hiny Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 tuleje gumowo-metalowe srednica 65mm ,gumowo-olejowe śr 75mm ,więc bez wymiany drążka prowadzącego tzw. banana się nie obędzie
basstian Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 tuleje gumowo-metalowe srednica 65mm ,gumowo-olejowe śr 75mm ,więc bez wymiany drążka prowadzącego tzw. banana się nie obędzie Wiesz może jaki koszt owego drążka??? A czy jak różnią się średnicą to nie trzeba całego wahacza wymieniać??
hiny Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 W ASO około 900 zł za stronę i nie wiem czy się da założyć bez kombinowania bo chyba też są grubsze śruby w naszych M12 a tam M14
lukaRone Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Masakra chyba przyjdzie przywyknąć
Mymlok Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 ...ja u siebie wymieniałem tuleje, niestety nie pomogło Paweł, a wymieniłeś na gumowo metalowe, czy olejowo gumowe (hydrauliczne)??? ..na poliuretanowe
AJEDREK1 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 i ja rozwiązałem problem , sprzedałem wibrator:) 1
Andrzej1960 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Kolego mialem taki problem drgania kierownicy , ale tylko w trakcie hamowania , wymienilem tarcze i klocki problem znikl
emiliano12 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Kolego mialem taki problem drgania kierownicy , ale tylko w trakcie hamowania , wymienilem tarcze i klocki problem znikl Kur..a aleś wniósł do tematu zaj..iście ważne info, siedem stron wątku toczy się rozmowa o wibracjach/drganiach przy wyższych prędkościach podczas jazdy a Ty rzucasz że miałeś tak samo !!! w b6 i przy hamowaniu !!
Mymlok Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 i ja rozwiązałem problem , sprzedałem wibrator:) ..też zamierzam to uczynić w okolicach kwietnia
lukas309 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 ja nie mam tego problemu ,ciekawe ile na ile osob sie z tym meczy
pablo99 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Podłączam się pod temat. Mam nowe a4 b8 z przebiegiem 5tyśkm. Podczas jazdy w kierownicy wyczywalny jest przeskok na kierownicy, nie da sie utrzymać samochodu przy jeździe na wprost, albo w lewo, albo w prawo skręca. Kierownica jakby wpada w swoje rowki. Gdzie tkwi przyczyna?Proszę o pomoc, jestem nowy na forum.
sysek27 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Podłączam się pod temat. Mam nowe a4 b8 z przebiegiem 5tyśkm. Podczas jazdy w kierownicy wyczywalny jest przeskok na kierownicy, nie da sie utrzymać samochodu przy jeździe na wprost, albo w lewo, albo w prawo skręca. Kierownica jakby wpada w swoje rowki. Gdzie tkwi przyczyna?Proszę o pomoc, jestem nowy na forum. Kolego skoro auto nowe to masz gwarancję wal do ASO przedstaw problem i niech walczą do skutku:wink:
basstian Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 ja nie mam tego problemu ,ciekawe ile na ile osob sie z tym meczy Łukasz jak już się dołączyłeś do tematu to mam pytanie i prośbę. Z którego miesiąca masz auta? Jaki przebieg? I prośba, jak byś mógł kiedyś na czasie podglądnąć jaki masz numer wahacza (banana) bo ciekawy jestem czy masz tuleje gumowo metalowe czy olejowo gumowe. Ja teraz nad tym się męczę bo to może tu jest problem i trzeba by jednak wymienić wahacze ze średnicą tulei 75mm i wsadzić właśnie gumowo olejowe. W moim przypadku mam metalowo gumowe. Znajomy mechanik z aso pow że mieli ten problem przy a5 szukali długo wymienili tuleje na gumowo olejowe i po problemie.
lukas309 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 ok jak znajde troszke czasu sciagne kolo i kukne , przebieg 167 tysi teraz urodziny 25.11.2008 rok
thomas8505 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Witam Panowie, u mnie również występuje opisywany w tym wątku problem. Auto posiadam od przebiegu 17000km i od początku występowało zjawisko wibracji w zakresie prędkości 110-140km/h. Dotychczas wymieniłem tarcze hamulcowe (ATE), nowe opony na lato (Michelin 18"), nowe opony na zimę (Continental 16"), wyważałem je z testem drogowym na maszynie Hunter i nic nie pomogło. Zgodnie z tym, co zalecają osoby z amerykańskich for, mam w planie wymienić wahacze (tzw. "banany") na te z tulejami o większej średnicy. Dam znać czy pomogło.
rslj Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Ja też miałem z tym problem, w poprzednim A4 (przebieg 170 tkm) pomogła wymiana sworznia wahacza. W obecnej wystarczyło wyważenie kół na hunter'ze.
mxzibi Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 i ja rozwiązałem problem , sprzedałem wibrator:) ..też zamierzam to uczynić w okolicach kwietnia u mnie tez problem zażegnany - sprzedane A4 i kupione A6
thomas8505 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Witam Panowie - zgodnie z tym co napisałem powyżej - wymieniłem wahacze na nowszy typ i problem wibracji rozwiązany. Polecam wszystkim, którzy się z tym męczą. Pozdrawiam
basstian Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Witam Panowie - zgodnie z tym co napisałem powyżej - wymieniłem wahacze na nowszy typ i problem wibracji rozwiązany. Polecam wszystkim, którzy się z tym męczą.Pozdrawiam Witam Tomku czyli rozumie że zmieniłeś na tuleje olejowo-gumowe średnica 75mm? a wahacze gdzie kupowałeś? serwis, czy sklep?
sikszak Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 przytoczę swoje doświadczenie z tym problemem. Kupiłem auto w listopadzie zeszłego roku na 16" kolach i wszystko było ok. ale szybko założyłem 18" i zaczął sie problem z wibracjami powyżej 100 km/h. Ale że już był listopad przyszła pora na zimówki i znów nie było problemu mogłem po autostradzie lecieć 180 i nawet sie nie zatrzęsło nic. Pomyślałem że pewnie 18" koła są krzywe, może nie wyważone. Więc teraz znów je założyłem ale najpierw wyważyłem, i Znów pojawił sie problem. Wibruje powyżej 100. Więc znów je wyważyłem u znajomego i kazałem posprawdzać jakiekolwiek krzywizny felg. Mówi że sa proste i wyważył co do grama. Problem jest dalej. Dlaczego więc na zimówkach jest OK a na 18 jest lipa mimo że felgi są proste? Czyżby wersja z tulejami miała sie tu potwierdzić. Zimówki są bardziej miękkie (więcej gumy) i wtedy tuleje tak nie przenoszą drgań, natomiast 18 z profilem 45 są twarde i wtedy owe tuleje zaczynają byc za twarde tak jak pisaliście i zaczyna wszytko wibrować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się