Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 Avant 1.8T Quattro Lewego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oto efekty po montażu pompy:

kERUCv.jpg

4,15 bar z odłączonym regulatorem (0,35 więcej)

 

qIbi5i.jpg

3,5 bar z podłączonym (0,3 więcej)

Jeszcze przejazd
https://photos.app.goo.gl/RD17H8ZmBuDs9HrX6

Cały czas trzyma sporo powyżej 4 bar przy pedale gazu w podłodze

Opublikowano

Na koniec sprawdzenie szczelności dolotu, po montażu turbo.

HpPYi9.jpg

 

Jest dobrze. Nigdzie nie syczy. Czas na strojenie.

Opublikowano

Wgrany nowy program do ECU. Jest duuuużo przyjemniej, ale to nie koniec. Jeszcze kilka poprawek potrzebne.

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj pękła tylna sprężyna Monroe. Zamontowany komplet nowych w kwietniu 2018. Nie wytrzymała nawet dwóch lat. Co za badziew.

Edytowane przez lewmichal
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Co teraz montujesz? Wymieniałem u siebie w 2015 na KYB, latają do dziś. Fakt że wożę powietrze.

Opublikowano (edytowane)

Też przeważnie wożę powietrze. Niestety muszę zamontować ten sam badziew, bo auto potrzebne na już. Chętnie bym zmienił na Lesjofors, ale nie mam czasu na zabawę z dwóch stron. Żona lada dzień będzie rodzić. Lepiej zamontować to samo zło. Przynajmniej pewność, że będzie ta sama wysokość i charakterystyka pracy. Może poprostu trafiłem wadliwy egzemplarz. Zobaczymy jak rozpatrzą reklamację.

spacer.png

Edytowane przez lewmichal
Opublikowano

Niedługo będzie to już auto rodzinne.

Gratuluję potomka ?

Opublikowano

Nowa sprężyna już na miejscu.

fZHQjP.jpg

Przy okazji wymieniony wahacz i śruba regulacyjna.
 

Ta idzie do reklamacji. Mam nadzieję, że to pęknięcie to kwestia danego egzemplarza, a nie ogólnej jakości.

rozwAC.jpg

Opublikowano

Fajny projekt,

Mam pytanie jak wygląda u ciebie sprawa tylnego zawieszenia w quattro, sa to jedyne elementy: wózek wahacze które u mnie są skorodowane, nie ma luzów ale słabo to  wygląda;

Opublikowano

Jest korozja powierzchniowa, ale materiały są tak grube, że nie ma co się przejmować. Oczywiście można by to rozebrać i oddać do piachu, a potem do zabezpieczenia i malowania, ale to aktualnie mój daily wóz i nie mam możliwości unieruchomić go na dłuższy czas. Takie rzeczy robiłem w mojej dwudziestopięcioletniej Camry, która jest weekendowym - letnim autem i nie było problemu, żeby unieruchomić ją na rok czasu odbudowy.

Opublikowano (edytowane)

Po dwóch korektach w nowym sofcie jest gitara. Doładowanie w szczycie to 1.1 bar. Sporo w porównaniu do 0,2 bar, które było pierwotnie.
Może w przyszłości wybiorę się na hamownię. Zobaczymy co wyjdzie na papierze.

Edytowane przez lewmichal
Opublikowano

Nadeszła pora na wyeliminowanie hałasów z lewego tylnego koła.


xSiiTJ.jpg

Wymagało to nowych tulei w wahaczu górnym

T5S067.jpg

oraz nowego łożyska

KQbrjA.jpg

xec789.jpg

zg19iE.jpg

Przy okazji uzupełniłem ubytki w konserwacji

yMck6Z.jpg

i wymieniłem wahacz poprzeczny. Na starym pojawiły się luzy przy zwrotnicy.

1VPrRq.jpg

Opublikowano

Widać że wszystko dokładnie jest robione, takim ludziom jak ty chciałbym oddawać swoje auto...

Opublikowano

Walczyłem ostatnio ze słabo zbierającą wycieraczką kierowcy. Po wymianie pióra nic się nie zmieniło. Po zgłębieniu tematu na forum, okazało się, że to rozciągnięta sprężyna ramienia. Zalecenie: wymiana ramion na zestaw z Pastucha B5 po lifcie. Jest tu już inny system mocowania wycieraczek, ale wielokliny pasują idealnie. Długość i kształt ramion też są odpowiednie.
m1W6Q7.jpg

bKFwf8.jpg

Efekt jest porażający. Szyba idealnie czysta po przejeździe wycieraczek.

Opublikowano
W dniu 25.02.2020 o 20:28, lewmichal napisał:

Dzisiaj pękła tylna sprężyna Monroe. Zamontowany komplet nowych w kwietniu 2018. Nie wytrzymała nawet dwóch lat. Co za badziew.

Uznali gwarancję. Tyle dobrego.

Opublikowano

Czas na powtórkę z rozrywki - tym razem w prawym kole:
GEgB7V.jpg

Stare tuleje same wypadały

GkMOjm.jpg

mM33fu.jpg

Przy okazji uzupełnienie antykorozji

dX1Z4y.jpg

I strzelający łącznik poszedł w niepamięć. Jak widać po dacie produkcji, był to oryginał. Dawał radę przez 20 lat i 270 tys. km.

Nareszcie całkowita cisza przy pokonywaniu nierówności.

Opublikowano
Godzinę temu, lewmichal napisał:

 

dX1Z4y.jpg

Jak widać po dacie produkcji, był to oryginał.

Na tym zdjęciu idealnie widać kto robi na pierwszy montaż. Ta sama forma tylko logo i nr części wyrezali.

Opublikowano

Ostatnio zabrałem się za czyszczenie układu klimatyzacji. Wyjąłem stary filtr kabinowy i podałem przez wlot preparat do dezynfekcji w sprayu (https://www.lysol.com/products/disinfectant-spray/lysol-disinfectant-spray-early-morning-breeze/). Następnie założyłem nowy filtr z węglem aktywnym. Chciałem dostać się od spodu do odpływu skroplin, ale niestety jest on umiejscowiony nad osłoną wydechu i nie ma tam dostępu spod samochodu. W takim wypadku zdjąłem schowek przed nogami pasażera i wymontowałem wentylator nawiewu, co pozwoliło dostać się do parownika. Był całkiem czysty, ale dodatkowo dostał dawkę Wurtha (ŚRODEK DEZYNFEKCYJNY DO KLIMATYZACJI W SPRAYU) bezpośrednio na ożebrowanie. Na koniec dobre ozonowanie i pozostaje cieszyć się świeżym i chłodnym powietrzem w gorące dni.

Opublikowano

Przyjemnie się czytało ten temacik. Będę śledzić :wink:

Opublikowano

Ostatnio wreszcie udało się zrobić pomiary. Efekt całkiem zadowalający jak na poczynione zmiany.

pomiar1_PB98.png

pomiar1_PB98_nie_wygładzony.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...