Wylye Opublikowano 28 Października 2019 Autor Opublikowano 28 Października 2019 11 godzin temu, Emejcz napisał: Powiem ci, że robiłem kilka zacisków tył u siebie i nigdy nie stosowałem żadnych procedur adaptacji hamulca ręcznego i wszystko działało jak trzeba. Nie wiem czy to cię na cokolwiek naprowadzi, ale ręczny zawsze działa słabiej na początku po zmianie klocków tarcz zanim się ułożą. Dzięki za opinię. Reset jest procedurą standardową i jest opisany jako procedura serwisowa w moim inicjującym poście. Reset jest niczym innym jak dopasowaniem długości linki. Może się zdarzyć, że po zamontowaniu nowych klocków - tarcz sytuacja A/ hamulce blokują tzn linka ma zbyt krótkie dopasowanie - reset ją "wydłuży" syt B/ Ręczny ma zbyt duży skok jałowy - "zaczyna cokolwiek robić dopiero na 3 lub nawet 4 ząbku nie można zablokować kół - reset "skróci linkę" Mój ręczny w zasadzie działa poprawnie. Moje tarcze i klocki są już ułożone. Jednak na starych hamulec był wyższy - choć również i teraz po pełnym wciśnięciu ABS działa i jest pełne hamowanie. Jak pisałem na wstępie - kiedy na postoju wcisnę kilka razy mocno hamulec i przy tym pociągnę ręczny do oporu kilka razy - przez jakiś czas hamulec jest taki jak wcześniej (wysokość) Dziś zmieniłem z ciekawości tłoczki w obu zaciskach - zgodnie z "bełkotem" gościa który "wie ale nie powie bo za darmo się nie mówi" jednak powiem szczerze - nie widzę różnicy. (przerzuciłem samoregulatory ze starych tłoczków) Traktuję to "akademicko" ciekawi mnie czemu tak się dzieje. Wkrótce zamontuję całe zaciski bo już mi się nie chce rozbierać - powinienem zamontować "akademicko" nowe tłoczki i nowe semoregulatory... Jak to zmieni działanie "hamowników" będzie to oznaczało, że winne były właśnie one,. Będę informował.
Dev Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 46 minut temu, Wylye napisał: Dzięki za opinię. Reset jest procedurą standardową i jest opisany jako procedura serwisowa w moim inicjującym poście. Reset jest niczym innym jak dopasowaniem długości linki. Może się zdarzyć, że po zamontowaniu nowych klocków - tarcz sytuacja A/ hamulce blokują tzn linka ma zbyt krótkie dopasowanie - reset ją "wydłuży" syt B/ Ręczny ma zbyt duży skok jałowy - "zaczyna cokolwiek robić dopiero na 3 lub nawet 4 ząbku nie można zablokować kół - reset "skróci linkę" Mój ręczny w zasadzie działa poprawnie. Moje tarcze i klocki są już ułożone. Jednak na starych hamulec był wyższy - choć również i teraz po pełnym wciśnięciu ABS działa i jest pełne hamowanie. Jak pisałem na wstępie - kiedy na postoju wcisnę kilka razy mocno hamulec i przy tym pociągnę ręczny do oporu kilka razy - przez jakiś czas hamulec jest taki jak wcześniej (wysokość) Dziś zmieniłem z ciekawości tłoczki w obu zaciskach - zgodnie z "bełkotem" gościa który "wie ale nie powie bo za darmo się nie mówi" jednak powiem szczerze - nie widzę różnicy. (przerzuciłem samoregulatory ze starych tłoczków) Traktuję to "akademicko" ciekawi mnie czemu tak się dzieje. Wkrótce zamontuję całe zaciski bo już mi się nie chce rozbierać - powinienem zamontować "akademicko" nowe tłoczki i nowe semoregulatory... Jak to zmieni działanie "hamowników" będzie to oznaczało, że winne były właśnie one,. Będę informował. Niestety, na forum nie wyleczysz swoich kompleksów, wymienisz pół auta i dalej będziesz w punkcie wyjścia. No nic, dalej będę z niecierpliwością oczekiwać kolejnych niusów w tym temacie.
