Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi S4 B5 Imolagelb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 godzin temu, longer_xd napisał:

Torsen poleciał? :shock3: O tym się nie słyszy za często..

A ja bym napisał że wszędzie się czyta o tym, że coś stuka, że podpora dyfra cały czas na stole do roboty a tak naprawdę to luzy na torsenie. W moim przypadku to stuki i przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu jakby z fotela chciało zrzucić, szczególnie przy odpuszczeniu gazu 

Opublikowano

Sporo pracy cię czeka, ale bedzie lalka. Silnik obrzygany nie wyglada jakby był po remoncie:) Nie kupiłeś czasem od polskiego austryjaka?:lol:

Opublikowano (edytowane)
W dniu 6.03.2020 o 13:51, marcintuchola napisał:

Dostałem wycenę na malowanie auta... 10tys. Netto... 

Mi pomalowali całą za niecałe 5k bez wnęk i usuneli rdze nad listwami przy drzwiach i pare innych pierdółek jak zaspawanie otworu w tylnym błotniku na antene :)
 

Edytowane przez moras22
Opublikowano

ostatnio dostałem lepszą wycena od 15k do 30k :doh:

Opublikowano
W dniu 19.09.2020 o 22:35, marcintuchola napisał:

ostatnio dostałem lepszą wycena od 15k do 30k :doh:

szukaj gdzie indziej, mi bardzo dobrze pomalowali a i nie za wygórowaną kwote ;) taniej byłoby ci pewnie przyjechać na do mnie tym autem i tutaj malowac :grin:

Opublikowano

Dokładnie muszę szukać! Tylko do końca muszę rozebrać auta, a obecnie stoi w garażu nietknięte od miesięcy... 

Opublikowano

Jak wyglądają te tuleje w sankach? 

Opublikowano (edytowane)

Co do lakierowania to szukaj nie koniecznie drogich, ale przede wszystkim dobrych lakierników. Ja swoją b5 pomalowałem w końcu sam (no nie całą ale w sumie 7 elementów) i wiem ile to jest roboty jeżeli ma to być zrobione dobrze. To co mnie najbardziej wkurzyło w trakcie moich prac to stan w jakim było auto po poprzednich lakiernikach... Auto mam 10 lat, przez ten czas miało sporo obcierek przez co lakierowane było wszystko poza jednym tylnym błotnikiem i tylnymi drzwiami (no i dachem). Do tego wszystkie doły drzwi były czyszczone z rdzy pod listwami i lakierowane 7 lat temu. Ponieważ rdza zaczęła znowu wychodzić pod listwami i na rantach przednich błotników a na przednim zderzaku lakier się łuszczył wyczyściłem i polakierowałem to wszystko sam. 

To co mnie najbardziej wkur... co odkryłem po poprzednich lakiernikach to: Szpachla na gołą blachę na dołach drzwi, do tego warstwa 2mm szpachli w jednym miejscu totalnie bez sensu, przez co tak naprawdę drzwi zaczęły rdzewieć na nowo. Szpachla na zderzaku przednim - kilka milimetrów przez co po lekkim dotknięciu mojego auta przez inne cofające popękał cały lakier. Po zdarciu szpachli pod spodem jest cały, niepopękany i nie spawany zderzak... Lakierowanie drzwi do listwy środkowej od góry i od dołu bez jej demontażu i bez porządnego zmatowienia lakieru przy listwie - przez co po pierwsze klar zaczął się łuszczyć i nad listwą i pod nią(to samo z klamkami). Tylko jedne drzwi miały u lakiernika demontowaną listwę dzięki czemu nie schodził na nich klar, dodatkowo pod listwami też zaczęła pojawiać się rdza. Kolejny błąd - nierozszlifowane "świńskie ogonki" przebijające się pod lakierem. Do tego niektóre elementy spolerowane po lakierowaniu na gładko - totalnie bez morki, gdzie na innych sąsiednich wyraźnie widoczna morka. Na jednym elemencie dane za mało klaru który się nie rozlał i została paskudna struktura której nie da się już nawet naprawić polerką przez zbyt cienką warstwę bezbarwnego. Ostatni błąd "chmury" na lakierze - czyli źle położona perłowa baza. Dodam, że auto zawsze oddawane było do uchodzących za najlepszych lakierników w moim mieście.  Ja, robiąc to pierwszy raz moim zdaniem pomalowałem auto lepiej niż ci wszyscy fachowcy, jedyne ewidentne wady mojego lakierowania to wtrącenia w lakierze, które na szczęście schodzą po polerowaniu, ale to wina braku komory lakierniczej...

Co ci mogę poradzić po moich doświadczeniach - jeżeli malujesz całe auto poszukaj lakierników którzy nie idą na łatwiznę i rozbiorą całe auto łącznie z zdejmowaniem wszystkich listew, klamek, uszczelek itd. Jest to upierdliwa robota, listwy trzymają się na mega mocnej taśmie dwustronnej którą ciężko potem zmyć i podczas ściągania pęka na nich lakier. Demontaż klamek, tapicerek itd to też nic miłego ;), dlatego większość lakierników olewa te elementy i idzie na skróty. Jak auto chcesz mieć kilka lat to da się to przeżyć, ale jak ma być dożywocie to po kilku latach może okazać się, że tak jak u mnie odchodzi klar czy np zaczyna znowu wychodzić ruda. Dlatego te tanie oferty w stylu 5k ja bym się dopytał jak wygląda przygotowanie auta do lakierowania, jakich materiałów używają itd. U mnie na te 7 elementów same materiały wyszły około 1200 zł - robiłem na novol proffesional i spectral. Na całe auto przy dobrych materiałach będzie to około 2k. To zastanów się jak wyglądać będzie jego przygotowanie do lakierowania i samo lakierowanie za 3k ;).

