Morven Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Czesc. Jest możliwe zeby dpf puszczal sadze? Np jakby monolit był pęknięty? W aucie jest dpf na milion. Id pewnego czasu sa czarne rurki, nie tak jak bez dpf ale jednak po 1000 km sa czarne. Pytanie czy to koniec dpf czy co sie dzieje? Kupic używke z rozbitka czy zamiennik? Najbardziej okopocne rurki sa po wypalaniu. Wtryski nie leja, spalanie na poziomie 6 do 7 litrow. Trasa pół autostradą a pół w górach. Silnik cglc skrzynia stronic.
segerda Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Nie trzeba kupowac nowego lub używanego, ja bym oddał do czyszczenia obecny i miał z głowy. Chyba, że jest uszkodzony to wtedy bym uderzał w czyszczony oryginał (bo raczej nie chcesz wycinać i mieć problemów bo teraz patrzą przy kontroli lustrami pod auta czy nie jest co nie co wycięte).
Morven Opublikowano 13 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2020 Mam na oku oryginal, pewnie lepsze to niz zamiennik, test spalin przechodzi, ale puszcza sadze, i wlasnie nie wiem czy to monolit pekniety czy cos innego, bo chyba sprawny dpf nie powinien puscic sadzy ani grama. Poprzednio mialem silnik caha, tam bylo czysciutko mimo wiekszego przebiegu i zapelnienia. Da rade kamerka inspekcyjna sprawdzic w jakim stanie jest monolit? Np przez dziure sondy lambda?
segerda Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Oczywiście, że oryginał lepszy niż zamiennik. Nie wiem jaki masz dostęp, nie lepiej odkręcić rurę przy dpf i sobie tak sprawdzić a nie przez otwór od lambdy? Teoretycznie dpf nie powinien puszczać sadzy i innego rodzaju syfu bo poniekąd od tego jest
krecikj5 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opini jest wiele. W poliftach często są okopcone rury mimo że wszystko jest dobrze i nikt nie wie dlaczego tak jest:) ja sam mam też okopcone i przestałem się tym przejmować bo nic się nie dzieje z autem.
segerda Opublikowano 24 Stycznia 2020 Opublikowano 24 Stycznia 2020 pewnie ze do czasu kiedy nic sie nie dzieje lepiej nie ruszać, w przypadku dpf jak sie zapcha to sie go czysci i tyle w temacie
Damis16 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Mi dpf w polifcie wypalał się co 300km i też miałem przydymione rury czarną sadzą....tylko z nim coś było nie tak, bo czy jazda w miescie czy w traasie to i tak co 300 km uruchamiała sie procedura wypalania.
tomygood Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 Witam mam pytanie o wypalanie dpf, od 1200 km się nie wypalał, komp nie pokazuje żadnych błędów.Moje auto to a4 b8 2010 silnik caga 250 tyś.km przebiegu, dpf na 100% jest sprawny, mogę coś z tym zrobić czy olać temat i czekać?
duzy616 Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 2 godziny temu, tomygood napisał: Witam mam pytanie o wypalanie dpf, od 1200 km się nie wypalał, komp nie pokazuje żadnych błędów.Moje auto to a4 b8 2010 silnik caga 250 tyś.km przebiegu, dpf na 100% jest sprawny, mogę coś z tym zrobić czy olać temat i czekać? A jakie zapełnienie?
tomygood Opublikowano 21 Lutego 2020 Opublikowano 21 Lutego 2020 Dzisiaj w drodze z pracy się zregenerował i jest ok.
martin0485 Opublikowano 23 Lutego 2020 Opublikowano 23 Lutego 2020 U mnie wypala się co około 450km. Zapełnienie to chyba 023 wydech czyściutki, ale chyba trochę za często procedura się uruchamia? Jak myślicie, czeka mnie jakieś czyszczenie w najbliższym czasie? Co ile wam się uruchamia procedura?