Wylye Opublikowano 28 Października 2019 Autor Opublikowano 28 Października 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Dev napisał: Niestety, na forum nie wyleczysz swoich kompleksów, wymienisz pół auta i dalej będziesz w punkcie wyjścia. No nic, dalej będę z niecierpliwością oczekiwać kolejnych niusów w tym temacie. Chyba powiedziałem ci wyraźnie, że nie interesują mnie już więcej informacje od ciebie - zajmij się naganianiem sobie klientów w innych wątkach. Zrób jakąś "promocję" czy cos w tym stylu Edytowane 28 Października 2019 przez Wylye
Wylye Opublikowano 28 Października 2019 Autor Opublikowano 28 Października 2019 I do normalnych (czytających) Kto z was miał doświadczenia z korektorem siły hamowania tylnej osi. Dziś na garażu, przy wymianie cylinderków - oglądałem to - to. Wydaje mi się, ze główny tłoczek stoi. Jeżeli tak jest to wg mnie od tego trzeba zacząć. Walczył ktoś z tym?
Dev Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 Robi się coraz ciekawiej... Po drodze masz jeszcze pompę hamulcową, ABS, elastyczne przewody hamulcowe i przednie zaciski...
cysiek18 Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 Jak dla mnie to winny jest mechanizm znajdujący się w tłoczku.
Emejcz Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) Jaką on w zasadzie pełni funkcję? (prócz bycia gniazdem dla samoregulatora) Edytowane 29 Października 2019 przez Emejcz
kusy04 Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 Mam podobny problem w golfie IV, wymienione tarcze, klocki, linki plus regeneracja i hamulec zasadniczy działa prawidłowo a ręczny nic prawie nie trzyma chyba trzeba będzie zajrzeć do tych zacisków
Wylye Opublikowano 29 Października 2019 Autor Opublikowano 29 Października 2019 Moje podejrzenia się sprawdziły - zawór korektora hamowania umarł - po wymianie hamulce są "salonowe" Zanim więc zaczniecie szukać "modów" - "srodów" i innych swapów by wzmocnić swoje hamulce posprawdzajcie sprawność ISTNIEJĄCEGO układu hamulcowego. I nie słuchajcie bajań "znafców" jak w moim przypadku tu w topiku. Klient niejaki DEV który robi wszystko by was zbić z tropu. Jak powiedziałem - u mnie winny był korektor płyn ledwo się sączył - temat do zamknięcia 8 godzin temu, cysiek18 napisał: Jak dla mnie to winny jest mechanizm znajdujący się w tłoczku. Masz 100% racji - kiedy coś nie teges z zaciskiem jak zdecydujecie się na wymianę tłoczków szukajcie właśnie takich w opcji z semoregulatorem w środku. Ogólnie dostępne są same tłoczki i wtedy przerzucamy samoregulator ze starego tłoczka osadzony na segerze. Ja tak nie zrobiłem bo zasugerowałem się dziwną podpowiedzią gościa z "kocią mordą" który powiedział że to wina tłoczka i na pewno nie samo-regulatora... Pewnie nie zaszkodziło wymienić od razu i tę część. Na szczęście winny był korektor hamowania Temat do zamknięcia 1
Wylye Opublikowano 29 Października 2019 Autor Opublikowano 29 Października 2019 9 godzin temu, Emejcz napisał: Jaką on w zasadzie pełni funkcję? (prócz bycia gniazdem dla samoregulatora) To nie jest "gniazdo" w istocie to właśnie jest najistotniejsza część samoregulatora. To co wystaje z cylindra zacisku ta śruba długoskokowa to jest tylko prowadnica samoregulatora. To w tłoczku to w istocie jest samoregulator. Temat to zamknięcia - rozwiązano
Dev Opublikowano 29 Października 2019 Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) Wyssane z palca Baśniowe opowieści pana "śruby długoskokowej" sa pogranicza bajkowej krainy z mchu i.paproci poruszają istotę podróży międzygwiezdnych z prędkością nadswietlną w trojwymiarze. Nic tu się kupy nie trzyma, wyskakujesz z hamulcem ręcznym i nagle dostajesz objawienia pańskiego w którym okazuje się że to usterka korektora siły hamowania tylnej osi. Nie ma w tym za krzty logiki, jedno z drugim nie ma żadnego zwiazku. Przyznaj sie Coś Ty tam naprawiał ? Fiata 125p czy poloneza ? Zrób zdjęcie tego korektora bo nie uwierze Edytowane 30 Października 2019 przez Dev
Wylye Opublikowano 29 Października 2019 Autor Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) b proszę - specjalnie dla ciebie to jest zdjęcie "kolektora" ps język w którym się wypowiadasz do może... Słowacki lub Eskimoski - bo dziwnie brzmi jakoś gdy się to czyta.... Edytowane 29 Października 2019 przez Wylye
Dev Opublikowano 30 Października 2019 Opublikowano 30 Października 2019 I to wszystko na co Cie stac, rozumiem ? Swoje bajki możesz wciskać małym dzieciom ale i tu wątpìę aby dały się nabrać na ten pic.
