Muskel1 Opublikowano 9 Kwietnia Opublikowano 9 Kwietnia Nie da się wykasować bo sterownik ma usterkę.
Mariusz Opublikowano 9 Kwietnia Opublikowano 9 Kwietnia Gdzie idzie kupić nowy taki sterownik tylko nie w ASO bo tam cena kosmos
Muskel1 Opublikowano 9 Kwietnia Opublikowano 9 Kwietnia W ASO D są już niedostępne, może jakieś ostatki mają jeszcze gdzieś w magazynach. Szukaj w sieci może gdzieś znajdziesz.
raqu43 Opublikowano 9 Kwietnia Opublikowano 9 Kwietnia na niemieckim ebayu idzie jeszcze dostac nowy z D.... ale cena zaporowa... a ten nowy sterownik z koncowką D dziala na zasadzie Plug and Play czy trzeba go zaprogramowac ?
Mariusz Opublikowano 10 Kwietnia Opublikowano 10 Kwietnia Według etki 4M0907355 zamienia się tylko A lub B nic o D nie pisze
Muskel1 Opublikowano 10 Kwietnia Opublikowano 10 Kwietnia Przeczytaj sobie ten temat od początku do końca.
DarioMan Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia Witam wszystkich , U mnie wymiana sterownika z końcówką D pomogła, odliczanie zakończone, błędy skasowane. Nakleiłem membranę goretex. Dziękuję za opisanie tematu @Muskel1 pozdrawiam 1
Koalakm Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia 10 minut temu, DarioMan napisał(a): Witam wszystkich , U mnie wymiana sterownika z końcówką D pomogła, odliczanie zakończone, błędy skasowane. Nakleiłem membranę goretex. ile zaplaciles za sterownik?
Mariusz Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia Udało mi się dziś kupić na allegro Nówkę sztukę 4M0907355D za 1000 zł czekam na dostarczenie i zakładam zobaczymy co będzie
Roberts90 Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia Witam, mnie też dopadła usterka adblue, na desce odliczanie i check engine. Mam tylko jeden błąd P20E800 za niskie ciśnienie. Czy ktoś z was mając tylko ten błąd wymienił sterownik i pomogło? Aktualnie czekam na drugi sterownik z literą D, pierwszy jaki zamówiłem najprawdopodobniej był zalany, bo wyskoczyły kolejne błędy o usterce elektrycznej. Zobaczę co dzisiaj przyjdzie. Na allegro jest kilka ofert z literą D ale stan zewnętrzny tych sterowników wskazuje, że są w kiepskim stanie. Z literą B (taki mam fabrycznie) nie ma nic ładnego.
Mariusz Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia 3 godziny temu, DarioMan napisał(a): Witam wszystkich , U mnie wymiana sterownika z końcówką D pomogła, odliczanie zakończone, błędy skasowane. Nakleiłem membranę goretex. Dziękuję za opisanie tematu @Muskel1 pozdrawiam Gdzie kupiłeś membranę do zaklejenia dziury 1
ELLIOTT Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia W dniu 26.03.2024 o 12:16, Muskel1 napisał(a): Jak na razie 😉 W tym tygodniu zrobiłem przegląd w Niemczech. Stage 1, adblue off zrobione. TÜV nic nie wykrył, żadnej manipulacji w sterowniku, test emisji spalin auto przeszło celująco. Diagnosta był zaskoczony stanem dpf oraz emisją przy przelocie 200k.
Koalakm Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia 14 minut temu, ELLIOTT napisał(a): test emisji spalin auto przeszło celująco. Diagnosta był zaskoczony stanem dpf oraz emisją przy przelocie 200k. a to ciekawe. Myslalem ze adblue powoduje czystosc spalin itp
Krejsz Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia 44 minuty temu, Roberts90 napisał(a): Witam, mnie też dopadła usterka adblue, na desce odliczanie i check engine. Mam tylko jeden błąd P20E800 za niskie ciśnienie. Czy ktoś z was mając tylko ten błąd wymienił sterownik i pomogło? Aktualnie czekam na drugi sterownik z literą D, pierwszy jaki zamówiłem najprawdopodobniej był zalany, bo wyskoczyły kolejne błędy o usterce elektrycznej. Zobaczę co dzisiaj przyjdzie. Na allegro jest kilka ofert z literą D ale stan zewnętrzny tych sterowników wskazuje, że są w kiepskim stanie. Z literą B (taki mam fabrycznie) nie ma nic ładnego. Cześć, mamy 100% pewności, że końcówka D podejdzie pod B ? Mam podobną sytuację I się zastanawiam czy to jest pewniak. pozdrawiam
Muskel1 Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia 17 minut temu, ELLIOTT napisał(a): W tym tygodniu zrobiłem przegląd w Niemczech. Stage 1, adblue off zrobione. TÜV nic nie wykrył, żadnej manipulacji w sterowniku, test emisji spalin auto przeszło celująco. Diagnosta był zaskoczony stanem dpf oraz emisją przy przelocie 200k. Bo na badaniu spalin nie mierzą Nox tylko współczynnik zamglenia (Trübungswert). AdBlue nie ma na niego wpływu. AdBlue obniża tylko tlenki azotu.
ELLIOTT Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia (edytowane) 9 minut temu, Muskel1 napisał(a): Bo na badaniu spalin nie mierzą Nox tylko współczynnik zamglenia (Trübungswert). AdBlue nie ma na niego wpływu. AdBlue obniża tylko tlenki azotu. Doskonale o tym wiem, tylko odniosłem się do problemu z przeglądem w Niemczech, którego tak naprawdę nie ma(o ile wyłączone wszystko zgodnie ze sztuką). Ludzie lubią siać panikę niepotrzebnie. Pozdrawiam. Edytowane 11 Kwietnia przez ELLIOTT
Muskel1 Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia (edytowane) Sa już propozycje o zmianie ustaw dotyczących badań technicznych. W przyszłości chcą wprowadzić kontrolę sprawności systemów AdBlue w czasie badań technicznych. Jak narazie (w DE) prowadzone są tylko kontrole pojazdów ciężarowych przez policję i BAG . Sprawdzają głównie ciągniki siodłowe spedytorów pod względem manipulacji AdBlue. Jedną z metod ma być między innym sprawdzanie zgodności numeru CVN. W razie wykrycia niezgodności auto nie otrzyma przeglądu. I tak wiem, że i to można obejść i są tunerzy, którzy potrafią zmienić oprogramowanie pozostawiając stary numer CVN. Co do innych metod, jak do tej pory nie znalazłem informacji, czy będzie bezposrednie mierzenie zawartości Nox w spalinach. Edytowane 11 Kwietnia przez Muskel1
ELLIOTT Opublikowano 11 Kwietnia Opublikowano 11 Kwietnia 1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Sa już propozycje o zmianie ustaw dotyczących badań technicznych. W przyszłości chcą wprowadzić kontrolę sprawności systemów AdBlue w czasie badań technicznych. Jak narazie (w DE) prowadzone są tylko kontrole pojazdów ciężarowych przez policję i BAG . Sprawdzają głównie ciągniki siodłowe spedytorów pod względem manipulacji AdBlue. Jedną z metod ma być między innym sprawdzanie zgodności numeru CVN. W razie wykrycia niezgodności auto nie otrzyma przeglądu. I tak wiem, że i to można obejść i są tunerzy, którzy potrafią zmienić oprogramowanie pozostawiając stary numer CVN. Co do innych metod, jak do tej pory nie znalazłem informacji, czy będzie bezposrednie mierzenie zawartości Nox w spalinach. Miałem sprawdzane cvn na samym starcie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się