Wihajster Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 A powiedzcie mi Panowie, czy ktoś zakupił M14/75mm i dostosował je do M12 z 2009 jak byś czytał uważnie wątek to byś wiedział,że wiele osób tak robiło...
ppa4 Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Tak wiem, umiem czytac ... Natomiast pytanie było konkretniejsze - a mianowicie czy w Wawie i u kogo to zrobili ? Żeby nie było wątpliwości ... dodatkowe pytanie .... spec od 'obtaczania' musiał mieć wzorcowego banana ? Ile to trwało i ile kosztowało ?
Wihajster Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 dodatkowe pytanie .... spec od 'obtaczania' musiał mieć wzorcowego banana ? Ile to trwało i ile kosztowało ? żadnego wahacza nie musi miec.Potrzebuje tylko tuleje do stoczenia do 26mm/kołnierz 35mm. Wiecej jak 50zł raczej nie wezmie.
ppa4 Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) Hmmm, No to mi się nie spinają liczby ... poliftowy sworzen stozek 17-21mm gwint 14 mm chyba mój sworzen stozek 15-19mm gwint 12 mm bo w kwestii tuleji wszystko bedzie ok mimo ze to 75mm. a te 26 mm 35mm to skąd ?? Ja chyba nie jestem świadom co dokładnie musi być 'obtoczone' ... nie że gwint który jest 14mm a nie 12 ale tak naprawdę to jakaś tulejka, która jest na tym sworzniu ? Nie pogniewam się jesli ktoś wyłoży mi jak krowie na rowie co trzeba obtoczyć Edytowane 13 Września 2016 przez ppa4
Love-AUDI Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Edytowane 13 Września 2016 przez Love-AUDI
ppa4 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 PIęknie dziękuję! I ta tuleja jest zdjęta ze sworznia z nowego banana, prawda ? to że na sworzniu nowy gwint jest większy i stożek też większy (rozmiary podałem powyżej), to nie ma w naszym przypadku znaczenia ? Chodzi tylko o rozmiar tej tulejki ze zdjęcia coby się zmieściła do otworu w starej zwrotnicy ?
ppa4 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Niech CI bozia w dzieciach wynagrodzi! Dzieki
Wihajster Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Niech CI bozia w dzieciach wynagrodzi! Dzieki przeciez to wszystko bylo kilka razy juz napisane w tym wątku
ppa4 Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 teraz jak zobaczyłem ten obrazek i dostałem odpowiedź na pytania pomocnicze, to rzeczywiście to co czytałem wcześniej nabrało sensu ... Po prostu nie widzialem nigdy tych części na żywo, nie jestem mechanikiem i na chłopski rozum ciężko słuchając bardzije ogarniętych od razu zatrybić ... Dzięki! Potwierdzcie mi jeszcze tylko objawy - podajcie swoje, które zniknęły po wymianie bananów. Ja mam: 1. powyżej 140 kierownica mega podatna na drgania ... czasami mniejsze czasami wieksze 2. lekkie dziwne drganie kierownicy dość często przy hamowaniu 50-90km, hamuje czyściutko przy wszelkich wyższych prędkościach, czyli to raczje nie tarcze ... Kojarzycie ?
PJ3 Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Ad.1. Raczej do 140 km/h. Powyżej tej prędkości nie było drgań. Ad.2. To raczej nie jest wina wahaczy. Szukałbym przyczyny w klockach, tarczach, zacisku, itd....
czester Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 U mnie wymiana wahaczy na poliftowe nie rozwiązała problemu drga tam sami jak drgało,a wydaje mi się że nawet troszkę bardziej niż na poulieretanach. Może już przesadzam bo poza mną nikt tych drgań nie czuję. Na razie olewam temat do czasu założenia zimówek, jak będzie dalej drgało wtedy chyba kupie całe zawieszenie poliftowe i wymienię wszystko.