Ale się rozpisałem ;)

Edytowane przez wiktorsam
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Masz racje dlatego chce większość sam rozebrać, dlatego wszystko tak długo trwa.. no ciężko jest kogoś znaleść kto to zrobi sumienie, ale za pare lat jak go skończę to będzie cieszył oko na długie lata mam taką nadzieje ?

Opublikowano

Temat audi ruszy w tym sezonie :) na maj mam umówionego lakiernika :jerk: Mam pytanie zna ktoś nazwę koloru koloru który jest na moich felgach BBS'ach ? Chcę je odmalować tylko nie wiem na jaki kolor.

Opublikowano

Coś się dzieje 

 

EA462BD5-A72F-4DB7-8F6F-8FED7ABE6B07.jpeg

BD66CAE8-AEFC-4720-99A3-DA3027D2C678.jpeg

B51ED2D1-49EB-4772-97B1-A61F6560446D.jpeg

C7A6FDFB-FADF-441E-B86D-E1636AC6D7D2.jpeg

C6AA98CC-07BA-42F6-91CF-170A396AE71C.jpeg

  • Pomoc techniczna 4
Opublikowano

Tam gdzie szyba wymieniana to rdza sie pojawia zawsze. Kolor zostaje ten sam?

Opublikowano
14 godzin temu, Kowi87 napisał:

Tam gdzie szyba wymieniana to rdza sie pojawia zawsze. Kolor zostaje ten sam?

No grzechem było by zmienić kolor ?

Opublikowano

Po piaskowaniu zawieszenia jaka farba została użyta? Epoksyd a potem poliuretan czarny? Widzę, że w sanki i wózek wlecą nowe tuleje? Pewnie Poliuretany?

Opublikowano
W dniu 19.04.2022 o 12:50, tajmus napisał:

Po piaskowaniu zawieszenia jaka farba została użyta? Epoksyd a potem poliuretan czarny? Widzę, że w sanki i wózek wlecą nowe tuleje? Pewnie Poliuretany?

Nie wiem lakiernika trzeba zapytać. Tak poliuretany będą. 

kolejne części są :)

 

7F7C884C-7E05-4E1A-88D7-E0E16BD0360B.jpeg

8560A096-3CF2-487B-ABE7-E750B5D8F39B.jpeg

0D226600-F555-4F6F-846E-F64B691F5C98.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, marcintuchola napisał:

Nie wiem lakiernika trzeba zapytać. Tak poliuretany będą. 

kolejne części są :)

 

7F7C884C-7E05-4E1A-88D7-E0E16BD0360B.jpeg

8560A096-3CF2-487B-ABE7-E750B5D8F39B.jpeg

0D226600-F555-4F6F-846E-F64B691F5C98.jpeg

Coś? Grubo się dzieje :kox: Mocowania amorków na tył masz zdrowe? Bo mam aktualnie nówki w sprzedaży. Co za tarczę dajesz do tego Brembo?

Opublikowano
1 minutę temu, Wandej napisał:

Coś? Grubo się dzieje :kox: Mocowania amorków na tył masz zdrowe? Bo mam aktualnie nówki w sprzedaży. Co za tarczę dajesz do tego Brembo?

Tak zdrowe :). Mam rotingery  budżetowo. W przyszłości myśle nad DBA.

Opublikowano
W dniu 18.04.2022 o 12:52, marcintuchola napisał:

No grzechem było by zmienić kolor ?

i tak i nie, są fajniejsze żółte

1. Vegas yellow

image.png.d4630d76b06ca9c57f81c747dc5d8620.png

2. mango Yellow

image.png.ebcb18558935d5e84268edeb8b4558fc.png

3. Signal Yellow

image.png.dadf88e65893f246e0097a3598f2e665.png

4. Speed Yellow

image.png.3b084fdb94011ced251105f175e1bbdd.png

Opublikowano
3 godziny temu, Kowi87 napisał:

i tak i nie, są fajniejsze żółte

1. Vegas yellow

image.png.d4630d76b06ca9c57f81c747dc5d8620.png

2. mango Yellow

image.png.ebcb18558935d5e84268edeb8b4558fc.png

3. Signal Yellow

image.png.dadf88e65893f246e0097a3598f2e665.png

4. Speed Yellow

image.png.3b084fdb94011ced251105f175e1bbdd.png

Masz racje, ale tyle zapłaciłem za ten kolor żeby kupić ori Imolagelb, że szkoda mi zmieniać.

Opublikowano

Siemanko, temat cały oblukany. Ładnie lecisz, zazdroszczę furki. Jednak co do koloru się nie zgodzę :decayed:. Według mnie, robiąc projekt od podstaw, wymieniając praktycznie wszystkie podzespoły, grzechem byłoby zostawić oryginalny kolor jeżeli podoba się coś innego. Tak samo jak kolega @Kowi87uważam, że są lepsze odcienie żółtego, które będą lepiej wyglądać na twojej audicy. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...