Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 Avant 1.8T Quattro Lewego


lewmichal

Rekomendowane odpowiedzi

Fajny temat. Wymień wtryski na większe do tego IC centralny i atakuj ta turbinę ?

Mam pytanie w sprawie mierzenia ciśnienia paliwa. Mierzyłeś to na wyjściu na biegu jałowym? Czy jak to robiłeś. Jaki do tego manometr potrzebny?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś pewnie podejmę te kroki. Na razie kompletny brak czasu.

Ciśnienie paliwa mierzyłem podczas jazdy. Chyba nawet podlinkowałem film. Manometr taki, żeby skali wystarczyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od samego zakupu zbierałem się do wyprania tapicerki. Musiało minąć ponad 2 lata, żebym znalazł na to czas. Oto efekt części wykonanej pracy:
EpN4Ir.jpg
ZIegIP.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gotuje sie IC przy tych 200km?

 

Edytowane przez Kubon16
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema pamiętaj jak zacznie palić na trzy gary to wymień moduł sterujący cewkami zapłonowymi i będzie git. Mam 1.8 t guattro Avanti 96 r i wymieniłem w nim już prawie wszystko ale i tak lubię to auto bo zapierda.. jak rakieta pozdrawiam.wroc.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.07.2020 o 08:19, lewmichal napisał:

Od samego zakupu zbierałem się do wyprania tapicerki. Musiało minąć ponad 2 lata, żebym znalazł na to czas. Oto efekt części wykonanej pracy:
EpN4Ir.jpg
ZIegIP.jpg

Czym prałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.07.2020 o 15:31, Kubon16 napisał:

Nie gotuje sie IC przy tych 200km?

 

Po trzecim porządnym przyspieszeniu w gorący dzień robi się ciepło, ale przy moim trybie jazdy daje radę. Na IC przyjdzie czas pewnie dopiero w przyszłym roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.07.2020 o 10:07, Emejcz napisał:

Czym prałeś?

Mieszankę wody, APC i jakiegoś preparatu do czyszczenia dywanów w spryskiwaczu ciśnieniowym naniosłem na prany element, a potem szczotką ryżową dokładne szorowanie. Na koniec odessałem wszystko odkurzaczem wodnym. Polecam ten sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tutaj niedobrego się wydarzyło i zaczęło mocno hałasować

e53wCB.jpg

Na szczęście poddał się element wymienny i obeszło się bez spawania
0Hun6a.jpg
im0JEL.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.07.2020 o 08:19, lewmichal napisał:

Od samego zakupu zbierałem się do wyprania tapicerki. Musiało minąć ponad 2 lata, żebym znalazł na to czas. Oto efekt części wykonanej pracy:
EpN4Ir.jpg
ZIegIP.jpg

Kolego które APC kupiłeś? Myślisz że ten sam patent podziała nie tylko na bagażnik ale także na fotele? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam APC Valet Pro, ale producent nie ma znaczenia. Jeśli masz na myśli siedzenia nie skórzane, to ten sposób jak najbardziej nadaje się do ich prania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszłym roku będę musiał mieć możliwość pociągnięcia przyczepy. Poczyniłem pierwszy krok ku temu i zakupiłem hak holowniczy Brink. Trzeba mu poświęcić trochę pracy, odświeżyć go i zregenerować zniszczoną wiązkę, żeby służył przez długie lata.

7ncjEd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie udało się znaleźć przednie błotniki nie dość, że bez rdzy, to jeszcze w kolorze.

Szybko zabrałem się za zdjęcie starych błotników

QkqcXO.jpg[/IMG]
d5XN3x.jpg[/IMG]
6UOkXB.jpg[/IMG]

 

Przy okazji wywaliłem nieszczęsne pianki, od których zaczyna się rdza. Oczyściłem z nalotu odsłonięte elementy podszybia pod błotnikami oraz przednie części progów, zabezpieczyłem podkładem epoksydowym i zakonserwowałem.

Nowe błotniki od razu zapodkładowane i zakonserwowane od wewnątrz oraz wypolerowane od zewnątrz.

Porównanie:
fIuUNk.jpg[/IMG]
Ae8Fwk.jpg[/IMG]
5my3pA.jpg[/IMG]
kMXHZI.jpg[/IMG]
gtppmY.jpg[/IMG]
mOnwCd.jpg[/IMG]
5g8Ug6.jpg[/IMG]
ifMoUr.jpg[/IMG]
Buz9UD.jpg[/IMG]
n9vdtQ.jpg[/IMG]
4nSsrv.jpg[/IMG]
3ZToqi.jpg[/IMG]

Edytowane przez lewmichal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Belka i mocowania haka już są na swoim miejscu. Została jeszcze elektryka.

gSq7qK.jpg


i7MVSj.jpg


mt1mdY.jpg


ZGsasO.jpg

 

Edytowane przez lewmichal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat haka zakończony. Wiązka przeprowadzona i podłączona. Gniazdo też na swoim miejscu oraz adnotacja w dowodzie.

Y9I8S9.jpg

3xgSNQ.jpg

KtlTPe.jpg

Edytowane przez lewmichal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie pisałem, no to coś dodam. Brakuje 2000 km do 300000. Po nakręconych 10000km od ostatniej wymiany oleju Valvoline VR1 5W50, ponownie zalałem to samo standardowo z zastosowaniem płukanki Liquy Moly i nowym filtrem. Do tego nowa śruba spustowa i uszczelka korka wlewu, bo już było tłusto wokół niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fanie, że autko się sprawuje. Przy takiej dbałości o silnik powinieneś przejechać drugie tyle ;)

Oby tylko blacharka dawała rady, błotniki już wymieniałeś, więc mam nadzieję, że wszystko ma się dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...