Korton555 Opublikowano 30 Października 2019 Opublikowano 30 Października 2019 15 godzin temu, Wylye napisał: Zanim więc zaczniecie szukać "modów" - "srodów" i innych swapów by wzmocnić swoje hamulce posprawdzajcie sprawność ISTNIEJĄCEGO układu hamulcowego. A jaki to ma zwiazek z twoja przypadloscia i hamulcem recznym? Wzmocnienie hamulcow poprzez swap na wieksze tarcze, lepsze zaciski ma glownie na celu poprawe odpornosci na fading i skutecznosc po kilku hamowaniach.
Wylye Opublikowano 30 Października 2019 Autor Opublikowano 30 Października 2019 9 godzin temu, Korton555 napisał: A jaki to ma zwiazek z twoja przypadloscia i hamulcem recznym? Wzmocnienie hamulcow poprzez swap na wieksze tarcze, lepsze zaciski ma glownie na celu poprawe odpornosci na fading i skutecznosc po kilku hamowaniach. Nie pisałem nigdzie że mój hamulec ręczny nie działał poprawnie.
Wylye Opublikowano 30 Października 2019 Autor Opublikowano 30 Października 2019 11 godzin temu, Dev napisał: I to wszystko na co Cie stac, rozumiem ? Swoje bajki możesz wciskać małym dzieciom ale i tu wątpìę aby dały się nabrać na ten pic. Co kolega nie może przeżyć, że nie chciałem zadzwonić i kupić porady (wiem ale nie powiem)
Dev Opublikowano 30 Października 2019 Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) 12 minut temu, Wylye napisał: Co kolega nie może przeżyć, że nie chciałem zadzwonić i kupić porady (wiem ale nie powiem) Przestań się już kompromitować, od nikogo nie wziąłem złotówki za jaką kolwiek poradę. Edytowane 30 Października 2019 przez Dev
Wylye Opublikowano 30 Października 2019 Autor Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) Kompromitacja to twoje drugie imię. Przeczytaj ten topik od początku gdzie zwyczajnie zapytałem forum o poradę. Ty co zrobiłeś? Przeczytaj sobie swoje inteligentne inaczej wypowiedzi w których piszesz wprost Cytat obecna młodzież jest mocno pretensjonalna, czeka na gotowe i najlepiej za darmo ciężko ruszyć głową ? jeżeli jest problem to trzeba mu się dokładnie przyjrzeć Tacy jak ty robią z for śmietnik i tablicę reklamową dla swojej działalności. Twój język, którym się posługujesz zaś - jest językiem knajackim Edytowane 30 Października 2019 przez Wylye
Dev Opublikowano 30 Października 2019 Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) Godzinę temu, Wylye napisał: Kompromitacja to twoje drugie imię. Przeczytaj ten topik od początku gdzie zwyczajnie zapytałem forum o poradę. Ty co zrobiłeś? Przeczytaj sobie swoje inteligentne inaczej wypowiedzi w których piszesz wprost Tacy jak ty robią z for śmietnik i tablicę reklamową dla swojej działalności. Twój język, którym się posługujesz zaś - jest językiem knajackim Kochanieńki zapodaj, grzecznie prosze, foto tego cieknącego korektora... Edytowane 30 Października 2019 przez Dev
Wylye Opublikowano 30 Października 2019 Autor Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) Godzinę temu, Dev napisał: Kochanieńki zapodaj, grzecznie prosze, foto tego cieknącego korektora... Niczego ci nie zamierzam tobie "zapodawać kochanieńki" z tej prostej przyczyny że jesteś nieuczciwy (nie tylko) w dyskusji. Zadałem proste pytanie i nie bezpośrednio skierowane do ciebie. Wlazłeś w rozmowę mądrząc się i udając fachowca którym w istocie nie jesteś. Wykorzystujesz forum do promowania siebie i swoich usług. Zarabiasz na obecności na forum i naganiasz tym samym sobie klientów - żądając zapłaty za informację. Czy na moje grzeczne pytanie nie napisałeś w odpowiedzi że "nie ma nic za darmo" ? Zainteresowanych zapraszam do obejrzenia dyskusji na poprzedniej stronie. Ergo - uważając się za eksperta - w istocie jesteś oszustem i prowokatorem Napisałaś kłamliwą informację nt przypuszczalnej przyczyny - tylko po to by wprowadzić w błąd rozmówce. Każdy twój wpis od tej pory traktuję jako wpisy forumowego naciągacza. Edytowane 30 Października 2019 przez Wylye
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się