rogra Opublikowano 3 Listopada 2019 Opublikowano 3 Listopada 2019 1.8 ADR bład da się skasowac na zapłonie po odpaleniu błąd powraca i na pracujący silniku nie da się go skasować ,a wieć zauważyłem że wtyczka nie jest wpięta w napinacz bo po prostu nie ma tam żadnej cewki ani nic, jest zwykły mechaniczny napinacz związku z tym jest ten błąd pytanie tylko czy wcześniej był sterowany cewką czy też nie,bo od samego początku jak mam te auto czyli od niedawno wydaję mi się że powinien być on dużo mocniejszy niż jest, skoro elektroniczny ma cewke a mechaniczny nie ma to jak ma działać zamian faz rozrzadu ,co myślicie na ten temat zamienić napinacz na taki z cewką ?? błąd powinien zniknąć i moc przybyć 1
przem8 Opublikowano 3 Listopada 2019 Opublikowano 3 Listopada 2019 Jeśli jest wtyczka to znaczy, że był taki napinacz z cewką. Żeby pozbyć się błędu musisz u kumatego tunera wyłączyć to w ecu albo wymienić napinacz. W pierwszych 1.8/1.8t nie było zmiennej fazy i jakoś to jezdzilo. 1
rogra Opublikowano 3 Listopada 2019 Autor Opublikowano 3 Listopada 2019 Godzinę temu, przem8 napisał: Jeśli jest wtyczka to znaczy, że był taki napinacz z cewką. Żeby pozbyć się błędu musisz u kumatego tunera wyłączyć to w ecu albo wymienić napinacz. W pierwszych 1.8/1.8t nie było zmiennej fazy i jakoś to jezdzilo. nie było ?? czyli po dodaniu napinacza z cewką ta zmiana faz będzie czy nie ??
przem8 Opublikowano 3 Listopada 2019 Opublikowano 3 Listopada 2019 25 minut temu, rogra napisał: nie było ?? czyli po dodaniu napinacza z cewką ta zmiana faz będzie czy nie ?? Masz wtyczkę od napinacza w instalacji? Jak masz to znaczy, że miałeś napinacz z wtyczką, a ktoś wsadził bez, bo taniej. Jak złożysz to będzie działać ta gówniana pseudo faza. 1
MM1311 Opublikowano 3 Listopada 2019 Opublikowano 3 Listopada 2019 A jakoś źle Ci chodzi ten silnik? Jestem ciekaw bo niektórzy mówią że można przekładać i będzie chodzić a od mechanika słyszałem, że średnio, bo jak tak przełożył to później nie chciało to dobrze działać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się