martin a4 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 panowie mam problem kopiłem 2 kluczyk na allegro i nie mam pojęcia jak go zakodować żeby o otwierały sie przynajmniej drzwi z pilota prosze o pomoc pozdr
Patrykbor Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t61610.0.html;highlight=kodowanie+kluczyka może pomoże
Wąski Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Obawiam się że to nie pomoże. Tylko ASO lub dobry elektronik do zakodowania kodu
domjenick Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 panowie mam problem kopiłem 2 kluczyk na allegro i nie mam pojęcia jak go zakodować żeby o otwierały sie przynajmniej drzwi z pilota prosze o pomoc pozdr vagiem tu masz procedure http://www.vag-com.pl/programowanie-pilotow.htm tylko taka mala uwaga,lepiej jest kodowac kazdy pilot osobno(zapamietujac,ktora pozycje w pamieci zajal) i w tej procedurze jest maly blad-mianowicie : jest napisane ''wpisujac ilosc nowych pilotow ,potem test dla sprawdzenia,czy sterownik akceptuje nowa wartosc i save,potem masz 15 sekund na dopasowanie wszystkich pilotow'' i to jest blad,bo save powinien byc po tym,jak dopasujesz piloty [br]Dopisany: 18 Marzec 2009, 21:26_________________________________________________i tu jeszcze link z audizine http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=71439
martin a4 Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Opublikowano 19 Marca 2009 a powie mi ktos czy ma to jakies znaczenie ze ja na moim mam 8Z0 837 231 a ten co kupilem ma 8ZO 837 231 D
fly07 Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t61610.0.html;highlight=kodowanie+kluczyka może pomoże Panowie moderatorzy! Prośba: wprowadźcie odrobinę systematyczności na forum. To jest doskonaly przykład. Problem zgłasza B6, a odpowiada B5 i trafia w "pudło". W tym jak i w zdecydowanej większosci problemów B5 i B6 to dwa rózne samochody /B6 ładniejszy :)/. Proszę o zwrócenie uwagi na odpowiedzi typu "ja miałem podobnie i było tak.." , a w profilu jest całkiem inny model auta. Do tematu: rok 2002 jest kluczowy dla kodowania immo, gdyż w tym roku Audi wprowadziło tzw. SKC w miejsce PIN. Różnica jest zasadnicza, w Pin-codzie mamy 4 cyfry i możemy zczytać je Vagiem /przed zmianą/, natomiast po zmianie do kodowania immo potrzebny jest kod 7-cyfrowy - możliwy do uzyskania tylko w ASO. Koszt ok. 150 zł.
domjenick Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Panowie moderatorzy! Prośba: wprowadźcie odrobinę systematyczności na forum. To jest doskonaly przykład. Problem zgłasza B6, a odpowiada B5 i trafia w "pudło". W tym jak i w zdecydowanej większosci problemów B5 i B6 to dwa rózne samochody /B6 ładniejszy :)/. Proszę o zwrócenie uwagi na odpowiedzi typu "ja miałem podobnie i było tak.." , a w profilu jest całkiem inny model auta. Do tematu: rok 2002 jest kluczowy dla kodowania immo, gdyż w tym roku Audi wprowadziło tzw. SKC w miejsce PIN. Różnica jest zasadnicza, w Pin-codzie mamy 4 cyfry i możemy zczytać je Vagiem /przed zmianą/, natomiast po zmianie do kodowania immo potrzebny jest kod 7-cyfrowy - możliwy do uzyskania tylko w ASO. Koszt ok. 150 zł. robie to za