Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proźba o sprawdzenie logów 1.8 BEX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto po jakimś programie. Jaka przepływka założona, bo za dużo mierzy. Rozrząd do sprawdzenia, bo wygląda na rozciągnięty łańcuszek albo coś rozjechane.

Opublikowano

Najbardziej to tu martwi stukowe, bo jest na granicy uszkodzenia silnika. Jeszcze kilka mocniejszych przejazdów i tłoki spłyną do miski.

Opublikowano

nr przepustnicy 06b133062m czyli co sugerujecie teraz zrobic? po kupnie auta wiadomo ze niedlugo zabiore sie za rozrząd slychac lekki grzechot z tyłu tak jakby z lancuszka walka 

Opublikowano

Przeplywomierz nie przepustnica. Ma być z boscha o odpowiednich numerach. Jeśli obudowa jest z boscha to mozliwe, że ktoś zmieniał sam wkład więc najlepiej go wykręcić i zweryfikować.

Opublikowano
33 minuty temu, bartez90 napisał:

Najbardziej to tu martwi stukowe, bo jest na granicy uszkodzenia silnika. Jeszcze kilka mocniejszych przejazdów i tłoki spłyną do miski.

Czyli za co sie teraz zabrać żeby nie dopuscic do uszkodzenia? 

Opublikowano

Na razie to sprawdź przepływke. Jak nie jest ori z Boscha to podmień na Boscha i ponow loga 3+20.

Opublikowano

Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego ze skokowym ale po tescie zauwazylem kilka nieprawidlowosci. Gorna obudowa silnika trzyma sie tylko na  jedne srubce moze ona wywoływać jakies drgania? druga rzecz zauwazylem ze mechanior niedokladnie wlozyl kolanko od odmy i miedzy zawleczka a kolankie była dziura, i jeszcze jedna rzecz co powiecie  parametrach działania turbiny bo mocno świszczy, ma moc ładnie ciągnie ale czytalem wczesniej ze inni tez tak mają jezdżą i nic się nie dzieje. Po odpaleniu silnika na zimnym słychć dzwieki z tyłu tam gdzie łańcuszek przez okolo 5 sekund, moze faktycznie rozciągniety i dlatego stukowe ? 

Opublikowano

Popraw te buble, wymień świece jak tego nie robiłeś i ponów logi. Turbo ok, jak dmucha 1 bar to musi być słychać :P

CO do stuków to komprsja, c**jowe paliwo, zapchany kat, słabe ciśnienie paliwa, zjebany program, w ostateczności silnik się kończy. Masz co robić, więc bierz się za sprawdzanie wspomnianych rzeczy.

Opublikowano

Przepływka Bosch F 00C 2G2 049. Swiece zmienione buble poprawione dzis zmienilem olej i filtry. oto wyniki:

http://vaglogi.pl/log-115_118_41s89z.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_8EXC5.html     --- podczas tej prbóy wyłączyło sie turbo tak sie szasami zarza wtedy musze zgasic silnik i jak odpaam to znowu ciągnie ale tylko do kolejnego buta

http://vaglogi.pl/log-002_033_ZJ74u4.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_GHKCbs.html

http://vaglogi.pl/log-090_093_82gtXNT.html

 

wywaliło błędy :

 

VCDS-Lite Version: Release 1.2
Friday, 22 November 2019, 17:51:33:0
Control Module Part Number: 8E0 909 518 AH
  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT         0002
           Software Coding: 0011511
            Work Shop Code: WSC 21080
                      VCID: 769F65DB41DF
2 Faults Found:
16618 -  Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
        P0234 - 001 -  Upper Limit Exceeded
17700 -  Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit
        P1292 - 004 -  No Signal/Communication - Intermittent

 

 

 

Opublikowano

Powrót do serii i dopiero prawidłowa diagnoza tego auta, turbo seryjne czy grzebane?, jest problem z utrzymaniem stabilnego doładowania, n75 i weze od niego w pierwszej kolejnosci do sprawdzenia.

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, Łukasz13 napisał:

Powrót do serii i dopiero prawidłowa diagnoza tego auta, turbo seryjne czy grzebane?, jest problem z utrzymaniem stabilnego doładowania, n75 i weze od niego w pierwszej kolejnosci do sprawdzenia.

nie mam zielonego pojęcia co z turbo. Kupiłem to auto od niemca mowił tylko że było regenerowane przez poprzedniego właściciela on sam autem jezdził 2 lata. Piszczy strasznie ta turbina. Co do węży orientujesz sie jakiej wielkosci i ile metrów ich trzeba i czy wymiana jest skomplikowana czy dojdę wszedzie bez wiekszego rozbierania ?

Edytowane przez Luk Wasky
Opublikowano

Szczelność najlepiej kompresorem sprawdzić i wymienić uszkodzone.

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem, w moim Audi wyskoczył błąd 17700 jest problem wentylator pracuje cały czas po włączeniu zapłonu. proszę o podpowiedz 

Edytowane przez prawdzi5
Opublikowano
7 minut temu, prawdzi5 napisał:

Witam mam problem, w moim Audi wyskoczył błąd 17700 jest problem wentylator pracuje cały czas po włączeniu zapłonu. proszę o podpowiedz 

To jest błąd od termostatu, a jak wentylator pracuje cały czas to może być uszkodzony czujnik znajdujący się na dole w chłodnicy.

Mogłeś założyć swój temat albo kontynuować w podobnym, bo się będzie robić bałagan :P

Opublikowano

dzięki za odpowiedz żle wpisałem pozdro...

Opublikowano

Dziś wgrałem serię zrobiłem logi i wrociłem do poprzedniego proramu bo auto nie chce jechać moj drugi afn 110 km lepiej sie zbiera. Oto one:

http://vaglogi.pl/log-115_118_rY47b.html

http://vaglogi.pl/log-090_093_eI8FR70.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_185bc2.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_eqscwLb.html

Dodam ze turbo słychać jak chodzi ale jakby nic nie ciągnie

 

Opublikowano

Na serii też jest dramat, przepływka pokazuje głupoty, spalanie stukowe nadal bardzo duże, generalnie nawet na tym programie auto pewnie nie ma seryjnej mocy, a zostawiając ten program tylko skracasz czas działania tego silnika. zacznij od podstaw czyli szczelność dolotu, zawór dv, drożność kata, usatawienie rozrządu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...