Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Kodowanie 2 kluczyka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie mam problem kopiłem 2 kluczyk na allegro i nie mam pojęcia jak go zakodować żeby o otwierały sie przynajmniej drzwi z pilota prosze o pomoc pozdr

Opublikowano

Obawiam się że to nie pomoże. Tylko ASO lub dobry elektronik do zakodowania kodu

Opublikowano

panowie mam problem kopiłem 2 kluczyk na allegro i nie mam pojęcia jak go zakodować żeby o otwierały sie przynajmniej drzwi z pilota prosze o pomoc pozdr

vagiem tu masz procedure http://www.vag-com.pl/programowanie-pilotow.htm tylko taka mala uwaga,lepiej jest kodowac kazdy pilot osobno(zapamietujac,ktora pozycje w pamieci zajal) i w tej procedurze jest maly blad-mianowicie : jest napisane ''wpisujac ilosc nowych pilotow ,potem test dla sprawdzenia,czy sterownik akceptuje nowa wartosc i save,potem masz 15 sekund na dopasowanie wszystkich pilotow'' i to jest blad,bo save powinien byc po tym,jak dopasujesz piloty :wink4: [br]Dopisany: 18 Marzec 2009, 21:26_________________________________________________i tu jeszcze link z audizine :wink4:http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=71439
Opublikowano

a powie mi ktos czy ma to jakies znaczenie ze ja na moim mam 8Z0 837 231 a ten co kupilem ma 8ZO 837 231 D

Opublikowano

Panowie moderatorzy!

Prośba: wprowadźcie odrobinę systematyczności na forum. To jest doskonaly przykład. Problem zgłasza B6, a odpowiada B5 i trafia w "pudło". W tym jak i w zdecydowanej większosci problemów B5 i B6 to dwa rózne samochody /B6 ładniejszy :)/. Proszę o zwrócenie uwagi na odpowiedzi typu "ja miałem podobnie i było tak.." , a w profilu jest całkiem inny model auta.

Do tematu: rok 2002 jest kluczowy dla kodowania immo, gdyż w tym roku Audi wprowadziło tzw. SKC w miejsce PIN. Różnica jest zasadnicza, w Pin-codzie mamy 4 cyfry i możemy zczytać je Vagiem /przed zmianą/, natomiast po zmianie do kodowania immo potrzebny jest kod 7-cyfrowy - możliwy do uzyskania tylko w ASO. Koszt ok. 150 zł.

Opublikowano

Panowie moderatorzy!

Prośba: wprowadźcie odrobinę systematyczności na forum. To jest doskonaly przykład. Problem zgłasza B6, a odpowiada B5 i trafia w "pudło". W tym jak i w zdecydowanej większosci problemów B5 i B6 to dwa rózne samochody /B6 ładniejszy :)/. Proszę o zwrócenie uwagi na odpowiedzi typu "ja miałem podobnie i było tak.." , a w profilu jest całkiem inny model auta.

Do tematu: rok 2002 jest kluczowy dla kodowania immo, gdyż w tym roku Audi wprowadziło tzw. SKC w miejsce PIN. Różnica jest zasadnicza, w Pin-codzie mamy 4 cyfry i możemy zczytać je Vagiem /przed zmianą/, natomiast po zmianie do kodowania immo potrzebny jest kod 7-cyfrowy - możliwy do uzyskania tylko w ASO. Koszt ok. 150 zł.

robie to za Moderatora-po pierwsze to autor watka- martin a4,prosil o pomoc w zakodowaniu pilota

panowie mam problem kopiłem 2 kluczyk na allegro i nie mam pojęcia jak go zakodować żeby o otwierały sie przynajmniej drzwi z pilota prosze o pomoc pozdr

patrykbor podal procedure kodowania manualnego

Ty zas piszesz o kodowaniu immo-wiec chyba niedoczytales dokladnie-wiem to na pewno,bo poruszalem osobiscie temat kodowania pilota z Martinem i na pewno nie chodzilo o IMMO

piszac

Proszę o zwrócenie uwagi na odpowiedzi typu "ja miałem podobnie i było tak.." , a w profilu jest całkiem inny model auta.

model auta w profilu niewiele mowi o problemie,bo przecierz moglo to byc w czyims drugim aucie,lub kogos znajomego :wink4:
Opublikowano

Panowie moderatorzy!

