lukasz51237 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Witam, jakiś czas temu pękła mi prowadnica bagnetu, więc pojechałem do ASO i kupiłem nową prowadnicę. Założyłem i wszystko gra tylko pokazuje mi że mam stan oleju poniżej minimum. Na starej prowadnicy miałem 3/4 stanu, wiem bo sprawdzałem kilka minut zanim pękła stara prowadnica. Zastanawia mnie czy te prowadnice mają różne długości? Miał ktoś podobną sytuacje?
ori52 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 To nie sprawdziłeś czy jest taka sama jak ta stara co pękła? Są różne długości ale po kodzie silnika powinni ci dać taką długość jaka powinna być.
lukasz51237 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2019 Kupowałem w aso po vinie. Tak się ułamała, że nie dało rady zmierzyć.
kamil-vag Opublikowano 2 Grudnia 2019 Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) Dobrze ją osadziłeś ? Ją trzeba naprawdę mocno wcisnąć, żeby się zatrzasnęła na zatrzaski... Bagnet jest jeden dla AVF, AWX,AVB, BKE: 038115611B Rurka dla AVF,AWX,AVB: 038103663 Może wcześniej miałeś jakiś zamiennik rurki ? Edytowane 2 Grudnia 2019 przez kamil-vag
bercik2 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Potwierdzam trzeba naprawdę mocno to wcisnąć.
lukasz51237 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Problem rozwiązany, okazało się że oryginalna prowadnica (ta kupiona w ASO) była koloru żółtego, a sam bagnet na moim aucie pomarańczowy. Kupiłem w zwykłym motoryzacyjnym prowadnicę koloru pomarańczowego marki Topran i pokazuje jak trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się