RALF76 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 W dniu 23.02.2020 o 10:57, martin0485 napisał: U mnie wypala się co około 450km. Zapełnienie to chyba 023 wydech czyściutki, ale chyba trochę za często procedura się uruchamia? Jak myślicie, czeka mnie jakieś czyszczenie w najbliższym czasie? Co ile wam się uruchamia procedura? jest OK - jak masz poprawiony soft po diesel gate to częściej się wypala
martin0485 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Godzinę temu, RALF76 napisał: jest OK - jak masz poprawiony soft po diesel gate to częściej się wypala Właśnie nie wiem czy mojego silnika jeszcze dotyczyła afera? Ale ok. Dzięki
corradoowner Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 2 godziny temu, martin0485 napisał: Właśnie nie wiem czy mojego silnika jeszcze dotyczyła afera? Ale ok. Dzięki U mnie co 1500km, miasto 80%. Wcześniej jak miałem diesel Gate to wypalał się co 800-900km. Od września auto jest na nowej mapie i dpf wypalił mi się 4 lub 5 razy.
RALF76 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 (edytowane) 3 godziny temu, martin0485 napisał: Właśnie nie wiem czy mojego silnika jeszcze dotyczyła afera? Ale ok. Dzięki dotyczy na stronie audi wpisz vin to będziesz miał pewność Akcja serwisowa > Strefa klienta > Audi Polska | Przewaga dzięki technice WWW.AUDI.PL Zapewne zdążyli już Państwo usłyszeć lub przeczytać w mediach informacje dotyczące dyskusji wokół emisji spalin generowanych przez silniki diesla. Informujemy, że wyniki testów sprawdzających poziomy... Edytowane 24 Lutego 2020 przez RALF76
RALF76 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Godzinę temu, corradoowner napisał: U mnie co 1500km, miasto 80%. Wcześniej jak miałem diesel Gate to wypalał się co 800-900km. Od września auto jest na nowej mapie i dpf wypalił mi się 4 lub 5 razy. trudno uwierzyć, że co 1500km masz wypalanie, może nie zauważyłeś??? pokaż w VCDS że taki był okres od ostatniego wypalenia..
corradoowner Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 42 minuty temu, RALF76 napisał: trudno uwierzyć, że co 1500km masz wypalanie, może nie zauważyłeś??? pokaż w VCDS że taki był okres od ostatniego wypalenia.. Wiem kiedy mi się wypala dpf tym bardziej że 80% jeżdżę po mieście. Nie da się nie zauważyć. Wyższe obroty, inny dzwiek z wydechu, auto momentalnie łapie temperaturę i odczuwalnie ma więcej mocy. Nie jeżdżę emerycko i nie patrze na spalanie. Nie mam problemu z niedogrzanym silnikim jak sporo osób na forum. Grzeje się normalnie i trzyma mi 90 stopni. Przebieg 170tys
martin0485 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 3 godziny temu, RALF76 napisał: dotyczy na stronie audi wpisz vin to będziesz miał pewność Akcja serwisowa > Strefa klienta > Audi Polska | Przewaga dzięki technice WWW.AUDI.PL Zapewne zdążyli już Państwo usłyszeć lub przeczytać w mediach informacje dotyczące dyskusji wokół emisji spalin generowanych przez silniki diesla. Informujemy, że wyniki testów sprawdzających poziomy... Mój nie jest objęty akcją. To dotyczy silników generacji EA189 a mój to już nowsza generacja EA288 Też mi się nie chce wierzyć w wypalanie DPF-u co 1500km. Dziwne
robert000 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 (edytowane) U mnie po czyszczeniu DPF i wielokrotnym zalaniu płynu STP lub Liqui Moly do czyszczenia wtrysków wygląda to tak jak na obrazkach. Jak kupiłem samochód wypalał się co 180-230km. Jeżdżę głównie do pracy 25km. W dłuższych trasach w zasadzie wygląda to tak samo Edytowane 24 Lutego 2020 przez robert000
RALF76 Opublikowano 25 Lutego 2020 Opublikowano 25 Lutego 2020 (edytowane) 445 i 600km od wypalania nieźle.. Edytowane 25 Lutego 2020 przez RALF76
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się