Prośba: wprowadźcie odrobinę systematyczności na forum. To jest doskonaly przykład. Problem zgłasza B6, a odpowiada B5 i trafia w "pudło". W tym jak i w zdecydowanej większosci problemów B5 i B6 to dwa rózne samochody /B6 ładniejszy :)/. Proszę o zwrócenie uwagi na odpowiedzi typu "ja miałem podobnie i było tak.." , a w profilu jest całkiem inny model auta.

Do tematu: rok 2002 jest kluczowy dla kodowania immo, gdyż w tym roku Audi wprowadziło tzw. SKC w miejsce PIN. Różnica jest zasadnicza, w Pin-codzie mamy 4 cyfry i możemy zczytać je Vagiem /przed zmianą/, natomiast po zmianie do kodowania immo potrzebny jest kod 7-cyfrowy - możliwy do uzyskania tylko w ASO. Koszt ok. 150 zł.

A ja ci dopowiem.

PIN-u VAG-iem nie odczytasz. A SKC przeliczy na PIN. Poza tym ASO już nie da ci SKC, tylko zaprosi na kodowanie klucza do siebie.

Opublikowano

Nie cytuję, bo szkoda "papieru", więc do:

1. szogun0 - 100% racji. Jasne, że Vagiem nie zczytam PIN-codu, na myśli miałem oczywiście VagTacho /pomyłka/.

Co do wyciągnięcia SKC z ASO, trzeba zrobić tak: jedziemy do ASO by zakodowali nam jeden /z dorobionym już grotem/ kluczyk. Po tym zabiegu bierzemy od nich rachunek, wydruk i fakture. W tych papierach widnieje SKC i inne informacje potrzebne później do samodzielnego już kodowania kolejnych kluczy. Trzeba jednak zapłacić za usługe - dziś 147zł, ale reszta kluczy już za darmo.

2. domjenick - jeżeli wiesz to "na pewno", tzn., że masz info od martin a4 z PW. To, że chodzi o B5, a nie o B6 i tylko o kodowanie centralnego bez immo w wątku nie ma. Wrzucanie więc jednej ze zdobytych na PW info do wątku daje taki efekt, że tylko ty wiesz o co w tym wątku chodzi.

Z pierwszego posta martin a4 wynika, że poza otwieraniem drzwi z pilota chciałby coś jeszcze od tego kluczyka. Jak mi się wydaje, oczekiwał PEŁNEJ jego funkcjonalności /tj. otwieranie drzwi i uruchomienie samochodu/,gdyż użył słowa "PRZYNAJMNIEJ". Z tego co ty piszesz wynika, że cały ten wątek założony po to by pstrykać kluczykiem i posiedzieć sobie w samochodzie. A może jakimś cudem trafił na allegro już kluczyk ze swoim kodem immo :naughty:?

Na koniec: może ktoś z forumiwiczów pokusi się o przedstawienie algorytmu pełnego kodowania kluczy do A4 w rozbiciu na B5, B6, B7. Co, czym, jak i za ile?

Opublikowano

domjenick - jeżeli wiesz to "na pewno", tzn., że masz info od martin a4 z PW. To, że chodzi o B5, a nie o B6 i tylko o kodowanie centralnego bez immo w wątku nie ma. Wrzucanie więc jednej ze zdobytych na PW info do wątku daje taki efekt, że tylko ty wiesz o co w tym wątku chodzi.