Moderatora-po pierwsze to autor watka- martin a4,prosil o pomoc w zakodowaniu pilota panowie mam problem kopiłem 2 kluczyk na allegro i nie mam pojęcia jak go zakodować żeby o otwierały sie przynajmniej drzwi z pilota prosze o pomoc pozdr patrykbor podal procedure kodowania manualnego Ty zas piszesz o kodowaniu immo-wiec chyba niedoczytales dokladnie-wiem to na pewno,bo poruszalem osobiscie temat kodowania pilota z Martinem i na pewno nie chodzilo o IMMO piszac Proszę o zwrócenie uwagi na odpowiedzi typu "ja miałem podobnie i było tak.." , a w profilu jest całkiem inny model auta. model auta w profilu niewiele mowi o problemie,bo przecierz moglo to byc w czyims drugim aucie,lub kogos znajomego
szogun0 Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t61610.0.html;highlight=kodowanie+kluczyka może pomoże Panowie moderatorzy! Prośba: wprowadźcie odrobinę systematyczności na forum. To jest doskonaly przykład. Problem zgłasza B6, a odpowiada B5 i trafia w "pudło". W tym jak i w zdecydowanej większosci problemów B5 i B6 to dwa rózne samochody /B6 ładniejszy :)/. Proszę o zwrócenie uwagi na odpowiedzi typu "ja miałem podobnie i było tak.." , a w profilu jest całkiem inny model auta. Do tematu: rok 2002 jest kluczowy dla kodowania immo, gdyż w tym roku Audi wprowadziło tzw. SKC w miejsce PIN. Różnica jest zasadnicza, w Pin-codzie mamy 4 cyfry i możemy zczytać je Vagiem /przed zmianą/, natomiast po zmianie do kodowania immo potrzebny jest kod 7-cyfrowy - możliwy do uzyskania tylko w ASO. Koszt ok. 150 zł. A ja ci dopowiem. PIN-u VAG-iem nie odczytasz. A SKC przeliczy na PIN. Poza tym ASO już nie da ci SKC, tylko zaprosi na kodowanie klucza do siebie.
fly07 Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Nie cytuję, bo szkoda "papieru", więc do: 1. szogun0 - 100% racji. Jasne, że Vagiem nie zczytam PIN-codu, na myśli miałem oczywiście VagTacho /pomyłka/. Co do wyciągnięcia SKC z ASO, trzeba zrobić tak: jedziemy do ASO by zakodowali nam jeden /z dorobionym już grotem/ kluczyk. Po tym zabiegu bierzemy od nich rachunek, wydruk i fakture. W tych papierach widnieje SKC i inne informacje potrzebne później do samodzielnego już kodowania kolejnych kluczy. Trzeba jednak zapłacić za usługe - dziś 147zł, ale reszta kluczy już za darmo. 2. domjenick - jeżeli wiesz to "na pewno", tzn., że masz info od martin a4 z PW. To, że chodzi o B5, a nie o B6 i tylko o kodowanie centralnego bez immo w wątku nie ma. Wrzucanie więc jednej ze zdobytych na PW info do wątku daje taki efekt, że tylko ty wiesz o co w tym wątku chodzi. Z pierwszego posta martin a4 wynika, że poza otwieraniem drzwi z pilota chciałby coś jeszcze od tego kluczyka. Jak mi się wydaje, oczekiwał PEŁNEJ jego funkcjonalności /tj. otwieranie drzwi i uruchomienie samochodu/,gdyż użył słowa "PRZYNAJMNIEJ". Z tego co ty piszesz wynika, że cały ten wątek założony po to by pstrykać kluczykiem i posiedzieć sobie w samochodzie. A może jakimś cudem trafił na allegro już kluczyk ze swoim kodem immo ? Na koniec: może ktoś z forumiwiczów pokusi się o przedstawienie algorytmu pełnego kodowania kluczy do A4 w rozbiciu na B5, B6, B7. Co, czym, jak i za ile?
