adam1974 Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 Prosze o analize ponizszych logow.Logi zrobilem poniewaz wywala mi blad 16683. Ato jest po wirusie,przed wirusem tego bledu nie mialem. VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
przem8 Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 Turbo nie trzyma doładowania. Dv sprawne? Zrób log turbo z odpiętym n75.
adam1974 Opublikowano 22 Października 2019 Autor Opublikowano 22 Października 2019 2 godziny temu, przem8 napisał: Turbo nie trzyma doładowania. Dv sprawne? Zrób log turbo z odpiętym n75. Sprawdze to DV bo tego nie sprawdzalem.W sumie nie moglem znalezc ale jest podobno przy prawym IC. Rozumiem ze przed zrobieniem logu turbo ( blok 011) mam sciagnac zasilanie cewki zaworka n75
przem8 Opublikowano 22 Października 2019 Opublikowano 22 Października 2019 6 minut temu, adam1974 napisał: sciagnac zasilanie cewki zaworka n75 Tak
soul87 Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 (edytowane) log na turbo 115+118 a nie 011 z odpieta wtyczka ale mysle ze to duzo nam nie da . 1. Program jest dziwnie napisay, zadane obciazenie spada do 6000rpm a potem nagle... rosnie ? ... 2. rozjazd zadanego a osiagnietego do 6000rpm moze wynikac z nie do konca dobrze wystrojonego PID w sofcie (wysterowanie n75 zapewnie dobija do I-limit) . Ogolnie, program do poprawy ... moim zdaniem. Edytowane 23 Października 2019 przez soul87
Łukasz13 Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 Błąd zaczął pojawiać się zaraz po programie? jeśli tak to tak jak koledzy wyżej pisali, ktoś przesadził z zadanym doładowaniem w sofcie.
Mordeliuss Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 A kto robił program ;)?
Kamil1997 Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 Auto u gregora było strojone
adam1974 Opublikowano 25 Października 2019 Autor Opublikowano 25 Października 2019 (edytowane) Wczesniej tj przed programem tego bledu nie bylo.Po programie dopiero ten blad sie pojawil. Dokladnie auto u Gregora bylo robione.Nie mialem kiedy zajrzec do dv i zrobic logi ale na dniach mysle sie uda. dla porownania logi wykonane jeszcze przed wirusem. VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM a to mapka po zawirusowaniu Edytowane 26 Października 2019 przez adam1974
adam1974 Opublikowano 27 Października 2019 Autor Opublikowano 27 Października 2019 W dniu 22.10.2019 o 19:21, przem8 napisał: Turbo nie trzyma doładowania. Dv sprawne? Zrób log turbo z odpiętym n75. DV sprawdzone-sprawne. W dniu 23.10.2019 o 08:30, soul87 napisał: log na turbo 115+118 a nie 011 z odpieta wtyczka ale mysle ze to duzo nam nie da . 1. Program jest dziwnie napisay, zadane obciazenie spada do 6000rpm a potem nagle... rosnie ? ... 2. rozjazd zadanego a osiagnietego do 6000rpm moze wynikac z nie do konca dobrze wystrojonego PID w sofcie (wysterowanie n75 zapewnie dobija do I-limit) . Ogolnie, program do poprawy ... moim zdaniem. Logi zrobione pierwszy log z odpieta wtyczka z n75 drugi log zrobilem zaraz po pierwszym juz po podpieciu N75 http://vaglogger.apphb.com/log/5db5bae97c777c458ca79a11 http://vaglogger.apphb.com/log/5db5bbd87c777c458ca79a12
soul87 Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 Sztanga WG do podciągnięcia.
adam1974 Opublikowano 27 Października 2019 Autor Opublikowano 27 Października 2019 Godzinę temu, soul87 napisał: Sztanga WG do podciągnięcia. Czyli musze skrocic ciegno tak?Ma zaczac sie otwierac przy 0,55bara i zamykac przy 0,7? czy w silniku po wirusie naezy inne cisnienie pracy klapki ustawic? Łukasz13 Napisano 17 Sierpnia 2014 Regulacja sztangi moze sie udac bez odkrecania czegokolwiek, potrzebujesz nasadke 10 przedluzke i sprawne rece, musisz wymacac nakretke nalozyc nasadke jak uda sie odkrecic nakretke z jednej strony to ta druga nakretka powinna ruszyc sie palcami . Szukam i czytam jak to wyregulowac,i podobno da sie to wyregulowac nie wyciagajac turbiny z samochodu.Mam Dp zamiast kata.Tylko jak pozniej sprawdze czy klapka jest zaknieta.czy plynnie chodzi,czy niema luzow na nicie.
