Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zabrakło paliwa, po uzupełnieniu nie można uruchomić silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj trochę mojej głupoty wyszło na jaw i na oparach ropki chciałem dojechać do stacji paliw, ale 500m od najwyraźniej paliwko się skończyło bo niunia zdechła...zalałem 5 litrów ale odpalić nie chce :(...rzecz działa się wieczorem a musiałem lecieć do pracy, więc wróciłem do niej rano i dalej to samo :(...rozumiem, że układ paliwowy się zapowietrzył, czy wystarczy jedynie zdjąć rurki wtrysków, zakręcić parę razy i to przywróci ją do życia? POMOCY, nie chciałbym wzywać lawety i denerwować się rachunkami :(

P.S Dodatkowo klimatronic pokazuje mi na przemian dwa błędy 18.3 i 50.3 Czy ktoś może mi je wytłumaczyć? :(

POZDRAWIAM

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 26-03-2007, 20:31 ]

temat dodany do FAQ

Opublikowano

Witaj.

1. zdejmij osłonę silnika (10ka nasadkowa)

2. poluzuj nakrętki z wszystkich 4ech wtryskiwaczy (17tka płaska)

3. kręć rozrusznikiem z wciśniętym pedałem gazu aż pojawi się ropa w miejscach poluzowania nakrętek

4. dokręć z powrotem nakrętki na wtryskach

5. odpal silnik

Co do błędów z klimatronika nie pomogę nie mam przy sobie tabeli kodów.

Pozdrawiam.

Opublikowano

...dokładnie tak zrobiłem (poza wciśniętym pedałem gazu) i niestety nie dało to efektu, jakieś śladowe ilości ropy tam były...

Opublikowano

Sprawdź czy dochodzi paliwo z baku do filtra paliwa ew. czy jest już za filtrem a przed pompą wtryskową. Jest w rozumieniu czy jest tłoczone.. Jeżeli jest to silnik za chwilę musi odpalić. Chyba, że oprócz zapowietrzenia układu doszedł problem ze sterowaniem pompy, elektroniką.

Poczekajmy może ktoś opisze błędy z klimatronika może dotyczą spraw silnikowych.

Pozdrawiam

Opublikowano

hej spróbuj wykręcić filtr paliwa zalać go ropą do pełna wkręcić z powrotem i krec rozrusznikiem, wlej tez do baku pare litrów, ewentualnie podjedź drugim autem bo może ci sie akumulator rozładować i odkecaj po kolei wtryski i zakręcaj, najlepiej w 2 osoby, u mnie pomogło. powodzenia

Opublikowano

zaciągnąłem do mechanika który był niedaleko, przeczyścił paliwem przewód paliwowy, odpowietrzył odpalił od drugiego akumulatora bo tamtem był padnięty i wszsytko OKI :)

Opublikowano

Ja miałem też takie zdarzenie w sumie to dwa razy za drugim razem komputer mnie oszukał bo pokazywał do przejechania 2km a niunia zdechła na szczęście po wjeżdzie na CPN :> Zatankowałem i kręciłem chyba z 10 minut i zapaliła ale się spociłem

Pozdrowienia

* nie komentujemy starych wątków [Musashi]

Opublikowano

moja propozycja to nie doprowadzać do takich sytuacji szkoda rozrusznika :gwizdanie:

Opublikowano

Dokładnie, ja tankuje od razu jak tylko mi się rezerwa zapali, bo boję się właśnie takich sytuacji. :cool1:

Opublikowano

niedopuszczanie do takich sytuacji to jedno, ale jezdzac na oparkach z rezerwy wciagane sa najgosze syfy, szkoda brudzic i zapychac przewodow paliwowych i filtra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...