PawelDSW Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Zagladnalem z ciekawosci u siebie i mam.... lewy banan z tuleja 75 mm a prawy z tuleja 65mm...wymienic ten 65 na 75 ? to bedzie pasowalo ? http://allegro.pl/wahacz-przedni-dolny-tylny-lewy-audi-a4-b8-a5-q5-i5992208664.html
Rlabel Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Witam Wymieniłem kompletne wahacze poliftowe , prawy 2014 r. lewy 2013 r. wszelkie drgania , które miałem w samochodzie ustąpiły , polecam zabieg wszystkim , którzy do dziś próbują wyważać swoje koła bez rezultatu , bądź wymieniają felgi opony itp. Szczególne podziękowania za dodatkowe informacje na pw : Love-AUDI quadral20004 Wihajster Uważajcie przy zakupie wahaczy z sieci i zwracajcie uwagę na gwint sworznia , w moim przypadku musiałem dokupić inny , a sprzedawca zalecał stan jak nowy , a autko stało na podnośniku u mechanika. Poprzedni nick (info3312)
Rotebro Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) Witam mam pytanie jak już zakupie wahacze poliftowe używane to warto wymienić w nich tuleje gumowo olejowe 75 mm na nowe? koszt nie drogi podobno ponad stówę za stronę a może to jeszcze bardziej poprawiać jazdę Edytowane 17 Października 2016 przez Rotebro
quadral20004 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 jesli nie ciekna to nie wymieniaj
Rlabel Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Witam Zmagam się z problemem drgań na kierownicy jak i karoserii , wszystko czuć i to bardzo , nawet na swoim ciele jadąc samochodem , trzęsie fotelami z przodu i częściowo jakby z tyłu. Drgania czasami powiększają się w raz z wzrostem prędkości. Nie odczuwam komfortu jazdy, udało mi się uchwycić drgania na kierownicy , tylko z bliska kamera sobie poradziła , najlepiej widać na szwach kierownicy : https://www.youtube.com/watch?v=6GSUbAVBtiQ Do tej pory : 215 55 16 ------> 245 40 1 8 Drgania 245 40 18 -------> 215 55 16 było ok 215 55 16 -------> 225 50 17 Drgania 225 50 17 -------> 215 55 16 było ok 215 55 16 (zimowe) ------> 225 55 16 ( letnie Dunlop ) tragedia 225 55 16 (letnie dunlop) -------> 215 55 16 tragedia (zimowe) Koła wyważałem specjalnie za każdym razem w innej firmie , ostatnio na Hunter gsp 9700 z testem drogowym zdjęcie maszyny : https://zapodaj.net/f1fe04df7e69c.jpg.html Felgi mam proste , opony też ok . zdjęcie z testu : https://zapodaj.net/1956d3630db77.jpg.html Wymiana wahaczy kompletnych na 75mm , na chwilę problem zniknął Wykonana pełna geometria brak rezultatów. Dwumas i sprzęgło sachs półroczny zestaw Nowe klocki , bijące tarcze raczej odpadają nic się nie dzieje podczas hamowania , felgi się nie nagrzewają I na koniec : autko kupiłem na 215 55 16 było wszystko elegancko auto płynęło , założyłem felgi 18 , zaczęły się drgania , okazały się krzywe felgi i to dosyć mocno , przejechałem na nich ok 1000 tys km , byłem zaa granicą nie miałem możliwości wymiany tych felg na swoje 16 , czy mogłem coś narobić tymi 18 , ? od tamtej pory mam problem czego bym nie założył do samochodu Drgania kierownicy występowały na początku przy 120 km i nie zawsze, teraz niestety występują cały czas niezależne od prędkości min 70-80km w górę . co następne przekładnia (maglownica ) ? Proszę o nie przenoszenie tematu do działu " Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 Rozwiazanie ! wymiana tuleje 65 mm vs 75 mm"
Bruuuum Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Tylko na kierownicy masz drgania? Przy maks obrocie w miejscu i ogólnie przy kręceniu w miejscu pompa nie buczy?
Rlabel Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Tylko na kierownicy masz drgania? Przy maks obrocie w miejscu i ogólnie przy kręceniu w miejscu pompa nie buczy? Na postoju przy skręcaniu pompa nie hałasuje , ale wibracje kierownicy są mocniejsze , przyzwyczaiłem się do nich , z tego względu , że dużo osób zmaga się z wibracjami przy skręcaniu stojąc.
Bruuuum Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Może masz i dragania auta w czasie jazdy i osobno drgania na kierownicy, skoro w miejscu kręcąc też drga i mocniej. Płyn wspomagania jest ok? Co do drgań w czasie jazdy - sprawdź piasty, tzn. trzeba zdjąć koła i sprawdzić po tarczach zegarem jakie są odchylenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się