Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,6 ADP PROBLEM SONDA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zaczne od początku. 4 miechy temu kupiłem 1,6 adp ze względu na to, że od konesera cała malowana grama rdzy brak środek ładnie odnowiony itd. Silnik zrobiony ale auto troche stało i wymieniałem od startu kable świece NGK, Przepływomierz ostatnio Denso, Czujnik odpowietrzenia zbiornika paliwa, czujnik temp cieczy, i Sonde Denso . I wczoraj zakupiłem sobie kabelek i ściagnałem VCDSa. I mam ciągle błąd :
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
i jak go skasuje potem :
00561 Mixture Adaptation 12-10 Adaptation Limit (mul) Exceeded- Intermittent
chwile przejade i na wspak dalej to samo

Robiłem dzisiaj Measuring Blocks i coś tam sonda sie odzywa ale na tym się nie znam. Tylko zauważyłem jedno, że jak dam gazu np 4tys obrotów na aucie to Sonda w programie zawsze stoi max na 2550. I nie wiem co dalej. Doradźcie Dzięki.

111.png

Opublikowano (edytowane)

Zrób log statyczny i dynamiczny 2+7.

Denso zły wybór, bo sondy tylko z boscha, a przepływka, nie wiem jaka u Ciebie siedziała ori, ale zapewne bosch albo hitachi i tylko taka nadaje się co idzie na pierwszy montaż.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Zgadzam się z kolegą wyżej 

Opublikowano
15 minut temu, zygalski123 napisał:

a dynamiczny z gazem w podłodze ?

3-ci bieg od 1,5 tys do odciny z pedałem w podłodze. Odepnij klemy na kilka minut, bo u Ciebie jeszcze pewnie skasowanie błędów nie powoduje wyzerowania korekt paliwowych? Po tym trzeba zaadaptować przepustnicę.

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, zygalski123 napisał:

oki a to 2+7 co oznacza? Sory ze takie debilne pytania ale pierwszy raz temat chce ogarnac

 

Grupy w blokach pomiarowych. Poczytaj, pooglądaj co to logi najpierw. Info o tym po uszy zarówno po forach jak i wszelakich youtubach.

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

chyba dobrze zrobiłem sprawdźcie :

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

Edytowane przez zygalski123
Opublikowano (edytowane)

A dynamiczny gdzie? MIał być podczas jazdy na  3 biegu rozpędzasz od 1,5tys  do odcinku, a nie takie huk wie co :facepalm:

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Ty no zawaliłem lipa pieknie. źle stary zrozumiałem sory za twój czas...;/ postaram sie ogarnąć albo dzisiaj wieczór albo jutro rano.. :)

Opublikowano

Witam, zrobiłem chyba dobrze <teraz>
mogłem jeszcze z 200rpm dalej ale brakło mi drogi.

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano (edytowane)
58 minut temu, zygalski123 napisał:

Witam, zrobiłem chyba dobrze <teraz>
mogłem jeszcze z 200rpm dalej ale brakło mi drogi.

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Sonda źle mierzy, bo przy pełnym bucie powinno być stałe 0,8V. Pytanie czy to tylko wina sondy, czy niewłaściwej sondy i przepływki.

To jest czysta benzyna i logi na benzynie? Jakbyś łaskawie uzupełnił profil to bym tak niedopytywał.

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

Tak to czysta benzyna 1.6 ADP i logi na benzynie. 

Btw. Teraz tak zaglądam i waz chyba odmy co wchodzi do pokrywy zaworów na raka spinkę jest nieszczelny rusza się. Jakby jakiejś uszczelki nie było czy coś. Ma to jakieś znaczenie ?

Edytowane przez zygalski123
Opublikowano
4 godziny temu, przem8 napisał:

Sonda źle mierzy, bo przy pełnym bucie powinno być stałe 0,8V. Pytanie czy to tylko wina sondy, czy niewłaściwej sondy i przepływki.

To jest czysta benzyna i logi na benzynie? Jakbyś łaskawie uzupełnił profil to bym tak niedopytywał.

 

Przemku to jak zmieniac sondę czy jak ? Pomóż. Te spalanie mnie wykończy ..

Opublikowano

Ja bym podmienil sondę i przeplywke. Szukaj może używek z możliwością zwrotu jakby okazały się niesparwne. Bo zakup nówek z boscha to pewnie około 800zl...

Opublikowano
23 minuty temu, przem8 napisał:

Ja bym podmienil sondę i przeplywke. Szukaj może używek z możliwością zwrotu jakby okazały się niesparwne. Bo zakup nówek z boscha to pewnie około 800zl..

No właśnie sonda 250 przeplywka 550 jakoś a dopiero nówki kupiłem najpierw pasowałoby ta sondę nie ? I zobaczyć co się dzieje dalej 

 

Opublikowano

A masz stare ori? Jeśli tak to przełóż. Jak nie to szukaj używek, a te denso reklamuj jak się okaże, że są winne.

Opublikowano
10 minut temu, przem8 napisał:

A masz stare ori? Jeśli tak to przełóż. Jak nie to szukaj używek, a te denso reklamuj jak się okaże, że są winne.

mam przepływke rano przełożę. Sondy nie już nie mam. Jest 50km ode mnie taki można powiedzieć magazyn części ze skupu złomu i mają pare przepływek hitachi widze do mojego i pare sond. tylko pasowałoby mi oryginalne numery co idą do 1,6 adp aby znaleźć te co mają być dokładnie.

Opublikowano
W dniu 1.03.2020 o 21:12, przem8 napisał:

A masz stare ori? Jeśli tak to przełóż. Jak nie to szukaj używek, a te denso reklamuj jak się okaże, że są winne.

Dzieki za pomoc temat ogarniety. Pojechalem do ziomka wpialem jego sonde z bosha nie to auto jakby nie 1,6 a 2.0. Kupilem Bosha oryginal po rabatach za 190zlociszy. Auto nie jedzie a zapierdziela. Dzieki przemo za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...