Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brilliant Red B7 S-Line Avant Quattro 2.0T by ElectricShock


ElectricShock

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję :hi:

Wróciłem do codzienności. Do zdrowia, takiego jak wcześniej, już nie wrócę. Porobiło się zbyt dużo powikłań. Tego już nikt nie ogarnie. Cieszę się,  że nie jest gorzej. Czas kiedyś pozwoli się oswoić ze wszystkim.

Miłego dnia Panie i Panowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz zdrowia! Prac nad autem nie zaniechasz, ale będą toczyły się w innym tempie. ;)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostało to w takim stanie jak  pozostawiłem przed zabiegami. Były inne priorytety i zabrakło siły i zdrowia aby tym się zajmować. Może do tego wrócę jeszcze, albo komuś przekażę. Mam kilka pomysłów. Podczas wylegiwania się w szpitalu i potem, pojawiły się jeszcze inne ciekawe rozwiązania. Każde jednak wymaga sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, ElectricShock napisał:

Zostało to w takim stanie jak  pozostawiłem przed zabiegami. Były inne priorytety i zabrakło siły i zdrowia aby tym się zajmować. Może do tego wrócę jeszcze, albo komuś przekażę. Mam kilka pomysłów. Podczas wylegiwania się w szpitalu i potem, pojawiły się jeszcze inne ciekawe rozwiązania. Każde jednak wymaga sprawdzenia.

Jestem ciekaw co tam chodzi Ci po głowie :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się spieszyć z modami, zdrówko najważniejsze i tylko to się liczy :wink:

a wspominałeś wcześniej o ekonomii..

Myślałeś może żeby gaz założyć ? ceny paliwa tak idą do góry że mnie osobiście coraz bardziej myśl o tym zjada.. walczyłem od paru msc z spalaniem w naszych silnikach i niestety zbyt wiele nie da się zdziałać, co oczywiście dziwne nie jest patrząc na to że ( w moim wypadku ) 250 kucy + quattro..  najlepszy wynik w trasie jaki udało mi się osiągnąć przedstawiam poniżej na foto :thumbup1: ale oczywiście jazda w mieście bardzo skutecznie czyści nam portfele :facepalm:

F6903024-4588-433F-851A-B82813884E1D.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ElectricShock napisał:

Zostało to w takim stanie jak  pozostawiłem przed zabiegami. Były inne priorytety i zabrakło siły i zdrowia aby tym się zajmować. Może do tego wrócę jeszcze, albo komuś przekażę. Mam kilka pomysłów. Podczas wylegiwania się w szpitalu i potem, pojawiły się jeszcze inne ciekawe rozwiązania. Każde jednak wymaga sprawdzenia.

Ok, czekałem właśnie na info na czym stoimy. Skoro projekt umarł trzeba będzie kupić zewnętrzne rezystory, bo alternatyw brak. Wielka szkoda, bo fajny mod się zapowiadał, ale cóż, życie. Zdrowia życzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, ElectricShock napisał:

Może do tego wrócę jeszcze, albo komuś przekażę.

Też interesuję się elektroniką i coś tam działam a wygląda że i mieszkam całkiem niedaleko a wiec jeżeli miałbyś ochotę i nadal byłoby zainteresowani na takiego moda to możemy spróbować coś podziałać razem. 

 

A tymczasem zdrowia życzę :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Tkoczu_ napisał:

co oczywiście dziwne nie jest patrząc na to że ( w moim wypadku ) 250 kucy + quattro..  

2,0 TFSI powinno mniej palić niż 1,8 T. Zahaczając miasto i trasę chociaż nie można nazwać tego trasą (częste zabudowania) mieszczę się do 10 l, BEX Q 220 KM. AVF/BPW Q spaliłby z 2 litry mniej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.09.2021 o 10:33, Tkoczu_ napisał:

Myślałeś może żeby gaz założyć ?

Nie. Zbyt daleko idąca ingerencja w silnik. Mam pedantycznie zadbany silnik, który nie spożywa oleju, pozwala cieszyć się ślśniącym, nieokopconym wydechem i nie chciałbym tego zmieniać.

DSC00131_filtered.jpg.f2bedc705dcf3ea5274029356cb6f41f.jpg

Przy przebiegach jakie robię w ciągu roku, nie jest dla mnie istotne, czy silnik pali 7, czy 8 litrów. Chociaż wydaje mi się że jest dość ekonomiczny w trasie. W mieście już nie jest kolorowo :grin:

 

W dniu 18.09.2021 o 14:01, the_naturat_com napisał:

Skoro projekt umarł trzeba będzie kupić zewnętrzne rezystory, bo alternatyw brak.

Nie powiedziałem, że projekt umarł B) Alternatywy są. Stay tuned...

