norbirump Opublikowano 24 Maja Udostępnij Opublikowano 24 Maja Mam sterownik z literka D (4M0907355D) w Allroad. Czy moge wymienic go na sterownik bez literek tj. 4M0907355 ?? Znalazlem od Q7 ktory wyglada ładnie na pierwszy rzut oka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras66612 Opublikowano 29 Maja Udostępnij Opublikowano 29 Maja Myślę że tak . Powinien podejść o ile jest sprawny . Z wcześniejszych wątków idzie wywnioskować że do przed lifta podchodzą sterowniki do indeksu D . Po liftowe sterowniki z indeksem powyżej D niestety nie podejdą . Ja w swoim Audi miałem indeks B . Mam Audi A4 z 2017 roku . Kupiłem sterownik z tym samym indeksem od Audi SQ7 z 2016 roku z Holandii . Sterownik wyglądał jak nowy . Po założeniu sterownika problem z komunikatem Brak możliwości rozruchu za 1000 kilometrów sam zniknął . Przeprowadziłem skan vcdesem zero błędów w silniku . Jak narazie problem zażegnany . Załączam zdjęcia starego sterownika do jakiego stanu może się zużyć . Żeby nie bezpieczniki pewnie auto by się zjarało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaa5 Opublikowano 29 Maja Udostępnij Opublikowano 29 Maja ale ro***erducha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 Opublikowano 29 Maja Udostępnij Opublikowano 29 Maja Musiało byc konkret zwarcie , zapewne przez wilgoć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaa5 Opublikowano 29 Maja Udostępnij Opublikowano 29 Maja właśnie nie wygląda na wilgoć... Nie zaczeło się od miejsca gdzie jest membrana , nie wygląda jak by korodowło . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 30 Maja Udostępnij Opublikowano 30 Maja Tutaj powodem była raczej wysoka rezystancja przejścia i powstała z wzwiązku z tym wysoka temperatura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blaz Opublikowano 1 Czerwca Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca Panowie kod błędu P204F00 Reductant System Performance Bank 1. Komunikat pojawił się przy mocniejszym hamowaniu na autostradzie. Dolałem z baniaka 10l i na słuch jeszcze odrobina by weszła. Od tego czasu przejechałem około 60 kilometrów ale drogami lokalnymi więc bez mocniejszego dogrzania silnika. Czy to też może być wadliwy sterownik czy szukać problemu gdzieś indziej? Czy przejechanie około 100 kilometrów utrzymując powyżej 2000 obrotów może pomóc aby system wszystko przeliczył?(tak podpowiadają na niemieckim forum) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 1 Czerwca Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca Wrzuć pełny auto-scan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blaz Opublikowano 1 Czerwca Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca Niestety nie mam takiej możliwości w tej chwili. Tylko tyle uzyskałem od znajomego który sczytał dla mnie błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon__75 Opublikowano 5 Czerwca Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca U kolegi wywaliło komunikat o usterce AdBlue Błędy jakie ma to : Adres 01: Silnik (J623-DETA) Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 04L 906 026 AG HW: 04L 907 309 L Komponent: R4 2.0l TDI H35 9970 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 21378 - Jednostka dozowania czynnika redukującego P20FE 00 [01100000] - nieprawidłowe działanie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 9583 - Czujnik 1 NOx; zespół 1 P2200 00 [01100000] - usterka elektryczna Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 9643 - Czynnik redukujący P20E8 00 [01100000] - ciśnienie za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 28653 - Układ czynnika redukującego; zespół 1 P204F 00 [11101101] - wadliwy MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 258515 km Data: 2024.05.24 Czas: 06:19:22 Prędkość obrotowa silnika: 1109.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 82 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 80 °C Temperatura powietrza zasysanego: 56 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 14.320 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Masa powietrza na przepływomierzu powietrza 1: 11.5 kg/h Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 11.0 °C Zawór recyrk.spalin:1 rząd 2: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.69 % Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.30 % Czujnik NOx przed katalizatorem SCR: emisja NOx: 58 ppm Czujnik NOx przed katalizat.SCR: współczynnik korekty offset: 0 ppm Średnia temperatura katalizatora SCR: 308.3 °C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gapinski Opublikowano 5 Czerwca Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca Sprawdź szczelność układu od zbiornika po katalizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się