Langista Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 5 godzin temu, Hezen napisał: Kiedyś walczyłem ze zużyciem oleju a mianowicie prawie 1.5L na 10-12tys. km jakoś tak to było. Po zdjęciu węża dolotu od strony wirnika, na muszli turbo kupe oleju. Więc odma w butelkę i zużycie oliwy spadło do 300-350ml na 10tys. Nie do końca. Dalej tracisz olej tylko nie idzie on w dolot, a do butelki. Tak samo z olejem w dolocie, może złe nawyki, ale mnie mechanik mówił że w dolocie zawsze będzie olej przy dieslu, kwestia aby nie było go za dużo po prostu ('norma' to cienka warstwa prawie nie zauważalna, bardziej osad) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 (edytowane) Langista, zgadzam się w 100% Ale troszkę sprostuję, zużycie oleju spadło do 300-350ml po zalozeniu nowego zaworu ciśnienia odmy i to po tym jak ta wróciła z butelki na swoje miejsce czyli do dolotu. A to wskazuje że ten zawór nie spełniał swojego zadania. Podczas testu z butelką przejechałem jakieś 4-5tys. km i zeszło do niej tyle co było na ściankach węża a na bagnecie ten sam stan i mój banan na gębie że taka pierdoła spowodowała sprzedaż auta przez poprzedniego właściciela ? Edytowane 31 Stycznia 2020 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qldan Opublikowano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Moglibyście zerknąć na logi z mojej a4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qldan Opublikowano 4 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 Ogarniał ktoś z Was temat podgrzewacza na 3 świece za głowicą? Prad nie dochodzi. Podobno przekazniki 370 te dwa kolo ecu za nie odpowiadaja. Oba wyciągnąłem sprawdzilem, działają prawidlowo. Temp na dworze mam 1, silnik zimny, dawalem temp i nawiewy na max, czekalem i nic. Pytam bo dosc wolno sie grzeje, termostat mam nowy, chlodnoca weze zimne a ja po 15km mam 90 stopni, cieplo robi sie po ok 6km, obadalem ten podgrzewacz, ktos przede mna odpial kable, swieczki sprawdzilem, kable podpialem, pradu brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 5 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2020 Z tego co kojarzę, to te świece działają dopiero jak na dworze -5 jest.. o ile mowa o świecach w króćcu. Tak to normalnie Ci się nagrzewa, u mnie w AJM musiałem ok 20km zrobić żeby 90 na piecu było, a przy nowym termostacie z ASO ciepło z nawiewu zaczynało lecieć od 10km przejechanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qldan Opublikowano 5 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2020 (edytowane) 12 minut temu, Langista napisał: świece działają dopiero jak na dworze -5 Nie. Włączają się od <+5*C (od +5 w dół) Chyba grzeją, dziś jeszcze sprawdzę. Miałem tak, że przy +4,5 stopni z rana 77 stopni miałem po 13km. Dziś po ogarnianiu tego wczoraj zrobiłem przy temp +0,5 stopnia 13km i mam 90 stopni. Jest różnica. Dziś pomierzę. Aha, co mnie zdziwiło. Po 2km powietrze z nawiewów zaczeło już lekko ciepłe powietrze lecieć, już takie złamane to można było poczuć. Zastanawiam się też czy EGR (mam odpięty) ma znaczenie przy nagrzewaniu silnika. Edytowane 5 Lutego 2020 przez Qldan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 5 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2020 (edytowane) A to cyferkę dobrze zapamiętałem, tylko nie ten znak przed ? to jak po takim dystansie masz już ciepłe z nawiewu to normalne, nawet bardzo dobrze bym powiedział, u mnie w V6 benzynie tak szybko ciepłe z nawiewu nie leci ? Bierz też pod uwagę to, że wilgoć powietrza robi swoje, im bardziej suche powietrze tym szybciej silnik się nagrzewa. Co do EGR, to będzie to minimalna różnica, bo niby spaliny lecą z powrotem do komory spalania i silnik dostaje ciepło z wydechu zamiast zimna z dolotu, ale może by to zmieniło czas nagrzania o minutę, tutaj jest czyste zgadywanie. Edytowane 5 Lutego 2020 przez Langista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qldan Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Nadal cisza apropo moich logów... Na prawdę nikt nie pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomnik Opublikowano 16 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 (edytowane) Do czyszczenia zmienna geometria turbosprężarki. Przeładowanie. Edytowane 16 Lutego 2020 przez Tomnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qldan Opublikowano 16 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 7 godzin temu, Tomnik napisał: Do czyszczenia zmienna geometria turbosprężarki. Przeładowanie. Przeglądałeś