Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AJL podszarpuje


R4xx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pacjent to 1.8T o oznaczeniu AJL.

Zdarza mu się szarpnąć w trakcie przyspieszania. Podczas logowania na lpg miało to miejsce.

Grupy 002, 008: http://vaglogi.pl/log-002_008_kKIWL7k.html (STAT PB)
Grupy 001, 007: http://vaglogi.pl/log-001_007_m4z0qs.html (STAT PB)


Grupy 001, 013: http://vaglogi.pl/log-001_013_p2ePBYG.html (DYN PB)
Grupy 002, 025: http://vaglogi.pl/log-002_025_6buE1v.html (DYN PB)
Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_N3pE32H.html (DYN PB)
Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_55yG1.html (DYN PB)


Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-002_007_H2a9YB.html (LPG)

Co jakiś czas wyrzuca:

16885 -  Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal
        P0501 - 35-00 -   -

Edytowane przez R4xx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem w AJL takie podszarpywanie jak się wcisnelo gaz w deche przy przyspieszaniu. Winowajcą tego były najprawdopodobniej świece, ponieważ po ich wymianie na dedykowane NGK problem ustąpił. Zobacz sobie czy po wyjęciu cewki nie masz w gnieździe świecy oleju. U mnie była uszkodzona uszczelka pokrywy zaworów, dokładniej ta co jest właśnie pod tą częścią okrywy gdzie znajdują się świece i przepuszcza olej do świec... To równiez mogło być przyczyną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Makaveli7 napisał:

Ja miałem w AJL takie podszarpywanie jak się wcisnelo gaz w deche przy przyspieszaniu. Winowajcą tego były najprawdopodobniej świece, ponieważ po ich wymianie na dedykowane NGK problem ustąpił. Zobacz sobie czy po wyjęciu cewki nie masz w gnieździe świecy oleju. U mnie była uszkodzona uszczelka pokrywy zaworów, dokładniej ta co jest właśnie pod tą częścią okrywy gdzie znajdują się świece i przepuszcza olej do świec... To równiez mogło być przyczyną. 

Świece suche, ale przyspieszę czas ich wymiany.

49 minut temu, Zivia napisał:

Miałem coś podobnego w AEB mi pomogła wymiana cewki 

Cewki jeszcze ori, może faktycznie nadchodzi ich czas.

2 godziny temu, DarekS4 napisał:

czy auto jest po sofcie??

Z informacji jakie posiadam, nic takiego nie miało miejsca.

 

Może mógłby ktoś rzucić okiem na logi i określić czy czemuś jeszcze wartoby się przyjrzeć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy o jakim poszarpywaniu mówimy. O płynnnym takim falującym to może być problem z regulacja boostu. Często spotykane przy aucie po sofcie. Często wiąże się to też ze znacznym overboostem. 

Gruszka wykonuje skoki i turbina zachwouje się tak z emożna to odebrac jako poszarpywanie. Chyba że szarpie ci hamsko jakby odcinało zapłon całkowicie to też sprawdziłbym cewki. 

z Tym że AJL jak kojarzę to już auto na nowszych cewkach ale moge się mylić więc wywaliło by błąd odrazu. 

Z logów widze że cofa zapłon jak turbo ma już zdrowo hulać. Masz LPG ? Zobacz czy masz zdrową pompę paliwa. 

Edytowane przez DarekS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, DarekS4 napisał:

Zalezy o jakim poszarpywaniu mówimy. O płynnnym takim falującym to może być problem z regulacja boostu. Często spotykane przy aucie po sofcie. Często wiąże się to też ze znacznym overboostem. 

Gruszka wykonuje skoki i turbina zachwouje się tak z emożna to odebrac jako poszarpywanie. Chyba że szarpie ci hamsko jakby odcinało zapłon całkowicie to też sprawdziłbym cewki. 

z Tym że AJL jak kojarzę to już auto na nowszych cewkach ale moge się mylić więc wywaliło by błąd odrazu. 

Z logów widze że cofa zapłon jak turbo ma już zdrowo hulać. Masz LPG ? Zobacz czy masz zdrową pompę paliwa. 

Chamsko odcina i po sekundzie wraca. Z tego, co zaobserwowałem problem pojawia się przy jeździe na LPG. Pompa paliwa nowa. Wcześniej był to AGU. Zmieniłem sterownik, żeby zyskać więcej kucy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz rok ? Cewka przykręcana?? 

Nie obstawiam N75 bo napisał ze szarpnięcie jest ostre więc pewnie ucina zapłon. 

EPC nie wywala ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, DarekS4 napisał:

Jaki masz rok ? Cewka przykręcana?? 

Nie obstawiam N75 bo napisał ze szarpnięcie jest ostre więc pewnie ucina zapłon. 

EPC nie wywala ?

Cewka przykręcana, rok 1997. Nic nie wywala.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...