spiecho Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 (edytowane) http://vaglogi.pl/lhttp://vaglogi.pl/log-003_020_Ewm9Ga.htmlog-002_033_EV70cI.hhttp://vaglogi.pl/log-115_118_ppudlw5.htmltml za odpowiedz z góry DZIĘKI Edytowane 21 Października 2019 przez spiecho
przem8 Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 Auto po programie. Wygląda ok ale wtryski na granicy pętlenia. Można by pomyśleć o większych.
spiecho Opublikowano 21 Października 2019 Autor Opublikowano 21 Października 2019 A n75 dobrze pracuje czy
przem8 Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 Dzieje się coś z autem? Logami n'ki za bardzo nie sprawdzisz. Pracuje, doładowanie ok więc ja nie widzę problemu.
spiecho Opublikowano 21 Października 2019 Autor Opublikowano 21 Października 2019 Nie ogólnie spoko tylko wydaje mi się że od dołu mogło by lepiej ciągnąć.Ale może odczucie z 2.0 tdi 400 nm. A po wymianie wtrysków ile można by ugrać jeszcze.
przem8 Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 (edytowane) Właśnie od dołu za***iście idzie i więcej w tym zakresie nie ugrasz choćby skały srały Mocy więcej nie zyskasz teraz, bo musiałbyś zmienić jeszcze turbo na k03s i dać fmic. Ta turbina już górą więcej nie dmuchnie. Edytowane 21 Października 2019 przez przem8
Marcin13 Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 Czy masz tam jeszcze kata na pokładzie czy DP ze tak ładnie te turbo wstaję?
spiecho Opublikowano 21 Października 2019 Autor Opublikowano 21 Października 2019 Kat siedzi a turbo K03s też siedzi
Marcin13 Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 (edytowane) 15 minut temu, spiecho napisał: Kat siedzi a turbo K03s też siedzi To dlatego taki ładny dół ma... Tak z ciekawości program był już robiony na k03s czy na standardowej k03? Edytowane 21 Października 2019 przez Marcin13
soul87 Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 K03s i K03 raczej powinny mieć taki sam spool, a nawet z lekka przewaga zwyklej K03
Marcin13 Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 (edytowane) Czyli jeśli nie zamierzam robić pomownej korekty programu to lepiej dac swoją stara k03 do regeneracji niż szukać k03s? Głównie zależy mi właśnie na dolnych wartościach bo teraz moja słabo wstaję. http://vaglogi.pl/log-115_118_FFf80w.html Edytowane 22 Października 2019 przez Marcin13
soul87 Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 Tutaj minimalnie spoola spróbowałbym jeszcze ztuningowac ostrzejszymi pidami w sofcie ale musiałbyś zgrać i mi podesłać wsad
Marcin13 Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 (edytowane) 11 minut temu, soul87 napisał: Tutaj minimalnie spoola spróbowałbym jeszcze ztuningowac ostrzejszymi pidami w sofcie ale musiałbyś zgrać i mi podesłać wsad Niestety nie znam się na zgrywaniu wsadu, a że zimne turbo wydaje dziwne dźwięki, najpierw bym musiał je zregenerować, ale dopóki oleju nie bierze i jakoś tam pompuje to się wstrzymuje... Łukasz jak mi stroił też probowal poprawic softem ale wiecej nie dalo. Fakt po strojeniu osiagala tego 1 bara ok 2880 rpm, teraz coraz pózniej... Edytowane 22 Października 2019 przez Marcin13
soul87 Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 Jeszcze można ugrać trochę bo dosyć szybko spada n75 w stosunku do zadanego boosta. Wsad możesz zgrać kablem z allegro za 6 dyszek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się