Z pierwszego posta martin a4 wynika, że poza otwieraniem drzwi z pilota chciałby coś jeszcze od tego kluczyka. Jak mi się wydaje, oczekiwał PEŁNEJ jego funkcjonalności /tj. otwieranie drzwi i uruchomienie samochodu/,gdyż użył słowa "PRZYNAJMNIEJ". Z tego co ty piszesz wynika, że cały ten wątek założony po to by pstrykać kluczykiem i posiedzieć sobie w samochodzie.

czlowieku- zwariowales???? poruszalem temat osobiscie z martinem na PW i GG-chyba jestes niepowazny,jesli zadasz wklejenia PW na publiczne Forum...

samo zalozenie "prywatnej Wiadomosci" jest to,ze jest PRYWATNA-Martin chcial zakodowac pilota,a nie pytal sie o immo,bo przecierz mogl przelozyc ze starego klucza :cool1:

jesli chodzi o zakodowanie klucza-pilota,bez immo-to procedura jest taka sama vagiem,wiec nie widze potrzeby rozbijania tego na podgrupy-roznica jest taka,ze w B6 robisz w "modole komfortu" , a w b5 w "centralnym zamku" obie procedury przeprowadzasz w "adaptacjach"

a jesli uwazasz,ze cos robimy zle-wez sprawy w swoje rece i wykaz sie i posluze sie Twoimi slowami

Na koniec: może ktoś z forumiwiczów pokusi się o przedstawienie algorytmu pełnego kodowania kluczy do A4 w rozbiciu na B5, B6, B7. Co, czym, jak i za ile?

masz jakies doswiadczenia?podziel sie z innymi - dzial "warsztat,zrob to sam" bedzie dobrym miejscem :wink4:
Opublikowano

Nie cytuję, bo szkoda "papieru", więc do:

1. szogun0 - 100% racji. Jasne, że Vagiem nie zczytam PIN-codu, na myśli miałem oczywiście VagTacho /pomyłka/.

Co do wyciągnięcia SKC z ASO, trzeba zrobić tak: jedziemy do ASO by zakodowali nam jeden /z dorobionym już grotem/ kluczyk. Po tym zabiegu bierzemy od nich rachunek, wydruk i fakture. W tych papierach widnieje SKC i inne informacje potrzebne później do samodzielnego już kodowania kolejnych kluczy. Trzeba jednak zapłacić za usługe - dziś 147zł, ale reszta kluczy już za darmo.

Kolego w tym twoim opisie jest może z 10 % prawdy, żadne Vag tacho itp nie ugryzie licznika BOSCH RB4 czy tam Crypto jak kto woli. Kluczyki koduje się podobnie jak w b5 tylko login zmienia nam się na Security Access ale i tak pozostaje to kod 5 cyfrowy lub tam twój 7-SKC(który przeliczy sobie na 4 cyfrowy), przy dopisywaniu używanego klucza trzeba wymienić transponder w kluczyku na czysty. Jeśli chodzi o programowanie klucza w serwisie owszem dopiszą CI za opłatą ale w żadnych dokumentach nie podają właściwego kodu.

Opublikowano

jesli chodzi o zakodowanie klucza-pilota,bez immo-to procedura jest taka sama vagiem,wiec nie widze potrzeby rozbijania tego na podgrupy-roznica jest taka,ze w B6 robisz w "modole komfortu" , a w b5 w "centralnym zamku" obie procedury przeprowadzasz w "adaptacjach"

Ale się boisz tego immo.... Poczytaj /znasz pewnie te strony/:http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Immo3-key-matching.html oraz http://www.ross-tech.com/vag-com/faq_4.html#skc , pkt 4.15.[br]Dopisany: 22 Maj 2009, 09:15_________________________________________________Do grzanek85:

Reasumując - czy za pomocą VagTacho da radę dopisać kolejny kluczyk w każdej B6 /po wymianie transpondera oczywiście/ ?

Opublikowano

czy za pomocą VagTacho da radę dopisać kolejny kluczyk w każdej B6 /po wymianie transpondera oczywiście/ ?

nie :wink4:

Opublikowano

czy za pomocą VagTacho da radę dopisać kolejny kluczyk w każdej B6 /po wymianie transpondera oczywiście/ ?

nie :wink4:

transpondera nie musisz wymieniac odrazu - moje klucze zakodowały się dwa razy na ori transponderach ( po wymianie zestawu wskaźników )

Opublikowano

Adaś dopisały się do tego samego pinu a na inny nie chcą się przepisać.

Opublikowano

Ale się boisz tego immo....

nie boje sie :wink4:
Opublikowano

Adaś dopisały się do tego samego pinu a na inny nie chcą się przepisać.

mi sie zakodowaly na inny PIN bez wymiany transp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...