MiKi152 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 Witam, Nie dawno kupiłem a4 b6 1.8t z silnikiem bfb z instalacją lpg. Problem mam taki, że dużo pali gazu. W trasie to około 15-16l, a po mieście 17-18l. Byłem u gazownika na strojeniu gazu. Jeszcze przed strojeniem na lpg szarpała po zmianie biegu przy 5tyś obrotów. Po wystrojeniu gazu przestała szarpać, ale dalej tyle pali. Mam wycięty katalizator. Sonda 1 jest sprawna, ale na vagu pokazuje jeszcze błąd kata, drugiej sondy i czujnika temperatury silnika. Czy wyłączenie sondy 2 w komputerze pomoże ze spalaniem? O który czujnik temperatury chodzi w błędzie na vagu? W vagu pokazuje kod silnika AMB, bo slinik był wymieniony z amb na bfb. Typ podwozia: 8E (8E - Audi A4/S4/RS4 B6/B7 (2001 > 2008)) Skanowanie: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 25 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 Przebieg: 272000km ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06B-909-518-AMB.lbl Oznaczenie elementu SW: 8E0 909 518 BC HW: 8E0 909 018 A Komponent: 1.8L R4/5VT G 0010 Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: AUZ6Z0D0296204 Kodowanie: 0016751 Kod serwisu: WSC 65793 128 08224 VCID: 72EAE2546EAF20D1EF-515A 7 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 16523 - Zespół 1; sonda 2 P0139 - 004 - sygnał za wolny - Sporadyczny 16524 - Zespół 1; sonda 2 P0140 - 004 - brak aktywności - Sporadyczny 17522 - Zespół 1; sonda 2 P1114 - 008 - rezystancja wewnętrzna za duża - MIL zapalona 16804 - Zespół 1; system katalizatora P0420 - 002 - za mała skuteczność - MIL zapalona 19497 - Mag.danych układu napędowego P3041 - 004 - niewiarygodna inf. o temp. silnika z zest.wskaźników - Sporadyczny 16839 - System odpowietrzenia zbiornika paliwa P0455 - 001 - rozpoznano znaczną nieszczelność 17887 - System podciśnienia układu hamulcowego P1479 - 008 - usterka mechaniczna - Sporadyczny Kody gotowości: 0000 0100 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 02: Skrzynia biegów Plik etykiet: 01V-927-156.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 927 156 AA Komponent: AG5 01V 1.8l5VT USA 0404 Kodowanie: 0001002 Kod serwisu: WSC 65793 128 08224 VCID: 6DD0F1287791FF2932-5178 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-614-517.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 614 517 A Komponent: ABS/ESP allrad 4529 Kodowanie: 04277 Kod serwisu: WSC 06435 VCID: 2642CE04C2E70C71B3-513C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 8E0-820-043.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 820 043 AD Komponent: A4 Klimaautomat 1424 Kodowanie: 00000 Kod serwisu: WSC 06335 VCID: 63C49710F155B95994-5178 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: 8E0-907-279-8E2.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 907 279 F Komponent: int. Lastmodul USA 0517 Kodowanie: 01013 Kod serwisu: WSC 06335 VCID: 356019480F4177E90A-4B18 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag Plik etykiet: 8E0-959-655-84.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 959 655 K Komponent: Airbag 8.4EP 1001 Kodowanie: 0010607 Kod serwisu: WSC 06335 000 00000 VCID: 3F8C7B606D7DBDB9D0-515A Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 8E0-953-549.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 953 549 N Komponent: Lenksáulenmodul 0611 Kodowanie: 01041 Kod serwisu: WSC 06335 VCID: 3E7206643A77B4B1DB-4B32 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8E2.clb Oznaczenie elementu: 8E0 920 950 P Komponent: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Kodowanie: 01001 Kod serwisu: WSC 00006 VCID: 36621E4412477CF103-515A WAULC68E45A067979 AUZ6Z0D0296204 Znaleziono 1 błąd: 01039 - Czujnik wskaźnika temperatury płynu chłodniczego (G2) 30-10 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: AKP\8E0-959-433-MAX.clb Oznaczenie elementu: 8E0 959 433 BB
przem8 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 Najpierw trzeba sprawdzić za pomocą logów czy jest wszystko ok na benzynie. Czujnik g2 to też g62 i jest w kroccu z tyłu głowicy. Druga sonda niby nie ma nic do spalania ale różne są przypadki.
wrestling1000 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 Ile pokazuje ci na zegarach temp, albo w vcds w grupie 2 engine
MiKi152 Opublikowano 21 Października 2019 Autor Opublikowano 21 Października 2019 9 godzin temu, wrestling1000 napisał: Ile pokazuje ci na zegarach temp, albo w vcds w grupie 2 engine na zegarach 90°C, w vcds wieczorem sprawdze. 9 godzin temu, przem8 napisał: Najpierw trzeba sprawdzić za pomocą logów czy jest wszystko ok na benzynie. Czujnik g2 to też g62 i jest w kroccu z tyłu głowicy. Druga sonda niby nie ma nic do spalania ale różne są przypadki. w których grupach zrobić logi?
przem8 Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 13 minut temu, MiKi152 napisał: w których grupach zrobić logi? 2+33, 3+20 i 115+118. Cały poradnik na forum.
