adaxus Opublikowano 29 Lipca 2010 Opublikowano 29 Lipca 2010 kolej pisałem ci dokładnie!!!!!!!! a ty dalej swoje jak i ile wlewać .. jesteś jakiś opóźniony czy coś !!!!!!!!!! :kwasny: Nie obrażaj mnie mistrzu Yedi... Zrobiłem jak napisałeś... Dokładnie Wlałem 10W40, zalałem dokładnie 4L i potem jeszcze dolałem 200ml na ciepłym silniku i teraz mam idealne pół na bagnecie ( na ciepłym silniku ).
aramir Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 masakra "adaxus" pisałem, abyś zalał na max`a , a ty swoje zalewa do połowy ..... jeszcze tylko zapytaj dlaczego
M_ILES Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Nie obrażaj mnie mistrzu Yedi... Zrobiłem jak napisałeś... Dokładnie Wlałem 10W40, zalałem dokładnie 4L i potem jeszcze dolałem 200ml na ciepłym silniku i teraz mam idealne pół na bagnecie ( na ciepłym silniku ). I prawidlowo kolego!
adaxus Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 masakra "adaxus" pisałem, abyś zalał na max`a , a ty swoje zalewa do połowy ..... jeszcze tylko zapytaj dlaczego Byłem ciekaw gdzie ty mi napisałeś, żebym zalał do maxa, poświęciłem troche czasu na poprzednie strony i.... NIC TAKIEGO NIE NAPISAŁEŚ !
Darek_32 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Panowie, minęło sporo czasu od ostatniego posta. Czy ktoś definitywnie rozwiązał problem z zapalającą się kontrolką oleju?
adaxus Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Prawdopodobnie będzie to powiązane z ostatnimi postami z tego tematu: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t136613.0.html;new;topicseen#new
M_ILES Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Niedawno rozmawialem z mechanikiem, mowi on, ze ludzie zbyt czesto koncentruja sie na poziomie oleju, a definitywnie zbyt rzadko na jego cisnieniu. To ponoc najwazniejsza sprawa - wowczas jest odpowiednie smarowanie, i nie zdarzaja sie cuda z naglym znikaniem czy uwiezieiem gdzies oleju. Proponuje sprawdzic na VAGu cisnienie oleju, potem stan pompy oleju (co wymaga juz zaanagazowania). Pozdrawiam
adaxus Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Dokładnie to samo ostatnio sam wywnioskowałem... Dlatego wymieniłem wczoraj filtr oleju na taki, który PODOBNO ma jakiś zawór spustowy od 2,5bara... Na którym kanale mozna sprawdzic cisnienie oleju na VAGu ?
ghostdrafter Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 witam.. podepne sie pod temat ojeju.. bo mam pytanie ktore moze wydac sie glupie,, no lae pytam bo nie wiem... czy pompa oleju w benzyniaku jest inna niz w diesslu??
risones Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 bardzo ciekawa propozycja z tym cisnieniem, bedzie mozna odswiezyć wątek gorąco popieram zachęcam do wypowiedzi speców
sianoz Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 witam niestety wszystkie problemy z tym motorem to pokłosie wadliwej pompy i zbyt niskiego cisnienia oleju. tak mi si e wydaje. padają wariatory, panewki itd. ale jak zadbac o pompe dopoki dziala - nie wiem. moze ktos ma rozwiazania
prostacz Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 A ja chcialbym zapytac w jakich okolicznosciach u was gasnie kontrolka oleju?mi co prawda zapalila sie dopiero 2 raz ale mnie to denerwuje;/ Powiem tak-po nocy mam stan prawie max,na cieplym po 5 min prawie min,dolewam oleju a kontrolka nie gasnie,otwieram maske,odkrecam korek i wyciagam bagnet a kontrolka nie gasnie,jezdze juz tak 2 dni i ona ciagle swieci ;/ co robic?ostatnio dolalem z 1,5 l oleju i ona nie gasla a oleju bylo tyle ze musilem go odessac.Kontrolka zgasla sama od siebie poprzednio ale tez okolo po 2 dniach;/
ghostdrafter Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 moze to wina czujnika cisnienia oleju;)?
adaxus Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 kolego @prostacz w twoim przypadku to chyba padł jednak ten czujnik poziomu oleju... z reguły na początku pomaga otwarcie klapy, potem juz trzeba odrkecic korek... a jak juz to nie pomaga to niema innego wyjścia - wymień czujke
prostacz Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Ghostdrafter z tego co mi wiadomo to cisnienie oleju jest pokazywane czerwona kontolka a mi swieci zolta oil min. adaxus wlasnie nie wiem jak to z tym czyjnikiem;/ z dwa mies. temu mialem to samo i tez nie gaslo po daolaniu grubo ponad stan az musialem odsysac,nastepnie sama zgasla,teraz znow 3 dzien juz swieci.Dodatkowo zapalila mi sie jeszcze ta zolta kontrolka silnika i wtedy tez bylo to jakos po tym jak kontrolka z oil min sie zaplaila.bylem wtedy na kopmie i pokazalo niski prog wydajnosci katalizatora czy cos takiego..
ghostdrafter Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 błąd z mojej strony.. Prostacz zwracam honor;)
M_ILES Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Wg mnie to musi byc jakas wada konstrukcyjna tego silnika. Trudno spekulowac, ale moze to byc wadliwie dzialajaca pompa oleju, czesto zapychajacy sie tzw.smok, nieudany system odpowietrzania komory silnika, trudno spekulowac... Ktos kiedys powinien ustalic przyczyne i podac ja do wiadomosci publicznej - ale z pewnoscia nie bedzie to koncern AUDI. Wstyd!
sianoz Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 kolego M_iles podobno duzo alt jezdzi w uk. jak wyglada możliwosc kupienia pompy oleju u ciebie? jakie sa ceny itd pzdr
Attis3 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Proszę o zaglądnięcie do postu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=168654.0 Proponowane rozwiązanie problemu oleju w ALT.
prostacz Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 zrobie lekki off topic.Ostatnio zauwazylem ze pod korkiem wlewu oleju zbiera mi sie zolty osad,co prawda jest go dosc malo ale sie zbiera.Co to moze oznaczac?uszczelka pod glowica?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się