spetsnaz Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Stoptech'a Pozdr jaki jest koszt kompletu przewodów?
staniek Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Przewody kosztowały coś koło 130$ (o ile dobrze pamiętam, aktualną cenę można sprawdzic tu: http://www.buybrakes.com/stoptech/line-apps-Audi.html ). W Polsce najłatwiej chyba będzie zanabyc sobie przewody Goodridge'a. Pozdro
rtocki Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 >staniek gdzie i za ile dorwałeś jarzma do 312 ?
staniek Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Na Alledrogo Kolego, po 70zł/szt. (przy odrobinie samozaparcia napewno znalazłoby się coś taniej, np. były zaciski z jarzmami po 90zł). Pozdr
dudi75 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 A od czego te jarzma beda pasowaly pod 312mm
spetsnaz Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 A od czego te jarzma beda pasowaly pod 312mm dudi, czytać Ci się nie chce?? Tyle razy było już opisywane, że w B6 stosuje się jarzma od 2.5TDI. W B5 ze zwrotnicą żeliwną kupujesz jarzma od Passata B5FL 2.5TDI.
rtocki Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 dudi pyta o b5 jak myślę, tam pasują też od A6 tyle że tam były dwa rodzaje, dlatego często sprzedający nie wiedzą jaki mają więc najlepiej samemu oglądać na szrotach a nie na allegro
spetsnaz Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 dudi pyta o b5 jak myślę, tam pasują też od A6 tyle że tam były dwa rodzaje, dlatego często sprzedający nie wiedzą jaki mają więc najlepiej samemu oglądać na szrotach a nie na allegro Dlatego też dopisałem z czego montujemy w B5. Tak czy inaczej dudi ma leniwca i nie korzysta z opcji
staniek Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 W tym temacie było trochę o jarzmach: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_potrzebuje_numer_czesci_jarzma-t71396.0.html Najłatwiej dostac od A6 C5. Pozdr
Cilek Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Witam, swap na tych tarczach to nieporozunienie, coś więcej napisałem tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aga_nowe_hamulce-t77423.0.html skoro mamy poprawić sobie skutecznośc hamulców z wyższych prędkości to nie na tych jednorazówkach, zajechalem w póltora miesiaca dwa komplety, w sumie niecały miesiac bo docierałem je spokojnie.. a z 80km/h to i seria staje dęba.. wtedy klocki ważniejsze, wielkość tarczy ma znaczenie dopiero przy większej prędkości.. i zauwazylem że płyn równiez bo niejednokrotnie się gotuje..
Cristoforo Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Witam, swap na tych tarczach to nieporozunienie, coś więcej napisałem tu: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aga_nowe_hamulce-t77423.0.html skoro mamy poprawić sobie skutecznośc hamulców z wyższych prędkości to nie na tych jednorazówkach, zajechalem w póltora miesiaca dwa komplety, w sumie niecały miesiac bo docierałem je spokojnie.. a z 80km/h to i seria staje dęba.. wtedy klocki ważniejsze, wielkość tarczy ma znaczenie dopiero przy większej prędkości.. i zauwazylem że płyn równiez bo niejednokrotnie się gotuje.. mówisz o tarczach mikoda? jesli je połączyłeś z twardymi klockami to jescze z serii EBC to co oczekiwałeś jakiego rezultatu ze wytrzymaja tyle co sportowe? mikoda jest dla ludzi o spokojnej naturze grubo po 80 gdybys zapodał brembo oro lub zimmermana to inna bajka
skalarx Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 koledzy pomóżcie :>, czy te zaciski będą pasowały?
skalarx Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 będą pasować Rozmawiałem z kolesiem. Mówił, że tarcze od tych zacisków miały rozmiar 288mm Będą dobre czy za małe
adams78 Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 Zaciski pasują pod 288 i pod 312, ale jeśli auto jeździło na 288, to jarzma nie podejdą. Takie zakupy najlepiej robić na pobliskim szrocie - zawsze możesz porównać, a nawet przymierzyć.
skalarx Opublikowano 13 Maja 2009 Opublikowano 13 Maja 2009 Zaciski pasują pod 288 i pod 312, ale jeśli auto jeździło na 288, to jarzma nie podejdą. Takie zakupy najlepiej robić na pobliskim szrocie - zawsze możesz porównać, a nawet przymierzyć. Spoko koleś mówił, że ma jeszcze zaciski od 2,8 benzyna. Te, ze względu na motor mogły być 312mm. [br]Dopisany: 09 Maj 2009, 21:33_________________________________________________Koledzy jak wygląda sprawa z klockami? Po wymianie np zacisków na zaciski z passata czy A6. Klocki sa takie same?
adams78 Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Zmiana zacisków jest baz sensu - zmienisz na takie same. Na 312mm klocki są te same.
Jarol Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Dokładnie w 288 i 312 zaciski i klocki są dokładnie takie same, inne jest tylko jarzmo no i wększa jest tarcza co w znaczny sposób wpływa na zwiększenie siły hamowania.
skalarx Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Dokładnie w 288 i 312 zaciski i klocki są dokładnie takie same, inne jest tylko jarzmo no i wększa jest tarcza co w znaczny sposób wpływa na zwiększenie siły hamowania. Zaciski kupiłem w cenie jarzm praktycznie :>. Przygotuje je sobie odpowiednio - czyszczenie malowanie, może nowe gumki z zestawu naprawczego itd. Potem wymiana i w pół dnia temat skończony. Nie bardzo mogę sobie pozwolić na przestój samochodu przez dwa dni Zmartwiła mnie tylko cena nowych przewodów w oplocie kosmiczna Więcej niż komplet tarcz BREMBO + FERODO PREMIER A czy jest potrzeba zmiany kodowania rozmiaru tarcz w sterowniku ABS? Też gdzieś o tym czytałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się