MiKi152 Opublikowano 22 Października 2019 Autor Opublikowano 22 Października 2019 W dniu 21.10.2019 o 08:34, przem8 napisał: 2+33, 3+20 i 115+118. Cały poradnik na forum. grupa 2 i 33 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM grupa 3 i 20 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM grupa 115 i 118 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
przem8 Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 Jak na bfb to doładowanie się nie zgadza. Może masz bexa? albo ktoś robił lajtowy program. Wtryski na granicy pętlenia.
MiKi152 Opublikowano 22 Października 2019 Autor Opublikowano 22 Października 2019 16 minut temu, przem8 napisał: Jak na bfb to doładowanie się nie zgadza. Może masz bexa? albo ktoś robił lajtowy program. Wtryski na granicy pętlenia. bex to nie jest, może ma jakiś program tego nie wiem. Coś dalej robić z tym doładowaniem i wtryskami?
przem8 Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 A te błędy powracają czy się uporałeś z tematem? Zrób loga 2+33 na gazie.
MiKi152 Opublikowano 22 Października 2019 Autor Opublikowano 22 Października 2019 (edytowane) spalanie nadal takie jak było, błędy sondy i czujniku temperatury wracają. logi podeśle jutro. Edytowane 22 Października 2019 przez MiKi152
MiKi152 Opublikowano 23 Października 2019 Autor Opublikowano 23 Października 2019 20 godzin temu, przem8 napisał: A te błędy powracają czy się uporałeś z tematem? Zrób loga 2+33 na gazie. log 2 33 na lpg, przy 5700 obrotach się zmienia na pb. Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM dzisiaj wróciły błędy 17522 - Zespół 1; sonda 2 P1114 - 008 - rezystancja wewnętrzna za duża - MIL zapalona 16523 - Zespół 1; sonda 2 P0139 - 004 - sygnał za wolny - Sporadyczny16524 - Zespół 1; sonda 2 P0140 - 004 - brak aktywności - Sporadyczny 19497 - Mag.danych układu napędowego P3041 - 004 - niewiarygodna inf. o temp. silnika z zest.wskaźników - Sporadyczny 01039 - Czujnik wskaźnika temperatury płynu chłodniczego (G2) 30-10 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny
przem8 Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 Błędy od sondy będą póki nie wyłączysz tego w ecu, czujnik g62/g2 do wymiany. Gaz pod obciążeniem za bogato. Jakie masz graty od instalacji, wtryski, reduktor? Pewnie spada ciśnienie i przerzuca na benzynę
MiKi152 Opublikowano 23 Października 2019 Autor Opublikowano 23 Października 2019 (edytowane) . Edytowane 23 Października 2019 przez MiKi152
MiKi152 Opublikowano 23 Października 2019 Autor Opublikowano 23 Października 2019 Godzinę temu, przem8 napisał: Błędy od sondy będą póki nie wyłączysz tego w ecu, czujnik g62/g2 do wymiany. Gaz pod obciążeniem za bogato. Jakie masz graty od instalacji, wtryski, reduktor? Pewnie spada ciśnienie i przerzuca na benzynę Byłem u gazownika i specjalnie mi tak ustawił. Powiedział mi, że mam stary komputer i nie da się w niego zbytnio ingerować, ale udało mu się ustawić mieszankę i to że się płynnie przełącza przy 5700 na pb.(po to żeby nie szarpał na wysokich obrotach). Proponował mi zmienić komputer na staga qbox plus, ale mówił że to nie konieczne. Odnośnie spalania powiedział, że to nie wina gazu, tylko coś z tymi sondami i czujnikami ma kombinować.
MiKi152 Opublikowano 24 Października 2019 Autor Opublikowano 24 Października 2019 (edytowane) 22 godziny temu, przem8 napisał: To co to za sterownik? sterownik stag 300-4, reduktor stag ac r01(czerwono srebrny), wtryski staga ac w02 Edytowane 24 Października 2019 przez MiKi152
przem8 Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 Nie powinno być żadnego problemu żeby to wystroic do odciny na lpg. Zmień gazownika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się