Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Zapalająca się kontrolka poziomu oleju


gregorypeck

Rekomendowane odpowiedzi

kolej pisałem ci dokładnie!!!!!!!! a ty dalej swoje jak i ile wlewać .. jesteś jakiś opóźniony czy coś !!!!!!!!!! :kwasny: :kwasny:

Nie obrażaj mnie mistrzu Yedi... Zrobiłem jak napisałeś... Dokładnie :good:

Wlałem 10W40, zalałem dokładnie 4L i potem jeszcze dolałem 200ml na ciepłym silniku i teraz mam idealne pół na bagnecie ( na ciepłym silniku ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masakra "adaxus" pisałem, abyś zalał na max`a , a ty swoje zalewa do połowy ..... jeszcze tylko zapytaj dlaczego :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie obrażaj mnie mistrzu Yedi... Zrobiłem jak napisałeś... Dokładnie :good:

Wlałem 10W40, zalałem dokładnie 4L i potem jeszcze dolałem 200ml na ciepłym silniku i teraz mam idealne pół na bagnecie ( na ciepłym silniku ).

I prawidlowo kolego! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masakra "adaxus" pisałem, abyś zalał na max`a , a ty swoje zalewa do połowy ..... jeszcze tylko zapytaj dlaczego :szukaj:

Byłem ciekaw gdzie ty mi napisałeś, żebym zalał do maxa, poświęciłem troche czasu na poprzednie strony i.... NIC TAKIEGO NIE NAPISAŁEŚ ! :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie będzie to powiązane z ostatnimi postami z tego tematu:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno rozmawialem z mechanikiem, mowi on, ze ludzie zbyt czesto koncentruja sie na poziomie oleju, a definitywnie zbyt rzadko na jego cisnieniu. To ponoc najwazniejsza sprawa :angry: - wowczas jest odpowiednie smarowanie, i nie zdarzaja sie cuda z naglym znikaniem czy uwiezieiem gdzies oleju.

Proponuje sprawdzic na VAGu cisnienie oleju, potem stan pompy oleju (co wymaga juz zaanagazowania).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to samo ostatnio sam wywnioskowałem... Dlatego wymieniłem wczoraj filtr oleju na taki, który PODOBNO ma jakiś zawór spustowy od 2,5bara... Na którym kanale mozna sprawdzic cisnienie oleju na VAGu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

niestety wszystkie problemy z tym motorem to pokłosie wadliwej pompy i zbyt niskiego cisnienia oleju. tak mi si e wydaje. padają wariatory, panewki itd. ale jak zadbac o pompe dopoki dziala - nie wiem. moze ktos ma rozwiazania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chcialbym zapytac w jakich okolicznosciach u was gasnie kontrolka oleju?mi co prawda zapalila sie dopiero 2 raz ale mnie to denerwuje;/

Powiem tak-po nocy mam stan prawie max,na cieplym po 5 min prawie min,dolewam oleju a kontrolka nie gasnie,otwieram maske,odkrecam korek i wyciagam bagnet a kontrolka nie gasnie,jezdze juz tak 2 dni i ona ciagle swieci ;/ co robic?ostatnio dolalem z 1,5 l oleju i ona nie gasla a oleju bylo tyle ze musilem go odessac.Kontrolka zgasla sama od siebie poprzednio ale tez okolo po 2 dniach;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego @prostacz w twoim przypadku to chyba padł jednak ten czujnik poziomu oleju... z reguły na początku pomaga otwarcie klapy, potem juz trzeba odrkecic korek... a jak juz to nie pomaga to niema innego wyjścia - wymień czujke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ghostdrafter z tego co mi wiadomo to cisnienie oleju jest pokazywane czerwona kontolka a mi swieci zolta oil min.

adaxus wlasnie nie wiem jak to z tym czyjnikiem;/ z dwa mies. temu mialem to samo i tez nie gaslo po daolaniu grubo ponad stan az musialem odsysac,nastepnie sama zgasla,teraz znow 3 dzien juz swieci.Dodatkowo zapalila mi sie jeszcze ta zolta kontrolka silnika i wtedy tez bylo to jakos po tym jak kontrolka z oil min sie zaplaila.bylem wtedy na kopmie i pokazalo niski prog wydajnosci katalizatora czy cos takiego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie to musi byc jakas wada konstrukcyjna tego silnika. Trudno spekulowac, ale moze to byc wadliwie dzialajaca pompa oleju, czesto zapychajacy sie tzw.smok, nieudany system odpowietrzania komory silnika, trudno spekulowac...

Ktos kiedys powinien ustalic przyczyne i podac ja do wiadomosci publicznej - ale z pewnoscia nie bedzie to koncern AUDI. :thumbdown: Wstyd!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...