keniu3 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2019 25 minut temu, kamil-vag napisał: Może być wina pompowtrysku, chociaż bardziej obstawiam uszczelnienie, może uległo uszkodzeniu przy wkladaniu, lub nie została odpowiednio przygotowana powierzchnia w gnieździe pompowtrysku... Zarówno boczne jak i dolna z przylgnią miedzianej podkładki... Spróbuję jeszcze raz wymienić na tym pompowtrsku uszczelniacze jak wymieniałem to wszystko oczyściłem ale nie przetarłem gniazda papierem ściernym spróbuję tym razem to zrobić i dam znać dzięki za pomoc
keniu3 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2019 W dniu 6.12.2019 o 19:18, kamil-vag napisał: Może być wina pompowtrysku, chociaż bardziej obstawiam uszczelnienie, może uległo uszkodzeniu przy wkladaniu, lub nie została odpowiednio przygotowana powierzchnia w gnieździe pompowtrysku... Zarówno boczne jak i dolna z przylgnią miedzianej podkładki.. Panie Kamilu mam jeszcze jedno pytanie bo jedna rzecz mnie dziwi bo jak jest dodatnia temperatura to nic mi się nie dzieje nie talepie silnikiem chodź równo wydaje mi się że jak by puszczały uszczelniacze to niezależnie od temperatury silnik by drgał a teraz gdy mamy drogi dzień po 8 ° problem znikł może to jakiś czujnik ?
piotrsob1 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Opublikowano 13 Grudnia 2019 W dniu 9.12.2019 o 16:07, keniu3 napisał: Panie Kamilu mam jeszcze jedno pytanie bo jedna rzecz mnie dziwi bo jak jest dodatnia temperatura to nic mi się nie dzieje nie talepie silnikiem chodź równo wydaje mi się że jak by puszczały uszczelniacze to niezależnie od temperatury silnik by drgał a teraz gdy mamy drogi dzień po 8 ° problem znikł może to jakiś czujnik ? Sorry że się wtrącę, ale przez podobne uszczelniacze tylko ździebko większych rozmiarów swego czasu Challanger nie doleciał na orbitę ... Guma i jej podobne materiały mają to do siebie że ich właściwości bardzo się zmieniają wraz ze zmianą temperatury . 10 stopni, szczególnie w dół potrafi na prawdę robić różnicę ... Patrząc na loga z odpalania to jest problem z dolnym uszczelnieniem drugiej pompki , dokładnie tak jak Kamil pisze druga pompka nie ma co pompować puki magistrala się nie zapełni paliwem i " odpowietrzy "
kamil-vag Opublikowano 14 Grudnia 2019 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Tym bardziej, że im zimniej tym większe zapotrzebowanie na paliwo, tj. większa dawka paliwa...
keniu3 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2019 W dniu 14.12.2019 o 07:05, kamil-vag napisał: Tym bardziej, że im zimniej tym większe zapotrzebowanie na paliwo, tj. większa dawka paliwa... Witam panie Kamilu dziś wyciągałem 2 wtrysk i na oringach nie widać żeby było coś uszkodzone ale mimo to założyłem nowe i przygotowałem gniazdo delikatnie papierkiem przetarłem. Zrobiłem też zdjęcia gniazda co myślisz ? Teraz czekam na odpalenie po dłuższym postoju
kamil-vag Opublikowano 17 Grudnia 2019 Opublikowano 17 Grudnia 2019 A tam na dole, gdzie wchodzi miedziana podkladka dobrze wyczysciles ?
keniu3 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2019 3 minuty temu, kamil-vag napisał: A tam na dole, gdzie wchodzi miedziana podkladka dobrze wyczysciles ? Tak wszystko dokładnie oczyściłem i wydmuchalem powietrzem
keniu3 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2019 13 minut temu, kamil-vag napisał: A tam na dole, gdzie wchodzi miedziana podkladka dobrze wyczysciles ? A co myślisz o gniazdzie
kamil-vag Opublikowano 18 Grudnia 2019 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Gniazdo, jak gniazdo w TDI zawsze podjechane, ciężko określić po zdj.
keniu3 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2020 Witam problem z porannym odpalaniem rozwiązany problem był z samym wytryskiem ale mam jeszcze jeden problem a mianowicie metaliczny dźwięk podczas odpalania na zimnym przez parę sekund tak jakby spływał olej zastanawiam się nad wymianą podstawy filtra bo tam są dwa zaworki jakieś propozycje
keniu3 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2020 Panie Kamilu zrobiłem drogi wtrysk i auto już pali dobrze ale mam problem z trzecim wtryskiem bo cały czas ma ujemną korekcję -1.55 czy wyciągać go do sprawdzenia ?
kamil-vag Opublikowano 16 Stycznia 2020 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Nie bierze się pod uwagę korekcji minusowych, a jedynie te plusowe... Minusowe oznaczają cylinder o największej sprawności... Jaką masz teraz największą wartość w plusie ? ? ? W sumie zrób log jeszcze raz i pokaż. A i nie PANUJMY sobie tu na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się