R4xx Opublikowano 18 Stycznia 2020 Opublikowano 18 Stycznia 2020 10 godzin temu, k232 napisał: Tak myślę właśnie że to tłok .. nie wiedziałem że te silniki tak mają że odma lubi w zimie zamarzać ? Nie ma co myśleć i narażać się na koszt. Popychacze do weryfikacji w 1 kolejności, potem głowica i dół (nie pasuje mi tutaj ten dźwięk).
k232 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2020 Dziwna sytuacja z tymi popychaczami bez kitu. Całość nowa a poprawy zero.. A rozrząd ma coś do tego ? Może któraś rolka jest krzywa i daje takie oznaki ?
Mechanikkosmita Opublikowano 22 Stycznia 2020 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Rolka takiego dźwięku nie daje, w pierwszej kolejności popychacze w 2 kolejności ściągaj głowice
wesz82 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 14.01.2020 o 14:13, k232 napisał: Mierzone było stetoskopem i wyszły popychacze, popychacze nowe i zero poprawy. Dołu nie sprawdzałem, gazu nie zakładam. Jeżdżę aż panewka wyleci, trudno.. więcej wydam kasy na szukanie niż to warte ? Czekaj czekaj to koszta się powiększa o tulejowanie.. Jak dla mnie dźwięk wzrasta wraz z ruchem tłoka więc nie czekalbym i szukał dalej. Edytowane 23 Stycznia 2020 przez wesz82
R4xx Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Ściągnij głowicę, wszyscy jesteśmy ciekawi Lepiej teraz działać niż gdy będzie za późno.
k232 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2020 3 godziny temu, wesz82 napisał: Czekaj czekaj to koszta się powiększa o tulejowanie.. Jak dla mnie dźwięk wzrasta wraz z ruchem tłoka więc nie czekalbym i szukał dalej. Więc wygląda na to, że tłok do roboty ?
wesz82 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 35 minut temu, k232 napisał: Więc wygląda na to, że tłok do roboty ? Nie wiadomo tego na pewno. Jedno jest pewne że jak poczekasz do czasu aż się zesra to możliwe że koszta będą dużo większe a jeżeli teraz.. Daj znać jak dojdziesz prawdy.
Olgierd93 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Jak już przestanie działać to będziesz miał więcej roboty niż teraz, lepiej chyba podejść do tego diagnostycznie
k232 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2020 2 godziny temu, Olgierd93 napisał: Jak już przestanie działać to będziesz miał więcej roboty niż teraz, lepiej chyba podejść do tego diagnostycznie No lepiej tylko tak jak pisałem wcześniej. Jeden mechanik słuchał stetoskopem popychacze stwierdził, że to jest zużyte, robota na marne, po wymianie stwierdził, że to prawdopodobnie tłok ale nie jest pewny. Następny mechanik mówił , że to na pewno popychacze. Następny mówił że to tłok i żebym się pozbył tego auta bo za duże koszty roboty. Sprawdzałem kompresję to każdy cylinder po 14 bar , dlatego jak każdy to diagnozuje na wyjeb się to stwierdziłem, że szkoda czasu, niech się zepsuje całkiem i auto na szrot. Innej opcji tutaj nie widzę chyba że znajdzie się mechanik który na prawdę podejdzie do tego z wiedzą ?
wesz82 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Wydaje mi się że jak by zrzucił miske powinno to rozjaśnić całe stukanie. Podaj proszę kod silnika.
k232 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2020 4 godziny temu, wesz82 napisał: Wydaje mi się że jak by zrzucił miske powinno to rozjaśnić całe stukanie. Podaj proszę kod silnika. Kod silnika : BBY
k232 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2020 Na kartce olejowej był wpisany olej do diesla, może to coś popsuło ? Może trzeba płukankę jakąś zrobić po tym oleju do diesla bo auto jak na 1.4 fajnie się zbiera i kompletnie z tym autem nic się nie dzieje oprócz tego stukania.
wesz82 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Opublikowano 31 Stycznia 2020 23 godziny temu, k232 napisał: Na kartce olejowej był wpisany olej do diesla, może to coś popsuło ? Może trzeba płukankę jakąś zrobić po tym oleju do diesla bo auto jak na 1.4 fajnie się zbiera i kompletnie z tym autem nic się nie dzieje oprócz tego stukania. Jaka oliwa była dana dokładnie???
k232 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2020 8 minut temu, wesz82 napisał: Jaka oliwa była dana dokładnie??? Na kartce było wpisane Shell 10w40 do diesla ale nie pamiętam dokładnie . Ja zmieniłem na 5W40 Valvoline synpower.
wesz82 Opublikowano 3 Lutego 2020 Opublikowano 3 Lutego 2020 W dniu 31.01.2020 o 11:17, k232 napisał: Na kartce było wpisane Shell 10w40 do diesla ale nie pamiętam dokładnie . Ja zmieniłem na 5W40 Valvoline synpower. Tym bym się nie sugerował. Dla przykładu X-cess który leje do swojego także możesz nalać do beny. Tutaj raczej czysty przypadek że ktoś napisał do diesla.
k232 Opublikowano 3 Lutego 2020 Autor Opublikowano 3 Lutego 2020 Godzinę temu, wesz82 napisał: Tym bym się nie sugerował. Dla przykładu X-cess który leje do swojego także możesz nalać do beny. Tutaj raczej czysty przypadek że ktoś napisał do diesla. To temat z olejem zamknięty, chciałeś kod silnika, podałem Ci, jakieś informacje?
wesz82 Opublikowano 3 Lutego 2020 Opublikowano 3 Lutego 2020 3 godziny temu, k232 napisał: To temat z olejem zamknięty, chciałeś kod silnika, podałem Ci, jakieś informacje? Tak wiem że muszę omijać ten silnik?
k232 Opublikowano 3 Lutego 2020 Autor Opublikowano 3 Lutego 2020 3 godziny temu, wesz82 napisał: Tak wiem że muszę omijać ten silnik? Hahah, luz ?
k232 Opublikowano 29 Lutego 2020 Autor Opublikowano 29 Lutego 2020 Może to po prostu napinacz jest już tak zepsuty , że ciągle pyrcy? ?
pila24 Opublikowano 29 Lutego 2020 Opublikowano 29 Lutego 2020 Moj ojciec miał fabie 1.4 16v odgłosy takie same,kolega miał Ibize 1.4 to samo. Przejechałem się niedawno polo1.4 tsi chyba z 2014r odgłosy takie same. Wychodzi na to że ten silnik ma taką kulturę pracy. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się