soul87 Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 Ma być wyregulowana tak zeby przy logu n75 z odpieta wtyczka ma ładować. Lekko powyżej 0.3 bara
adam1974 Opublikowano 27 Października 2019 Autor Opublikowano 27 Października 2019 5 minut temu, soul87 napisał: Ma być wyregulowana tak zeby przy logu n75 z odpieta wtyczka ma ładować. Lekko powyżej 0.3 bara Ciezki temat.Moja praca z turbina to byla tylko w silniku AJM i tam czyscilem lopatki,i wymienilem gruszke bo byla zardzewiala i sie zacinala. Rozumiem ze powinienem skrocic ciegno po to by wczesniej klapke otwieralo tym samym wczesniej zacznie ladowac. Tylko co kolejno:skrocic ciegno o np 3 obroty nakretki- trasa zrobic logi 115 i 118 z odpieta wtyczka od zaworu N75wkleic tutaj do oceny.Ewentualnie kolejna powtorka z regulacji. i tak do skutku?Czy np wyciagnac turbo,podac cisnienie z kompresora i przy 0,3 czy 0,55 ma zaczac dzwigac sie klapka? Pierwszy sposob czasochlony,drugi uciazliwy z uwagi na demontaz dp,kolektora,turbo.Bo bez sciagania wszystkiego ciezko okreslic czy klapka sie dzwiga.Chyba ze to bedzei wyczuwalne ze ciegno dzwiga klapke po podaniu cisnienia z kompresora 0,3 czy 0,55bar.
soul87 Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 Nie trzeba turbo demontować. Wyżej zacytowałeś Łukasza który napisał jak można wyregulować WG bez wyciagania czegokolwiek, da sie to zrobic, ja ustawiam to w taki sam sposób. Na początek sprobuj skrócic o 2-3 obroty. Co do uchylania to to nie jest takie oczywiste, wstępne uchylenie klapki WG przy 0.3 bara to juz za mocno naciągnieta...
adam1974 Opublikowano 27 Października 2019 Autor Opublikowano 27 Października 2019 Rozumiem.Skroce o 3 obroty,przejade sie.Nastepnie jak tylko kogos znajde na miejsce pasarzera to zrobie logi z wieta wtyczka od N75 zobaczymy co wyjdzie. A tak na marginesie ta roznica po prawidlowym wyregulowaniui sztangi bedzie odczuwalna? Dziwne ze czasem mimo ze depne to tego bledu niema,a czasem sie pojawia.Moze to sie pojawia przy odpowiedniej predkosci obrotowej w danym czasie lub predkosci samochodu.Tak czy tak silnik powinien chodzic jak zegarek bez wyskakujacych bledow.
Emejcz Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 Miałem kiedyś taką informację z serwisu, że przy 1cm uchylenia sztangi powinno być 0.34 bar.
adam1974 Opublikowano 28 Października 2019 Autor Opublikowano 28 Października 2019 Dzis z uwagi ze na aucie cos marnie bylo widac gdziecte ciegno sie znajduje podoatrzylem na net. Pozniej w aucie. Dojscie to jakas masakra.zaluje ze sprawdzilem tego przy okazji wywalenia kata.Tyle ze wtedy zadnego bledu nie mialem.Jeszcze jak mozna zrobic regulacje mierzac dlugosc wysuwu jak tam nic nie widac. Praca chyba na lusterko.. Dzis silnik nie ostygnie wiec robote przeloze.
soul87 Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 no jest ciasno trzeba miec zwinne rączki i zimny silnik, pare razy pokręcisz i w 5 minut bedziesz ogarniać
adam1974 Opublikowano 28 Października 2019 Autor Opublikowano 28 Października 2019 (edytowane) Silnik ostygl,odkrecilem tylko blache aluminiowa i dojscie idealne(na jeden palec;)) Odrdzewiacz,kilka minut przerwy i kluczem nasadowym 10 na przedluzkach popuscilem lekko nakretke po czym o dziwo druga nakretka poszla leciutko.Palcem ją obracalem po 1/6 obrotu tak by mniej wiecej wyszly 3 obroty.Nastepnie dokrecilem 1 nakretke do konca czyli o ok 3 obroty.Teraz tylko czas na logi.Wieczorem mam pare kilometrow do przejechania to zobacze czy jest jakas roznica w pracy silnika.A wkrotce logi.Musze tez nagrac dzwiek jaki wydaje silnik podczas przyspieszania cos pomiedzy ok 2850-3000obr/min. Brzmi to jakby auto zasysalo dodatkowe powietrze lub jakby pasek klinowy sie slizgal.Akurat ten dzwiek jest bardzo przyjemny i mysle ze nie jest to jakies lewe powietrze zasysane bo szczelnosc dolotu sprawdzalem dwa razy. Edytowane 28 Października 2019 przez adam1974
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się