Luka795 Opublikowano 25 Lutego 2020 Opublikowano 25 Lutego 2020 Witam, na dniach będę jechać oglądać b6 1.8bex 2004r. Licznikowo 340tys. Mam nadzieje ze oryginalny, co przy takim przebiegu brać pod uwagę jeśli chodzi o naprawy które warto zrobić, jakie mogą występować problemy. Dzięki za odpowiedzi
malukry122 Opublikowano 25 Lutego 2020 Opublikowano 25 Lutego 2020 (edytowane) Jak będziesz miał okazję mieć auto na podnośniku to maglownica (u mnie się trochę poci), sprawdź czy nie wychodzi korozja w rynienkach na dachu bo to słaby punkt w B6. Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź działanie odmy. Przednie zawieszenie jak ma luzy to koszt ponad 1500 zł Lemfordera od B5 z niewielką przeróbką tuleki na sworzniu i przycięciem tulejki na którą przychodzi amortyzator (Lemforder dedykowany do B6 to koszt ok. 2500 zł). Nie zdziw się jak bieg wsteczny ciężko będzie wchodził na pochyłościach bo B6 z 6 biegową skrzynią tak ma. Warto zrobić chipa i uzyskać ok. 225km 343 Nm to ten samochód zupenie inaczej jeździ. Ogólnie bardzo dobrze się prowadzi ja mam akurat obnizone seryjnie zawieszenie 1BV i jestem mega zadowolny. Edytowane 25 Lutego 2020 przez malukry122
R4xx Opublikowano 25 Lutego 2020 Opublikowano 25 Lutego 2020 13 minut temu, Luka795 napisał: Witam, na dniach będę jechać oglądać b6 1.8bex 2004r. Licznikowo 340tys. Mam nadzieje ze oryginalny, co przy takim przebiegu brać pod uwagę jeśli chodzi o naprawy które warto zrobić, jakie mogą występować problemy. Dzięki za odpowiedzi Witaj, Pytasz o ewentualne rzeczy, które musiałbyś zrobić po kupnie tego samochodu? Na pewno standardowo oleje, filtry, rozrząd, a w przypadku 1.8T również czyszczenie smoka. Przy kupnie pomijając sprawdzenie stanu i bezwypadkowości nadwozia zrób test na obecność spalin w płynie chłodnicznym. Dobrze jest też zbadać skład spalin, który może w dużym przybliżeniu zasugerować stan silnika. Zawieszenie, hamulce, osprzęt silnika to części eksploatacyjne.. ich niedomaganie to świetna podstawa do negocjacji ceny za samochód.
szpakuziom Opublikowano 4 Marca 2020 Opublikowano 4 Marca 2020 (edytowane) W dniu 25.02.2020 o 08:55, Luka795 napisał: Witam, na dniach będę jechać oglądać b6 1.8bex 2004r. Licznikowo 340tys. Mam nadzieje ze oryginalny, co przy takim przebiegu brać pod uwagę jeśli chodzi o naprawy które warto zrobić, jakie mogą występować problemy. Dzięki za odpowiedzi Tak jak Koledzy piszą. 340 to nic dla tego silnika, jak kupisz zadbany egzemplarz. Moja ma 380kkm komprecha po 12,5 bara na cylindrze i dopiero co to wymieniam napinacz łańcucha oryginalny, także ewentualnie możesz się na to przygotować Ja kupiłem oryginalny bez cewki (800zł po rabatach 950zł cena normalna), którą wyłączę w programie i Jak kupisz, to Tobie proponuje to samo.. Tak to po za króćcami termostatem nic nie było ruszane i jeździ, ma moc jeszcze tylna belkę regeneruje, bo trochę myszkuje po drodze, po za tym wiadomo konserwacja podwozia i inne takie duperele. Edytowane 4 Marca 2020 przez szpakuziom
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się