Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Słabo ciągnie - logi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Dzisiaj zauważyłem, że samochód słabiej ciągnie i słychać gwizdanie podczas przyspieszania.

Jak powoli dodaje gazu, to wtedy w granicach 2000 - 2300 czuć czasem takie przytrzymanie, po czym samochód dalej przyspiesza

Postanowiłem zrobić logi i wrzucić na forum  (Logi w excelu ponieważ jechałem sam i musiałem je jakoś wyedytować, tak żeby wyniki były tylko z jazdy na 3 biegu)

W pamięci nie ma żadnych błędów, nie wchodzi w tryb awaryjny, co może być przyczyną ?

Proszę o sprawdzenie, czy da się coś z tego wywnioskować

Logi A4 B6 1.9 AVF.xlsx

Opublikowano

Przycina się geometria turbiny, raczej zostaje tylko czyszczenie...możesz próbować rozruszać jazdą i kilkukrotnym deptaniem w podłogę na 3 biegu... jak nie pomoże, turbo na stół.

Opublikowano

Spróbuję rozruszać na trasie, jak nie pomoże to się tym zajmę na stole.

Odnośnie świszczenia to chyba znalazłem dzisiaj winowajcę. Podczas jazdy nagle przestał przyspieszać, mogłem jechać max 2000 obr. Zatrzymałem się kawałek dalej, i zauważyłem, że lekko wysunięte jest to krótkie kolanko, które wchodzi bezpośrednio w kolektor ssący. W domu lekko podgiąłem ten drucik i podszlifowałem ząbki które blokuje, teraz da się jechać, ale gwizd i przytrzymanie zostało. 

Wymienię to kolanko i zobaczymy czy się poprawi. 

Opublikowano

Zbyt wysokie ciśnienie, prawdopodobnie wszedł Ci w tryb awaryjny, nie rejestruje błędu? 

Takie duże ciśnienie powoduje gwizdanie w najsłabszych miejscach układu, czyli wszelkie połączenia na rurach układu dolotowego do kolektora... 

Opublikowano

Check się nie zapalił, a komputera nie podpinałem.

Czy może to być przez zapieczone łopatki turbiny ?

Opublikowano
3 minuty temu, Grzesiekq7 napisał:

Czy może to być przez zapieczone łopatki turbiny ?

No właśnie tak

Opublikowano

Ok, teraz szykuje mi się w weekend kilka wyjazdów drogą ekspresową, to może coś ożyje. 

Jeśli nie, to wyczyszcze turbo i dam znać czy pomogło,

Na chwilę obecną dzięki za rady :) 

Opublikowano

Załączam pracę sztangi, ponieważ wg. mnie chodzi poprawnie.

Co o niej sądzicie ?

http://www.youtube.com/watch?v=8t3OSH6mrs8&feature=youtu.be

Zmieniłem w między czasie zaworek N75 oraz dwie rury od dolotu (małe kolanko i ten wychodzący z intercoolera). Teraz syczenie jest mniejsze, ale wciąż brakuje mocy i dymi przy tym na czarno. Przewody podciśnienia wymieniałem z 3 msc. temu.

Jutro postaram się zrobić nowe logi, tylko pytanie czy te same grupy, czy jakieś inne ?

Opublikowano

Zobacz jaki się zapisuje ten błąd w silniku.

Logi 003+011+008

Opublikowano (edytowane)

Znalazłem wreszcie źródło problemu. Pęknięty wąż wychodzący z turbosprężarki.

Wymieniłem na nowy i działa wszystko tak jak powinno ;)

20191122_222345.jpg

Edytowane przez Grzesiekq7
Opublikowano

Puściło najsłabsze miejsce... 

Jak nie uporasz się z przeladowaniem, to znowu coś puści...

Opublikowano (edytowane)

Błędów w silniku nie ma żadnych.

Tutaj nowe logi : 

Wg. mnie wszystko jest ok :)  

Temat uważam za zamknięty :closed:

Edytowane przez Grzesiekq7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...