Bambr97 Opublikowano 2 Listopada 2019 Opublikowano 2 Listopada 2019 (edytowane) Witam. Od pewnego czasu mojej audi brakuje mocy od 2.5 tysiąca obrotów. 1 i 2 bieg idzie w miarę normalnie. Na 3 biegu bardzo ciężko się rozpędza i obroty powolnie idą do góry od 3 tysięcy. Brakuje jej mocy. Żadnego dymienia nie widać. Nadmiernego zużycia oleju też. Żaden check czy cokolwiek nie wyświetla się. Mam też wrażenie, że na zimnym silniku jest znacznie lepiej. Dopiero po rozgrzaniu ma problemy z przyspieszaniem w górnym zakresie obrotów. Gdzie szukać winnego? Wiem, że podstawą logi. Czy do ich zrobienia wystarczy mi jakiś kabel z allegro KKL czy musi to być ten, który obsługuje CAN? Edit: Wypisałem dziś EGR. Ale to nic nie zmieniło. Potwierdzam natomiast ze na zimnym wgniata w fotel i idzie do końca. Na rozgrzanym do 2.3k obrotów wgniata. Potem nabiera obrotów i prędkości jak vw polo 1.2 ? Edytowane 3 Listopada 2019 przez Bambr97
moniuh Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 a nie masz może takich objawów jak szarpniecie przy gwałtownym wciśnięciu gazu jak np. lecisz na trasie szybciej niż powinieneś w okolicach 3k obr i chcesz jeszcze podciągnąć? miałem taki problem, z moca, pozniej lekkie szarpniecie, nie chciało przekroczyć 180 na 6 biegu, w końcu nie dało się jechać na 3 biegu już szarpało powyżej 2k obr okazało się ze uszczelnienia na pompkach były zamontowane ponownie przy remoncie głowicy. po zmianie jak reka odjal i wrocilo 55 koni 1
Bambr97 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 (edytowane) Bez szarpnięcia. Gaz w podłogę. Idzie do lekko ponad 2 tysięcy obrotów a potem nic. Muł jak pisałem wyżej polo 1.2 Ciężko go dociagnac do tych 3k obrotów w górę ? Może to być notlauf? Coś z turbina nie tak? Edytowane 4 Listopada 2019 przez Bambr97
Baker35 Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 a na biegu jałowym wkręca się do 5 tyś obr czy nie ?
Bambr97 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 Na biegu jałowym nie kręci do końca, ale tak miała od kiedy ją kupiłem.
dszymek Opublikowano 5 Listopada 2019 Opublikowano 5 Listopada 2019 Bo na jałowym jest taka jakby blokada i np u mnie leci do 3k i koniec 2
Bambr97 Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Opublikowano 5 Listopada 2019 Dokładnie. Okolice 3 na jałowym
\baker35 Opublikowano 5 Listopada 2019 Opublikowano 5 Listopada 2019 Wciśnij sprzęgło i zobacz czy się wkreca do 5 tyś
Bambr97 Opublikowano 18 Listopada 2019 Autor Opublikowano 18 Listopada 2019 (edytowane) Nie wiem co to ma do rzeczy ale nawet na wciśniętym sprzęgle nie kręci do końca. Zwykly kabel kkl wystarczy do zrobienia podstawowych logów? Czy muszę mieć ten can? Wstawić kryzę w egr? Edytowane 18 Listopada 2019 przez Bambr97
Bambr97 Opublikowano 19 Listopada 2019 Autor Opublikowano 19 Listopada 2019 Brakuje mocy w górnym zakresie obrotów okolice 3 tys. Plus poszarpuje sobie przy przyspieszaniu w tej górnej granicy
Bambr97 Opublikowano 23 Listopada 2019 Autor Opublikowano 23 Listopada 2019 Na zimnym idzie. Na ciepłym nie ma Siły i przerywa.
Bambr97 Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Opublikowano 27 Listopada 2019 Mozliwe, że rozwiązane. Zepsute sterowanie klapami w kolektorze. Możliwe, że to powodowało takie problemy?
Bambr97 Opublikowano 30 Listopada 2019 Autor Opublikowano 30 Listopada 2019 Jednak auto dalej nie ma mocy i szarpie. Na postoju wszystko okej. Dodatkowo zauważyłem gdy przypadkowo wrzuciłem 5 bieg przy 60km/h to samochód jakby zaczął podskakiwac przednia oś. (takie dziwne szarpanie)
Bambr97 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Mega szarpanie na biegach od 4 do 6
the_naturat_com Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 @Bambr97 czyste paliwo w filtrze jest? Sprawdź..
Bambr97 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Rura przy egr jest luźna. Można nią ruszać przód tył lecz nie wypada. To jedyne co dostrzegłem. Sprawdzę i wymienię filtr. Jeżeli paliwo jest brudne to vacum?
kamil-vag Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Kup sobie kabel, albo poproś kogoś o logi, bo tak to będziesz szukał i szukał... 1
Bambr97 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 2 minuty temu, kamil-vag napisał: Kup sobie kabel, albo poproś kogoś o logi, bo tak to będziesz szukał i szukał... Właśnie pytałem czy zwykły kabelek kkl z allegro jakiś tam chińczyk wystarczy mi do tego żeby takie podstawowe logi wykonać. Czy jednak potrzebny mi będzie hex-can
kamil-vag Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Wydaje mi się, że silnik powinno obsłużyć KKL, ale nie lepiej wydać te 150 zł i moc się łączyć ze wszystkim? 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się