 2020 1 godzinę temu, Kokosvag napisał: Witam jaka chlodnice zalozyc do lepszego chlodzenia do s4 b8 lift oraz jakie swiece beda najlepsze do tego silnika. CTS Air-to-Water Intercooler Upgrade WWW.ECSTUNING.COM Complete replacement for restrictive factory cooler - Reduces intake and coolant temps while maintaining consistent power in extreme conditions!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się