Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Procedura wymiany uszczelek pod miska olejową


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiatam mam nie lada problem cieknie mi olej z miski olejowej mogłby ktoś mi napiśać po kolei jak śię za to zabrac i na co trzeba uważac. czy będę musial podnosić silnik czy miska wyjdzie bez żadnych problemów????

Opublikowano

Aby wyciągnąć miskę trzeba albo unosić silnik, choć nie wiem czy da się go natyle podnieść aby bezproblemowo wyjąć i założyć miskę. Do miski się dostaniesz rozbierając zawieszenie. Będziesz musiał oczywiście unieść samochód, odkręcić stabilizator, wahacze od ramy , no i później samą ramę. Nie pamiętam czy coś jeszcze, ale tak to z grubsza wygląda. Co prawda robiłem w ten sposób w A80 a w A4 nie miałem jeszcze przyjemności zaglądać do miski :>, ale ten sposób który wyżej opisałem powinien dać radę. Moja rada jest taka abyś uważał przy odkręcaniu i przykręcaniu ramy do nadwozia aby nie popsuć gwintów w podłużnicach. Jak to wykręcisz będziesz musiał jeszcze odkręcić chyba aluminiową część przykręconą do skrzyni biegów a później to już zostaje miska. :). Roboty trochę jest.

Opublikowano

Sprawdz czy to na pewno z pod miski,bo tam jest uszczelka metalowa wiec wycieki zdażają sie rzadko.

Opublikowano

Należy podniesc silnik i opuscic troche belke bo miska wadzi o pompe olejową którą właśnie wymieniam u siebie :naughty: Inaczej jest problem z odkręceniem śrub imbusowych nr5 oraz śrób mocujących miskę ze skrzynią biegów. Zdjęcie miski to około 2 godziny czasu ale może jestem troche powolny :mysli:

Opublikowano

czy po odkreceniu stabilizatora, wahaczy od ramy , no i później samą ramę jak napisal kolega Łukasz bede musial jechac na ustawianie zbeznosci kol????

Opublikowano

moim zdaniem nie. Ja usiebie zdejmowałem tą ramę kilka razy i nic się nie działo. Kiera stoi prosto, nie ściąga, a opony są całe :>

Opublikowano

czy po odkreceniu stabilizatora, wahaczy od ramy , no i później samą ramę jak napisal kolega Łukasz bede musial jechac na ustawianie zbeznosci kol????

jakbyc wymienial koncowki keirownicze albo drazki keirownicze wtedy tak ale jak odkrecasz drazek stabilizatora nietrzeba ustawiac geometri

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...