Cycu19911 Opublikowano 1 Marca 2020 Opublikowano 1 Marca 2020 Siemka, po długiej i nierównej walce z nie doładowywaniem turbiny w końcu pacjent skończył na stole...wszystkie zawory w porządku szczelność w dolocie itp...do sedna, czy możliwe że przez te pęknięcia (foto) turbo Nie ładowało? I czy to jest normalne że po "naciągnięciu" sztangielki czyli otwarciu klapki i zatkaniu grzybka palcem ona się z powrotem zamyka? Nie powinno trzymać? Nieszczelny grzybek czy normalna rzecz? I drugie pytanie, znalazłem małe pęknięcie na kolektorze (ostatnie foto), czy wymieniać kolektor czy to nie robi różnicy??
przem8 Opublikowano 1 Marca 2020 Opublikowano 1 Marca 2020 Pęknięcia przy klapce mają wpływ na doładowanie. Kolektor szukaj też drugi, bo spawanie raczej nie zda egzaminu na dłuższy czas i na pewno będzie to postępować.
Cycu19911 Opublikowano 1 Marca 2020 Autor Opublikowano 1 Marca 2020 A czy między kolektorem a blokiem powinna być uszczelka?
hopek03 Opublikowano 1 Marca 2020 Opublikowano 1 Marca 2020 pomiędzy kolektorem a głowicom powinna być uszczelka jak i pomiędzy kolektorem a turbinom też powinna być jak coś to mam kolektor z bexa na zbyciu
Cycu19911 Opublikowano 1 Marca 2020 Autor Opublikowano 1 Marca 2020 No a u mnie nie było uszczelki...z BEX do BFB pasuje bez problemu nie? Ile za niego?
hopek03 Opublikowano 1 Marca 2020 Opublikowano 1 Marca 2020 pasuje bez problemu jutro go zobaczę i dam znać podeśle fotki jak co sobie zobaczysz
soul87 Opublikowano 3 Marca 2020 Opublikowano 3 Marca 2020 turbo i kolektor szrot. Kolektor kup z BEXa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się