logi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomnik Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 (edytowane) 23 godziny temu, Qldan napisał: Przeglądałeś logi? Tak. I właśnie te dane świadczą o dużym przeładowaniu. Do sprawdzenia bieżnia strony gorącej na okoliczność ewentualnych, charakterystycznych półkolistych śladów, które są wynikiem obcierania się kierownic o ten element. Przetarcie delikatnym papierem ścierny https://forum.vw-passat.pl/topic/2906-turbina-czyszczenie-kierownic/?do=findComment&comment=1795322 Edytowane 17 Lutego 2020 przez Tomnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qldan Opublikowano 17 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Dzięki. Bliżej wiosny (brak garażu) się tym zajmę. Odnośnik super sprawa, buszowałem po tamtym forum a na to nie natrafiłem - dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qldan Opublikowano 17 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 (edytowane) Tak w ogóle to musze zrobić nowe logi bo auto nie wchodzi mi już w tryb awaryjny. Przy robieniu logów raz, że nie miałem egra (podciśnienia odpięte) a teraz mam sprawny, działający a wszystko podłączone jak w oryginale, a druga sprawa jest taka, że miałem jeszcze wtedy dwa węże do wymiany przy ecu i w samym ecu. Kolejna sprawa, że po tych zabiegach jezdzilem dosc ostro po A4 i teraz moge go cisnąć i notlaufa nie łapie. Aha nie wiem czy coś to ma wspólnego, ale ustawiłem też odpowiedni kąt wtrysku z 011 na 053. W wolnej chwili zloguje dynamicznie 11 i będę wiedział jak dmucha. Edytowane 17 Lutego 2020 przez Qldan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qldan Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 @Tomnik mógłbyś mi powiedzieć coś apropo Twojej interpretacji logów? Po czym stwierdzasz, że to na bank problem w zmiennej geometrii? Pytam bo sztanga pracuje, mogę palcami nią trochę poruszać. Zastanawia mnie bo oprócz tego, może być jeszcze walnięty n75 lub ktoś przede mną bawił się długością sztangi. Dlatego pytam skąd Twoje przekonanie o niesprawnej do końca zmiennej geometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qldan Opublikowano 20 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Dziś zrzuciłem gruszkę, żeby obadać zmienną geometrię- przycinała się w połowie i nie dało się jej domknąć do końca. Wyciągnąłem suszare, wyczyściłem na glanc, zebrałem papierem na stole łopatki, złożyłem, zrobiłem loga- jest idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomnik Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 W dniu 19.02.2020 o 19:35, Qldan napisał: Po czym stwierdzasz, że to na bank problem w zmiennej geometrii? Ano po tym, iż jest to częsta przyczyna problemu, co widać na załączonym/nych obrazkach. I o czym sam się przekonałeś... "Bronienie się" przed grubszą robotą jest zrozumiałe ale czasami lepiej posłuchać rad, zakasać rękawy, pozbyć się problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qldan Opublikowano 23 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, Tomnik napisał: "Bronienie się" przed grubszą robotą jest zrozumiałe No tak- gruba robota to muszą być grube powody, żeby na darmo nie robić. Cieszę się bo problem się skończył. Turbo spoko wstaje i dmucha serią. Także dziękuję za pomoc. Edytowane 23 Lutego 2020 przez Qldan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qldan Opublikowano 28 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Cześć wszystkim. Wczoraj wymieniłem koras w mojej turbinie. Dmuchawka waliła olejem więc dostała nowe serce. Problem polega na tym, że auto gorzej się zbiera, ma większy lag niż stara konfiguracja. W nowym korasie musiałem jakoś ustawić ogranicznik (lever stop) dla vnt. Wkręciłem go tyle co na starym czyli o 3 pełne obroty, sztangi nie ruszałem. Wklejam logi gr 11 żebyście ocenili sami jak turbo wstaje. Powiedzcie co ruszyć najpierw, czy regulować ogranicznikiem (wykręcić go żeby spaliny miały mocniejszy kąt natarcia na wirnik) czy skracać sztange? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qldan Opublikowano 28 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 http://vaglogi.pl/log-011_68Yt3.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 (edytowane) Czekaj, czekaj.. chcesz powiedzieć, że wymieniłeś środek turbiny, poskładałeś części tak, jak przyszły i nawet do wyważenia tego nie wysłałeś? Edytowane 28 Listopada 2020 przez Langista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się