Aldis Opublikowano 5 Grudnia 2019 Opublikowano 5 Grudnia 2019 (edytowane) Koledzy, wczoraj chwile po uruchomieniu zimnego silnika zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych + check engine i samochod wszedl w tryb awaryjny tracąc moc (max 2500 obrotów). Prośba o sugestie co dalej z tym robić i ewentualnie kto (który warsztat) w okolicach Warszawy mi pomoże. Oto co znalazlem w logach : 7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit P2563 00 [101] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 236841 km Date: 2019.12.04 Time: 23:10:37 Engine speed: 883.50 /min Normed load value: 37.3 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 15 °C Intake air temperature: 2 °C Ambient air pressure: 1010 mbar Voltage terminal 30: 13.920 V Unlearning counter according OBD: 40 Charge Pressure Actuator: activation: 100.00 % Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 39.22 % Turbocharger boost control: offset closed: -0.54 % High press turbocharger actuator: status-Bit 0: 00000000 High press turbocharger actuator: status-Bit 16: 00001000 High press turbocharger actuator: status-Bit 24: 00110111 High press turbocharger actuator: status-Bit 8: 00000100 High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 2712.4 mV Accelerator pedal travel: 0.00 % 9127 - Actuator Module for Turbocharger 1 P00AF 00 [237] - Stuck MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Mileage: 236839 km Date: 2019.12.04 Time: 13:27:02 Engine speed: 900.50 /min Normed load value: 32.2 % Vehicle speed: 8 km/h Coolant temperature: 19 °C Intake air temperature: 5 °C Ambient air pressure: 1010 mbar Voltage terminal 30: 14.120 V Unlearning counter according OBD: 40 Charge Pressure Actuator: activation: 99.98 % Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 14.32 % Turbocharger boost control: offset closed: -0.54 % High press turbocharger actuator: status-Bit 0: 00000000 High press turbocharger actuator: status-Bit 16: 00001000 High press turbocharger actuator: status-Bit 24: 00110111 High press turbocharger actuator: status-Bit 8: 00000101 High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 3509.2 mV Accelerator pedal travel: 0.00 % Edytowane 6 Grudnia 2019 przez Aldis
Mechanikkosmita Opublikowano 18 Stycznia 2020 Opublikowano 18 Stycznia 2020 problem ze sterowaniem turbiny, nie pamiętam czy jest tak sterowanie podciśnieniowe i elektryczne czy samo elektryczne, jeżeli 1 opcja sprawdź przewody podciśnieniowe czy są całe zmierz podciśnienie układu, jeśli 2 opcja musisz skupić się na elektronice zmiennej geometrii turbiny.
gruzin519 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Czujnik na gruszce uszkodzony G581, gruszka do wymiany.
MatekxD Opublikowano 20 Stycznia 2020 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Kupię nowa i wstadze czy trzeba coś ustawiać? Da radę to samemu zrobić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się