Edytowane przez ElectricShock
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, ElectricShock napisał:

Nie powiedziałem, że projekt umarł B) Alternatywy są. Stay tuned...

Brak życia wszakże śmierć oznacza.

Jakie są alternatywy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ElectricShock napisał:

nie jest dla mnie istotne, czy silnik pali 7, czy 8 litrów.

Chyba 8 a 12l :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trybie miejskim gdzieś blisko tego :facepalm: Pije jak smok :grin: Ale w trasie, przy płynnej jeździe, nie jest już przerażająco. Muszę przyznać, że jest zaskakująco oszczędny na długich odcinkach. Podczas tegorocznej podróży nad morze, udało mi się zejść ze spalaniem do poziomu, około 6,5 -7l/100. Wszystko zależy od wagi prawej nogi :decayed: Dużo zależy też od softu. Ty masz sporo podniesioną moc, a więc  podniesione dawki i nic dziwnego, że apetyt jest nieco większy. Auto na pewno lepiej się odpycha, ma lepszy moment i w ruchu miejskim daje większą frajdę, jednak fizyki nie oszukasz. Moc nie bierze się z powietrza. 

U mnie  były wykonywane korekty softu ale nie w kierunku podniesienia mocy a w celu optymalizacji pracy silnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No muszę przyznać że w trasie fajne spalanie mają :) 

Przy felgach 18’ i twoim sofcie jakie osiągasz średnie spalanie w mieście ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, ElectricShock napisał:

U mnie  były wykonywane korekty softu ale nie w kierunku podniesienia mocy a w celu optymalizacji pracy silnika. 

Narzut na elastyczność? 

Obserwując wcześniejsze wyniki na dobrą sprawę spalanie utrzymuje się na podobnym poziomie, ale auto lepiej odpycha się. Określiłbym swój styl jazdy jako spokojny.  Z resztą w TFSI dobicie do 300 Nm to formalność, dla 1,8 T trzeba podlać, żeby osiągać takie wartości. Czy spadło Ci spalanie w porównaniu do serii? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Tkoczu_ napisał:

Przy felgach 18’ i twoim sofcie jakie osiągasz średnie spalanie w mieście

Nie robiłem jeszcze pomiaru na nowych felgach i oponach Michelin. Na 17 z Vredestein Ultrac Satin 235/45  miasto wychodziło od 10,5-11l do 13,5l/100 i nawet więcej, w zależności od tego, czy testy polegały na długotrwałym kursowaniu po mieście, czy krótkich tras z zimnym silnikiem. Średnio wychodziło mi zawsze w okolicy 11,7-12,3l/100.

 

23 minuty temu, george napisał:

Narzut na elastyczność? 

Na elastyczność i kulturę pracy.  Silnik pracuje teraz jakby spokojniej. Zmieniła się  na lepsze akustyka.

 

31 minut temu, george napisał:

Czy spadło Ci spalanie w porównaniu do serii? 

Tak, jest różnica. Nie tylko w spalaniu. Spalanie to różnica około 1-1,5l na mieście. Te realne przebiegi po zatankowaniu, wydłużyły się o kilkadziesiąt kilometrów. Jest to zauważalne. W trasie nie zauważyłem większych zmian. Oprócz tego zauważyłem, że samochód chętniej przyspiesza z dołu. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, ElectricShock napisał:

w zależności od tego, czy testy polegały na długotrwałym kursowaniu po mieście, czy krótkich tras z zimnym silnikiem

Ja przy lekko rozgrzanym silniku w mieście, spalanie mi spada tak do 8,5-10l niestety na zimnym spalanie utrzymuje się na poziomie 12-15l. Wszystko na felgach 19’ 

Gdy w naszych silnikach spalanie jest naprawdę wysokie i po rozgrzaniu nie spada warto obejrzeć sondę i przepływomierz. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Tkoczu_ napisał:

Ja przy lekko rozgrzanym silniku w mieście, spalanie mi spada tak do 8,5-10l

Wszystko zależy od miasta, bo miasto miastu nie równe niestety :wink:

Moje 1,8 T w mieście nie spala mniej niż 15 l/100km LPG :P

Dzisiaj tankowałem i wyszło 13 l/100 km, z czego 200km trasy, 135 km miasta, a może spalić więcej niestety.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda, przepływomierz, syf na dolocie, szczelność dolotu i co bardzo ważne, szczelność silnika. Znam przypadek, w którym Audi chłepta olej jak młode ciele mleko :decayed:, do tego stopnia, że raz na jakiś czas wywala błąd katalizatora, przytyka się. Przy okazji pali tyle co Hemi 5,7:grin:.  Dobrze zadbany 2.0T nie powinno żreć oleju. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...