R4xx Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 (edytowane) Witam, Pacjent to 1.8T o oznaczeniu AJL. Zdarza mu się szarpnąć w trakcie przyspieszania. Podczas logowania na lpg miało to miejsce. Grupy 002, 008: http://vaglogi.pl/log-002_008_kKIWL7k.html (STAT PB) Grupy 001, 007: http://vaglogi.pl/log-001_007_m4z0qs.html (STAT PB) Grupy 001, 013: http://vaglogi.pl/log-001_013_p2ePBYG.html (DYN PB) Grupy 002, 025: http://vaglogi.pl/log-002_025_6buE1v.html (DYN PB) Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_N3pE32H.html (DYN PB) Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_55yG1.html (DYN PB) Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_H2a9YB.html (LPG) Co jakiś czas wyrzuca: 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal P0501 - 35-00 - - Edytowane 19 Stycznia 2020 przez R4xx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 czy auto jest po sofcie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makaveli7 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 Ja miałem w AJL takie podszarpywanie jak się wcisnelo gaz w deche przy przyspieszaniu. Winowajcą tego były najprawdopodobniej świece, ponieważ po ich wymianie na dedykowane NGK problem ustąpił. Zobacz sobie czy po wyjęciu cewki nie masz w gnieździe świecy oleju. U mnie była uszkodzona uszczelka pokrywy zaworów, dokładniej ta co jest właśnie pod tą częścią okrywy gdzie znajdują się świece i przepuszcza olej do świec... To równiez mogło być przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zivia Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 Miałem coś podobnego w AEB mi pomogła wymiana cewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4xx Opublikowano 19 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Makaveli7 napisał: Ja miałem w AJL takie podszarpywanie jak się wcisnelo gaz w deche przy przyspieszaniu. Winowajcą tego były najprawdopodobniej świece, ponieważ po ich wymianie na dedykowane NGK problem ustąpił. Zobacz sobie czy po wyjęciu cewki nie masz w gnieździe świecy oleju. U mnie była uszkodzona uszczelka pokrywy zaworów, dokładniej ta co jest właśnie pod tą częścią okrywy gdzie znajdują się świece i przepuszcza olej do świec... To równiez mogło być przyczyną. Świece suche, ale przyspieszę czas ich wymiany. 49 minut temu, Zivia napisał: Miałem coś podobnego w AEB mi pomogła wymiana cewki Cewki jeszcze ori, może faktycznie nadchodzi ich czas. 2 godziny temu, DarekS4 napisał: czy auto jest po sofcie?? Z informacji jakie posiadam, nic takiego nie miało miejsca. Może mógłby ktoś rzucić okiem na logi i określić czy czemuś jeszcze wartoby się przyjrzeć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 (edytowane) Zalezy o jakim poszarpywaniu mówimy. O płynnnym takim falującym to może być problem z regulacja boostu. Często spotykane przy aucie po sofcie. Często wiąże się to też ze znacznym overboostem. Gruszka wykonuje skoki i turbina zachwouje się tak z emożna to odebrac jako poszarpywanie. Chyba że szarpie ci hamsko jakby odcinało zapłon całkowicie to też sprawdziłbym cewki. z Tym że AJL jak kojarzę to już auto na nowszych cewkach ale moge się mylić więc wywaliło by błąd odrazu. Z logów widze że cofa zapłon jak turbo ma już zdrowo hulać. Masz LPG ? Zobacz czy masz zdrową pompę paliwa. Edytowane 20 Stycznia 2020 przez DarekS4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4xx Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 4 godziny temu, DarekS4 napisał: Zalezy o jakim poszarpywaniu mówimy. O płynnnym takim falującym to może być problem z regulacja boostu. Często spotykane przy aucie po sofcie. Często wiąże się to też ze znacznym overboostem. Gruszka wykonuje skoki i turbina zachwouje się tak z emożna to odebrac jako poszarpywanie. Chyba że szarpie ci hamsko jakby odcinało zapłon całkowicie to też sprawdziłbym cewki. z Tym że AJL jak kojarzę to już auto na nowszych cewkach ale moge się mylić więc wywaliło by błąd odrazu. Z logów widze że cofa zapłon jak turbo ma już zdrowo hulać. Masz LPG ? Zobacz czy masz zdrową pompę paliwa. Chamsko odcina i po sekundzie wraca. Z tego, co zaobserwowałem problem pojawia się przy jeździe na LPG. Pompa paliwa nowa. Wcześniej był to AGU. Zmieniłem sterownik, żeby zyskać więcej kucy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 N75 coś świruje, nieszczelność albo sam zaworek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Jaki masz rok ? Cewka przykręcana?? Nie obstawiam N75 bo napisał ze szarpnięcie jest ostre więc pewnie ucina zapłon. EPC nie wywala ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4xx Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 3 godziny temu, DarekS4 napisał: Jaki masz rok ? Cewka przykręcana?? Nie obstawiam N75 bo napisał ze szarpnięcie jest ostre więc pewnie ucina zapłon. EPC nie wywala ? Cewka przykręcana, rok 1997. Nic nie wywala.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się