domjenick Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 domjenick - jeżeli wiesz to "na pewno", tzn., że masz info od martin a4 z PW. To, że chodzi o B5, a nie o B6 i tylko o kodowanie centralnego bez immo w wątku nie ma. Wrzucanie więc jednej ze zdobytych na PW info do wątku daje taki efekt, że tylko ty wiesz o co w tym wątku chodzi. Z pierwszego posta martin a4 wynika, że poza otwieraniem drzwi z pilota chciałby coś jeszcze od tego kluczyka. Jak mi się wydaje, oczekiwał PEŁNEJ jego funkcjonalności /tj. otwieranie drzwi i uruchomienie samochodu/,gdyż użył słowa "PRZYNAJMNIEJ". Z tego co ty piszesz wynika, że cały ten wątek założony po to by pstrykać kluczykiem i posiedzieć sobie w samochodzie. czlowieku- zwariowales???? poruszalem temat osobiscie z martinem na PW i GG-chyba jestes niepowazny,jesli zadasz wklejenia PW na publiczne Forum... samo zalozenie "prywatnej Wiadomosci" jest to,ze jest PRYWATNA-Martin chcial zakodowac pilota,a nie pytal sie o immo,bo przecierz mogl przelozyc ze starego klucza jesli chodzi o zakodowanie klucza-pilota,bez immo-to procedura jest taka sama vagiem,wiec nie widze potrzeby rozbijania tego na podgrupy-roznica jest taka,ze w B6 robisz w "modole komfortu" , a w b5 w "centralnym zamku" obie procedury przeprowadzasz w "adaptacjach" a jesli uwazasz,ze cos robimy zle-wez sprawy w swoje rece i wykaz sie i posluze sie Twoimi slowami Na koniec: może ktoś z forumiwiczów pokusi się o przedstawienie algorytmu pełnego kodowania kluczy do A4 w rozbiciu na B5, B6, B7. Co, czym, jak i za ile? masz jakies doswiadczenia?podziel sie z innymi - dzial "warsztat,zrob to sam" bedzie dobrym miejscem
grzanek85 Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Nie cytuję, bo szkoda "papieru", więc do: 1. szogun0 - 100% racji. Jasne, że Vagiem nie zczytam PIN-codu, na myśli miałem oczywiście VagTacho /pomyłka/. Co do wyciągnięcia SKC z ASO, trzeba zrobić tak: jedziemy do ASO by zakodowali nam jeden /z dorobionym już grotem/ kluczyk. Po tym zabiegu bierzemy od nich rachunek, wydruk i fakture. W tych papierach widnieje SKC i inne informacje potrzebne później do samodzielnego już kodowania kolejnych kluczy. Trzeba jednak zapłacić za usługe - dziś 147zł, ale reszta kluczy już za darmo. Kolego w tym twoim opisie jest może z 10 % prawdy, żadne Vag tacho itp nie ugryzie licznika BOSCH RB4 czy tam Crypto jak kto woli. Kluczyki koduje się podobnie jak w b5 tylko login zmienia nam się na Security Access ale i tak pozostaje to kod 5 cyfrowy lub tam twój 7-SKC(który przeliczy sobie na 4 cyfrowy), przy dopisywaniu używanego klucza trzeba wymienić transponder w kluczyku na czysty. Jeśli chodzi o programowanie klucza w serwisie owszem dopiszą CI za opłatą ale w żadnych dokumentach nie podają właściwego kodu.
fly07 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 jesli chodzi o zakodowanie klucza-pilota,bez immo-to procedura jest taka sama vagiem,wiec nie widze potrzeby rozbijania tego na podgrupy-roznica jest taka,ze w B6 robisz w "modole komfortu" , a w b5 w "centralnym zamku" obie procedury przeprowadzasz w "adaptacjach" Ale się boisz tego immo.... Poczytaj /znasz pewnie te strony/:http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Immo3-key-matching.html oraz http://www.ross-tech.com/vag-com/faq_4.html#skc , pkt 4.15.[br]Dopisany: 22 Maj 2009, 09:15_________________________________________________Do grzanek85: Reasumując - czy za pomocą VagTacho da radę dopisać kolejny kluczyk w każdej B6 /po wymianie transpondera oczywiście/ ?
Wihajster Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 czy za pomocą VagTacho da radę dopisać kolejny kluczyk w każdej B6 /po wymianie transpondera oczywiście/ ? nie
Aydaho Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 czy za pomocą VagTacho da radę dopisać kolejny kluczyk w każdej B6 /po wymianie transpondera oczywiście/ ? nie transpondera nie musisz wymieniac odrazu - moje klucze zakodowały się dwa razy na ori transponderach ( po wymianie zestawu wskaźników )
carlos666 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Reasumując sprawa rozbija się o PIN i procedurę dopisania pilota do centralnego zamka. Odczyt pinu najprościej ze sterownika silnika. Nie ma sensu sie bawić w jakieś 7-cyfrowe SKC http://img30.imageshack.us/img30/6246/17874004.jpg Wszystko zostało już wyłożone i wystarczy użyć opcji SZUKAJ !
grzanek85 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Adaś dopisały się do tego samego pinu a na inny nie chcą się przepisać.
domjenick Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Ale się boisz tego immo.... nie boje sie
Aydaho Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Adaś dopisały się do tego samego pinu a na inny nie chcą się przepisać. mi sie zakodowaly na inny PIN bez wymiany transp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się