Damiancio24 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 wiatam mam nie lada problem cieknie mi olej z miski olejowej mogłby ktoś mi napiśać po kolei jak śię za to zabrac i na co trzeba uważac. czy będę musial podnosić silnik czy miska wyjdzie bez żadnych problemów????
uki Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Aby wyciągnąć miskę trzeba albo unosić silnik, choć nie wiem czy da się go natyle podnieść aby bezproblemowo wyjąć i założyć miskę. Do miski się dostaniesz rozbierając zawieszenie. Będziesz musiał oczywiście unieść samochód, odkręcić stabilizator, wahacze od ramy , no i później samą ramę. Nie pamiętam czy coś jeszcze, ale tak to z grubsza wygląda. Co prawda robiłem w ten sposób w A80 a w A4 nie miałem jeszcze przyjemności zaglądać do miski :>, ale ten sposób który wyżej opisałem powinien dać radę. Moja rada jest taka abyś uważał przy odkręcaniu i przykręcaniu ramy do nadwozia aby nie popsuć gwintów w podłużnicach. Jak to wykręcisz będziesz musiał jeszcze odkręcić chyba aluminiową część przykręconą do skrzyni biegów a później to już zostaje miska. . Roboty trochę jest.
marewel Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Sprawdz czy to na pewno z pod miski,bo tam jest uszczelka metalowa wiec wycieki zdażają sie rzadko.
arek87 Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Należy podniesc silnik i opuscic troche belke bo miska wadzi o pompe olejową którą właśnie wymieniam u siebie Inaczej jest problem z odkręceniem śrub imbusowych nr5 oraz śrób mocujących miskę ze skrzynią biegów. Zdjęcie miski to około 2 godziny czasu ale może jestem troche powolny
Damiancio24 Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Opublikowano 20 Marca 2009 czy po odkreceniu stabilizatora, wahaczy od ramy , no i później samą ramę jak napisal kolega Łukasz bede musial jechac na ustawianie zbeznosci kol????
uki Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 moim zdaniem nie. Ja usiebie zdejmowałem tą ramę kilka razy i nic się nie działo. Kiera stoi prosto, nie ściąga, a opony są całe :>
arek87 Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 A nie trzeba nawetr odkręcać wachaczy No chyba ze ktos lubi
soczeklol123 Opublikowano 20 Marca 2009 Opublikowano 20 Marca 2009 czy po odkreceniu stabilizatora, wahaczy od ramy , no i później samą ramę jak napisal kolega Łukasz bede musial jechac na ustawianie zbeznosci kol???? jakbyc wymienial koncowki keirownicze albo drazki keirownicze wtedy tak ale jak odkrecasz drazek stabilizatora nietrzeba ustawiac geometri
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się