roman_tyk Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Witam Zrobiłem pierwszy raz logi , z autem nic się nie dzieje, jednak zaniepokoiłem się gdyż podobne auto znajomego jeździ znacznie gorzej. Proszę wybaczyć za krótkie logi, auto na trójce bardzo szybko się rozpędza (golf4) 3bieg, miasto nocą. Podejrzewam, że auto przyjechało z Niemiec po chiptuningu. Seria ma 10s do setki a ja na śliskiej nawierzchni i mieleniu kołami na 1 i 2 biegu miałem 9.4s. Wartości w tabelach mi nie pasują, proszę o konsultację. Logi dynamiczne: /dodano Logi statyczne: BASIC: http://www.audiforum.pl/log/stat000_basic.jpg http://www.audiforum.pl/log/stat003_basic.jpg http://www.audiforum.pl/log/stat011_basic.jpg Zwykłe: http://www.audiforum.pl/log/stat000.jpg http://www.audiforum.pl/log/stat001.jpg http://www.audiforum.pl/log/stat003.jpg http://www.audiforum.pl/log/stat004.jpg http://www.audiforum.pl/log/stat007.jpg http://www.audiforum.pl/log/stat013.jpg
spanky Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 czip jest ... czy pedal gazu byl napewno wcisniety do oporu ?
krolu11 Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 a po czym to widzicie ze jest czip??które wartości?
AdasWawa Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 jest czips paliwem podlane ,cisnienie tak lekko musniete
roman_tyk Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 Tak coś czułem, zresztą widać po logu 008, wydaje mi się ze wciskałem pedał w podłogę, musiałbym robić logi na 4ce z obciążeniem, auto zbyt dobrze przyśpiesza. Log 011 wykazuje chyba ze turbina w porządku, nie przeładowywuje? Pytanie, jak sprawdzić czy ten program jest odpowiedni i czy zrobil go fachowiec, nei chce mieć problemów z silnikiem.
roman_tyk Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 W dynosofcie we Wrocku wołają 150zł, zna ktoś inne hamownie, czy ta cena to standard?
Iverson Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 tak od 100zł to standard , u goodhop'a za dużo mniej ale nie opłaca Ci się jechać...
AdasWawa Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 romantyk jestes z czewy ja znam w czewie za 100zl
odzim Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 tak czy owak to masz termostat do wymiany ,zrob pelne logi i dynamiczne na 4 biegu , to troche sie rozjasni
spanky Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Ja wiem czy ten czips taki profi ? nikt nie napisal ze profi ... poza tym albo pedal nie byl wcisniety do konca ... albo furmanka nie jest wpelni sprawna ...
odzim Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 z tego co widac to auto musi niezle przydymiac
roman_tyk Opublikowano 9 Maja 2009 Autor Opublikowano 9 Maja 2009 Auto nie daje najmniejszego dymku nawet na najwyższych obrotach, sprawdzałem wielokrotnie. Podczas diagnostyki wypada mi często błąd czujnika temperatury G coś tam. Spalanie jest normalnie od 5-7l/100 przy dynamicznej jeździe. Postaram się niedługo zrobić nowe dobre logi. Odczytałem dziś błąd z VAGA: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Czy uszkodzenie tego sensora może powodować ze ECU myśli iż silnik jest niedogrzany i daje więcej paliwa???
wymiatacz2259 Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Z tego co słyszałem G2 odpowiada za temp na desce rozdzielczej, jaka u ciebie się pokazuje? i czy auto szybko sie "rozgrzewa"??? Jeśli chodzi o logi nie mam na tyle doświadczenia by coś więcej powiedzieć. Ciekawe ile masz tych kucyków.
roman_tyk Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Opublikowano 11 Maja 2009 Witam Właśnie dodałem/uaktualniłem logi dynamiczne, nie chcę zakładać nowego wątku by nie wprowadzać zamieszania, uprzejmie proszę o konsultację.
spanky Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 zgodnie z obietnica na GG .... 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent[/b] blad powrocil po skasowaniu ? .... jaka temperature pokazuje wskaznik na desce ... ? co do logow... termostat do wymiany [zbliza sie jego koniec] auto po czipsie ... [niezbyt profi ] reszta pracuje prawidłowo ...
roman_tyk Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Opublikowano 12 Maja 2009 Temperatura na desce pokazuje równo 90 stopni po nagrzaniu. Dziś wymieniłem czujnik temp G2 zobaczymy czy powróci. No nic termostat będzie trzeba wymienić. Na podstawie logów dynosoft stwierdził że trzeba zmienić program gdyż ten jest masakryczny, takiej dawki paliwa nie dają nawet przy wkładaniu największych turbin. Dodam jeszcze że sciagnalem auto z Niemiec, nie wiedząc o tym. Jeśli chodzi o dymienie zamiast katalizatora mam filtr Twin tec za 1000Euro, przez to nie widać dymu.
odzim Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 Temperatura na desce pokazuje równo 90 stopni po nagrzaniu. Dziś wymieniłem czujnik temp G2 zobaczymy czy powróci. No nic termostat będzie trzeba wymienić. Na podstawie logów dynosoft stwierdził że trzeba zmienić program gdyż ten jest masakryczny, takiej dawki paliwa nie dają nawet przy wkładaniu największych turbin. Dodam jeszcze że sciagnalem auto z Niemiec, nie wiedząc o tym. Jeśli chodzi o dymienie zamiast katalizatora mam filtr Twin tec za 1000Euro, przez to nie widać dymu. no to teraz rozumiem dlaczego napisałes ze auto nie dymi smiley
spanky Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 gdyż ten jest masakryczny, takiej dawki paliwa nie dają nawet przy wkładaniu największych turbin. Dodam jeszcze że sciagnalem auto z Niemiec, nie wiedząc o tym. zmieniaj soft i jezdzij ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się