Luk Wasky Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 http://vaglogi.pl/log-090_093_721sN.html http://vaglogi.pl/log-115_118_Xne4mcm.html http://vaglogi.pl/log-003_020_u8mA5t.html http://vaglogi.pl/log-002_033_0xpIIl7.html Nie popatrzyłem i logi zrobiłem na włączonej klimie
przem8 Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 Auto po jakimś programie. Jaka przepływka założona, bo za dużo mierzy. Rozrząd do sprawdzenia, bo wygląda na rozciągnięty łańcuszek albo coś rozjechane.
bartez90 Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 Najbardziej to tu martwi stukowe, bo jest na granicy uszkodzenia silnika. Jeszcze kilka mocniejszych przejazdów i tłoki spłyną do miski.
Luk Wasky Opublikowano 14 Listopada 2019 Autor Opublikowano 14 Listopada 2019 nr przepustnicy 06b133062m czyli co sugerujecie teraz zrobic? po kupnie auta wiadomo ze niedlugo zabiore sie za rozrząd slychac lekki grzechot z tyłu tak jakby z lancuszka walka
przem8 Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 Przeplywomierz nie przepustnica. Ma być z boscha o odpowiednich numerach. Jeśli obudowa jest z boscha to mozliwe, że ktoś zmieniał sam wkład więc najlepiej go wykręcić i zweryfikować.
Luk Wasky Opublikowano 14 Listopada 2019 Autor Opublikowano 14 Listopada 2019 33 minuty temu, bartez90 napisał: Najbardziej to tu martwi stukowe, bo jest na granicy uszkodzenia silnika. Jeszcze kilka mocniejszych przejazdów i tłoki spłyną do miski. Czyli za co sie teraz zabrać żeby nie dopuscic do uszkodzenia?
bartez90 Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 Na razie to sprawdź przepływke. Jak nie jest ori z Boscha to podmień na Boscha i ponow loga 3+20.
Luk Wasky Opublikowano 16 Listopada 2019 Autor Opublikowano 16 Listopada 2019 Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego ze skokowym ale po tescie zauwazylem kilka nieprawidlowosci. Gorna obudowa silnika trzyma sie tylko na jedne srubce moze ona wywoływać jakies drgania? druga rzecz zauwazylem ze mechanior niedokladnie wlozyl kolanko od odmy i miedzy zawleczka a kolankie była dziura, i jeszcze jedna rzecz co powiecie parametrach działania turbiny bo mocno świszczy, ma moc ładnie ciągnie ale czytalem wczesniej ze inni tez tak mają jezdżą i nic się nie dzieje. Po odpaleniu silnika na zimnym słychć dzwieki z tyłu tam gdzie łańcuszek przez okolo 5 sekund, moze faktycznie rozciągniety i dlatego stukowe ?
przem8 Opublikowano 16 Listopada 2019 Opublikowano 16 Listopada 2019 Popraw te buble, wymień świece jak tego nie robiłeś i ponów logi. Turbo ok, jak dmucha 1 bar to musi być słychać CO do stuków to komprsja, c**jowe paliwo, zapchany kat, słabe ciśnienie paliwa, zjebany program, w ostateczności silnik się kończy. Masz co robić, więc bierz się za sprawdzanie wspomnianych rzeczy.
Luk Wasky Opublikowano 22 Listopada 2019 Autor Opublikowano 22 Listopada 2019 Przepływka Bosch F 00C 2G2 049. Swiece zmienione buble poprawione dzis zmienilem olej i filtry. oto wyniki: http://vaglogi.pl/log-115_118_41s89z.html http://vaglogi.pl/log-115_118_8EXC5.html --- podczas tej prbóy wyłączyło sie turbo tak sie szasami zarza wtedy musze zgasic silnik i jak odpaam to znowu ciągnie ale tylko do kolejnego buta http://vaglogi.pl/log-002_033_ZJ74u4.html http://vaglogi.pl/log-003_020_GHKCbs.html http://vaglogi.pl/log-090_093_82gtXNT.html wywaliło błędy : VCDS-Lite Version: Release 1.2 Friday, 22 November 2019, 17:51:33:0 Control Module Part Number: 8E0 909 518 AH Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002 Software Coding: 0011511 Work Shop Code: WSC 21080 VCID: 769F65DB41DF 2 Faults Found: 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 001 - Upper Limit Exceeded 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
Łukasz13 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Powrót do serii i dopiero prawidłowa diagnoza tego auta, turbo seryjne czy grzebane?, jest problem z utrzymaniem stabilnego doładowania, n75 i weze od niego w pierwszej kolejnosci do sprawdzenia.
Luk Wasky Opublikowano 22 Listopada 2019 Autor Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) 5 minut temu, Łukasz13 napisał: Powrót do serii i dopiero prawidłowa diagnoza tego auta, turbo seryjne czy grzebane?, jest problem z utrzymaniem stabilnego doładowania, n75 i weze od niego w pierwszej kolejnosci do sprawdzenia. nie mam zielonego pojęcia co z turbo. Kupiłem to auto od niemca mowił tylko że było regenerowane przez poprzedniego właściciela on sam autem jezdził 2 lata. Piszczy strasznie ta turbina. Co do węży orientujesz sie jakiej wielkosci i ile metrów ich trzeba i czy wymiana jest skomplikowana czy dojdę wszedzie bez wiekszego rozbierania ? Edytowane 22 Listopada 2019 przez Luk Wasky
przem8 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Szczelność najlepiej kompresorem sprawdzić i wymienić uszkodzone.
prawdzi5 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 (edytowane) Witam mam problem, w moim Audi wyskoczył błąd 17700 jest problem wentylator pracuje cały czas po włączeniu zapłonu. proszę o podpowiedz Edytowane 22 Listopada 2019 przez prawdzi5
przem8 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 7 minut temu, prawdzi5 napisał: Witam mam problem, w moim Audi wyskoczył błąd 17700 jest problem wentylator pracuje cały czas po włączeniu zapłonu. proszę o podpowiedz To jest błąd od termostatu, a jak wentylator pracuje cały czas to może być uszkodzony czujnik znajdujący się na dole w chłodnicy. Mogłeś założyć swój temat albo kontynuować w podobnym, bo się będzie robić bałagan
prawdzi5 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 dzięki za odpowiedz żle wpisałem pozdro...
Luk Wasky Opublikowano 28 Listopada 2019 Autor Opublikowano 28 Listopada 2019 Dziś wgrałem serię zrobiłem logi i wrociłem do poprzedniego proramu bo auto nie chce jechać moj drugi afn 110 km lepiej sie zbiera. Oto one: http://vaglogi.pl/log-115_118_rY47b.html http://vaglogi.pl/log-090_093_eI8FR70.html http://vaglogi.pl/log-002_033_185bc2.html http://vaglogi.pl/log-003_020_eqscwLb.html Dodam ze turbo słychać jak chodzi ale jakby nic nie ciągnie
Łukasz13 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Na serii też jest dramat, przepływka pokazuje głupoty, spalanie stukowe nadal bardzo duże, generalnie nawet na tym programie auto pewnie nie ma seryjnej mocy, a zostawiając ten program tylko skracasz czas działania tego silnika. zacznij od podstaw czyli szczelność dolotu, zawór dv, drożność kata, usatawienie rozrządu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się