jendker Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 @Bogumil Ja nie uzywalem silikonu. Pewnie za bardzo dokrecil i poprzecinal uszczelke dlatego cieknie, moj brat zrobil tak samo krecil na maxa i efekt taki sam jak u Ciebie...Ktos mi kiedys wspominal jaka sile dac na dokrecenie ale ja u siebie dokrecalem na wyczucie, tzn. jedna reka bez wiekszego wysilku.Na drugi dzien jeszcze kontrola i ewentualna korekta wszystkich srub. @p_s_y Czy przypadkiem nie chodzi o zasysanie powietrza wlotem do filtra powietrza - taki sam dzwiek? Ja jak depne to slysze wlasnie swist.
agoonzo Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 zaobserwowałem,ze kontrolka od niskiego stanu oleju pojawia się,jak mam tak mniej więcej pół stanu na miarce,jak jest więcej to nie mam z nią problemu,ale jak jest już około połowy to zapala się często.wymieniałem zawór od odmy,myślałem,że to pomogło,wymieniałem też wtedy olej i przez długi czas nie miałem problemu z kontrolką,ale jak się okazało,to chyba uzależnione jest właśnie od poziomu oleju
p_s_y Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 @Bogumil U mnie mechanik chyba użył silikonu. Nie widziałem na jak to robi ale coś dziś o silikonie mówił. @jendker Wydaje mi się że ten dziwny świst jest gdzieś w okolicach odmy. Jak rozebrałem rurę biegnącą od filtra powietrza i rozłączyłem ją od odmy to dźwięk był taki sam tylko bardziej słyszalny. Jak zatykałem ręką otwór to miało to wpływ na ten dźwięk. Także na chwilę obecną daje sobie z tym spokój i uznaje że to nie duża wada.
Bogumił Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Dzięki. Chciałem się upewnić bo gdy miałem mazde 323 to gdy sam wymieniałem uszczelkę to użyłem silikonu dla wysokich temperatur - tylko że ja nie jestem mechanikiem i wydawało mi się, że to będzie niezły pomysł.
aramir Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Panowie u mnie pomogło , wreszcie mogę się cieszyć jazda bez zapalającej się kontrolki ... Tak jak wspomniałem wymieniłem odmę , czwórnik i olej koniecznie na 0w40 Castrol... W przypadku innych wersji oleju , zbyt wolno spływa on do miski oraz za dużo go spala ... Pozdrawiam
jendker Opublikowano 21 Listopada 2009 Opublikowano 21 Listopada 2009 Panowie u mnie pomogło , wreszcie mogę się cieszyć jazda bez zapalającej się kontrolki ... Tak jak wspomniałem wymieniłem odmę , czwórnik i olej koniecznie na 0w40 Castrol... W przypadku innych wersji oleju , zbyt wolno spływa on do miski oraz za dużo go spala ... Pozdrawiam jaki odcinek pokonales? U mnie raz jak podlalem pod full to kontrolka odezwala sie dopiero po ok 300milach (500km)!
agoonzo Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 jaki odcinek pokonales? U mnie raz jak podlalem pod full to kontrolka odezwala sie dopiero po ok 300milach (500km)! ja miałem to samo tylko po większym przebiegu (na szczęście mało mi spala oleju ) jak ubylo oleju do połowy to pokazała się kontrolka
gregorypeck Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Opublikowano 22 Listopada 2009 ... wymieniłem odmę , czwórnik i olej koniecznie na 0w40 Castrol... W przypadku innych wersji oleju , zbyt wolno spływa on do miski oraz za dużo go spala ... Pozdrawiam A tak na marginesie: ile ci weszlo tego oleju? zmiescilo sie chociaz 4 litry ?
aramir Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Oleju zalałem trochę więcej niż 4L około 4,2L... wcześniej stary olej spływał całą noc ... Cóż do tej pory błąd pokazywał się dokładnie co 100km ... Teraz przejechałem prawie 300km i nic się nie pojawiło ... Pozostaje mi tylko teraz pilnować poziomu oleju , dzisiaj sprawdzę poziom ....
jendker Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 @aramir mozesz napisac ile ubylo oleju po tych 300km? I czy rano jak odpalasz woz czy dlugo zawory graja?
aramir Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Sorki nie miałem możliwości sprawdzenia poziomu .... Sprawdzę na pewno dzisiaj(auto będzie stało cały dzień w garażu).... a jeśli chodzi o zawory , to słychać jakieś 1-2s po odpaleniu ... [br]Dopisany: 25 Listopad 2009, 08:01_________________________________________________Poziom oleju ... Stan pierwotny(zaraz po wymianie): 1. po 2h , 2mm od max 2. po całej nocy około 12h, poziom oleju 1mm powyżej kreski Stan po przejechaniu 300km identyczny ....
zbojna Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Panowie u mnie pomogło , wreszcie mogę się cieszyć jazda bez zapalającej się kontrolki ... Tak jak wspomniałem wymieniłem odmę , czwórnik i olej koniecznie na 0w40 Castrol... W przypadku innych wersji oleju , zbyt wolno spływa on do miski oraz za dużo go spala ... Pozdrawiam Witam, Jestem właśnie po wymianie uszczelniaczy i niestety nadal mi spala olej, w jakich ilościach spalal ci wcześniej tego oleju? Na tym nic nie bierze?
aramir Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 na 3000tys. 1L .... miałem zalany nieszczęsny Mobil 5w50 ... mam nadzieje że się nie cieszę przed wcześnie, bo na razie zrobiłem z 300km ... (nie miałem okazji pojechać dalej )....
p_s_y Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Niestety moje działania nie zdały się na nic Dzisiaj zapaliła mi się kontrolka oleju. Zaczynam zastanawiać się czy jest sens dalej inwestować w walkę z kontrolką oleju - może ten typ tak ma??!!
gregorypeck Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Opublikowano 28 Listopada 2009 Niestety moje działania nie zdały się na nic Dzisiaj zapaliła mi się kontrolka oleju. Zaczynam zastanawiać się czy jest sens dalej inwestować w walkę z kontrolką oleju - może ten typ tak ma??!! Jaki masz poziom na bagnecie ?
p_s_y Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 poziom powyżej 3/4 - aczkolwiek nie było w 100% na równym. Nie dolewałem oleju tylko odkręciłem wlew oleju i kontrolka zgasła. Sprawdzę rano po nocy jak wygląda poziom i wtedy ewentualnie doleję.
agoonzo Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 poziom powyżej 3/4 - aczkolwiek nie było w 100% na równym. Nie dolewałem oleju tylko odkręciłem wlew oleju i kontrolka zgasła. Sprawdzę rano po nocy jak wygląda poziom i wtedy ewentualnie doleję. żeby zgasła kontrolka,wystarczy na chwile podnieść maskę
jendker Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 poziom powyżej 3/4 - aczkolwiek nie było w 100% na równym. Nie dolewałem oleju tylko odkręciłem wlew oleju i kontrolka zgasła. Sprawdzę rano po nocy jak wygląda poziom i wtedy ewentualnie doleję. żeby zgasła kontrolka,wystarczy na chwile podnieść maskę u mnie znowu niekiedy musialem wyjac bagnet...masakra te silniki hehe
p_s_y Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Ja zauważyłem że czasami maska i bagnet to za mało i wtedy dodawałem odkręcenie korka oleju
gregorypeck Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Opublikowano 28 Listopada 2009 trzeba podniesc maske i odczekac chwile, czasem dluzej czasem krocej - zalezy od egzemplarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się