Marciol Opublikowano 19 Listopada 2019 Opublikowano 19 Listopada 2019 Cześć Przednia lewa tarcza jest ciemna jak by przegrzana czy coś brązowo czarna, zaś przednia prawa tarcza jest normalnie srebrna bez takich oznak jak lewa - dodam że nie wymieniałem tarcz więc to kwestia porpzedniego właściciela zastanawiałem się czy poprostu wymienił tylko jedną "byle taniej byle sprzedać" ,czy coś z tą lewą stroną jest nie tak hmm Co może być przyczyną?
kuba.tkn Opublikowano 19 Listopada 2019 Opublikowano 19 Listopada 2019 Możesz przełożyć jedną tarczę za drugą i sprawdzić, być może tłoczek zacisku nie odbija (zanim kupisz nową tarczę). Podczas hamowania czujesz jakieś bicie/drgania? Czuć, że jedna tarcza jest bardziej gorąca, niż druga? Ja tak miałem na tylnej osi i okazało się, że tłoczek nie odbijał. Oddałem na regenerację i spokój. Kiedyś naprawiałem zaś kolegi b5 i prowadnice jarzma były bardzo zapieczone.
Marciol Opublikowano 19 Listopada 2019 Autor Opublikowano 19 Listopada 2019 8 godzin temu, kuba.tkn napisał: Możesz przełożyć jedną tarczę za drugą i sprawdzić, być może tłoczek zacisku nie odbija (zanim kupisz nową tarczę). Podczas hamowania czujesz jakieś bicie/drgania? Czuć, że jedna tarcza jest bardziej gorąca, niż druga? Ja tak miałem na tylnej osi i okazało się, że tłoczek nie odbijał. Oddałem na regenerację i spokój. Kiedyś naprawiałem zaś kolegi b5 i prowadnice jarzma były bardzo zapieczone. Przy typowo miejskiej jeździe raczej nic specjalnego nie odczuwałem do momentu gdy hamowałem na ekspresie z prędkości ponad 100, wtedy wyraźnie czuć że coś bije na kierownicy ,od wtedy po mieście też jestem na to wyczuloony i coś tam czuć faktycznie ale minimalnie gdyż to mniejsze prędkośći. Temperatura raczej porównywalna. Pytam gdyż tak czy owak muszę tę przegrzaną tarczę wymienić, czyli komplet przód ,a nie chcę żeby nowe tarczę znów zużywały się nierównomiernie. Dodam że przy hamowaniu z większych prędkośći raczej nie znosi samochodu na żadną stronę, chociaż nie sprawdzałem na puszczonej kierownicy, ale nie muszę walczyć z kierownicą podczas hamowania.
KINIAM Opublikowano 19 Listopada 2019 Opublikowano 19 Listopada 2019 Tarcze i klocki zapewne wymienisz 1 godzinę temu, Marciol napisał: ... gdyż tak czy owak muszę tę przegrzaną tarczę wymienić, czyli komplet przód ,a nie chcę żeby nowe tarczę znów zużywały się nierównomiernie. Aby nie zużywały się nie rónomiernie konieczny będzie dokładny przegląd i konserwacja zacisku hamulcowego zgodnie z zasadami jak dla siebie. Jeśli przednie zaciski nie będą w miarę OK to nie zapomnij o tylnych ich stan bywa zwykle gorszy od przednich.
Wandej Opublikowano 20 Listopada 2019 Opublikowano 20 Listopada 2019 Wymień tarcze i klocki do tego reperaturki zacisków. Nasmarować białym smarem ATE i będzie jak nowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się