Grzesiekq7 Opublikowano 13 Listopada 2019 Opublikowano 13 Listopada 2019 Cześć, Dzisiaj zauważyłem, że samochód słabiej ciągnie i słychać gwizdanie podczas przyspieszania. Jak powoli dodaje gazu, to wtedy w granicach 2000 - 2300 czuć czasem takie przytrzymanie, po czym samochód dalej przyspiesza Postanowiłem zrobić logi i wrzucić na forum (Logi w excelu ponieważ jechałem sam i musiałem je jakoś wyedytować, tak żeby wyniki były tylko z jazdy na 3 biegu) W pamięci nie ma żadnych błędów, nie wchodzi w tryb awaryjny, co może być przyczyną ? Proszę o sprawdzenie, czy da się coś z tego wywnioskować Logi A4 B6 1.9 AVF.xlsx
kamil-vag Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 Przycina się geometria turbiny, raczej zostaje tylko czyszczenie...możesz próbować rozruszać jazdą i kilkukrotnym deptaniem w podłogę na 3 biegu... jak nie pomoże, turbo na stół.
Grzesiekq7 Opublikowano 14 Listopada 2019 Autor Opublikowano 14 Listopada 2019 Spróbuję rozruszać na trasie, jak nie pomoże to się tym zajmę na stole. Odnośnie świszczenia to chyba znalazłem dzisiaj winowajcę. Podczas jazdy nagle przestał przyspieszać, mogłem jechać max 2000 obr. Zatrzymałem się kawałek dalej, i zauważyłem, że lekko wysunięte jest to krótkie kolanko, które wchodzi bezpośrednio w kolektor ssący. W domu lekko podgiąłem ten drucik i podszlifowałem ząbki które blokuje, teraz da się jechać, ale gwizd i przytrzymanie zostało. Wymienię to kolanko i zobaczymy czy się poprawi.
kamil-vag Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 Zbyt wysokie ciśnienie, prawdopodobnie wszedł Ci w tryb awaryjny, nie rejestruje błędu? Takie duże ciśnienie powoduje gwizdanie w najsłabszych miejscach układu, czyli wszelkie połączenia na rurach układu dolotowego do kolektora...
Grzesiekq7 Opublikowano 14 Listopada 2019 Autor Opublikowano 14 Listopada 2019 Check się nie zapalił, a komputera nie podpinałem. Czy może to być przez zapieczone łopatki turbiny ?
kamil-vag Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 3 minuty temu, Grzesiekq7 napisał: Czy może to być przez zapieczone łopatki turbiny ? No właśnie tak
Grzesiekq7 Opublikowano 14 Listopada 2019 Autor Opublikowano 14 Listopada 2019 Ok, teraz szykuje mi się w weekend kilka wyjazdów drogą ekspresową, to może coś ożyje. Jeśli nie, to wyczyszcze turbo i dam znać czy pomogło, Na chwilę obecną dzięki za rady
Grzesiekq7 Opublikowano 20 Listopada 2019 Autor Opublikowano 20 Listopada 2019 Załączam pracę sztangi, ponieważ wg. mnie chodzi poprawnie. Co o niej sądzicie ? http://www.youtube.com/watch?v=8t3OSH6mrs8&feature=youtu.be Zmieniłem w między czasie zaworek N75 oraz dwie rury od dolotu (małe kolanko i ten wychodzący z intercoolera). Teraz syczenie jest mniejsze, ale wciąż brakuje mocy i dymi przy tym na czarno. Przewody podciśnienia wymieniałem z 3 msc. temu. Jutro postaram się zrobić nowe logi, tylko pytanie czy te same grupy, czy jakieś inne ?
kamil-vag Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 Zobacz jaki się zapisuje ten błąd w silniku. Logi 003+011+008
Grzesiekq7 Opublikowano 22 Listopada 2019 Autor Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) Znalazłem wreszcie źródło problemu. Pęknięty wąż wychodzący z turbosprężarki. Wymieniłem na nowy i działa wszystko tak jak powinno Edytowane 26 Listopada 2019 przez Grzesiekq7
kamil-vag Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Puściło najsłabsze miejsce... Jak nie uporasz się z przeladowaniem, to znowu coś puści...
Grzesiekq7 Opublikowano 23 Listopada 2019 Autor Opublikowano 23 Listopada 2019 (edytowane) Błędów w silniku nie ma żadnych. Tutaj nowe logi : Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL Wg. mnie wszystko jest ok Temat uważam za zamknięty Edytowane 26 Listopada 2019 przez Grzesiekq7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się