Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Moje audi nie jedzie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Upsss

Przepraszam juz sie poprawiłem.

a teraz pisze jeszcze raz jaki mam problem:

Posiadam od paru dni audi A4 Quattro 1.8T z 1996 roku.

Otóz autko przestało mi wogole jechac nie da sie nim wogole rozpedzic. Mechanik powiedział mi ze to turbina padła. Wczesniej autko jezdziło normalnie.

Teraz jak przycisne mu gaz to jedzie gorzej niz maluch. Wczoraj rozmawialem z kolega powiedzial mi ze moze to przepływomierz padl.

Poradzcie mi co to moze byc. Od czego zaczac szukanie usterki.

Jestem zielony z tych rzeczy.

Dotychczas jedziłem dieselkiem Volvo V 40.

Pozdrawiam

Zapomnialem dodac ze jakis czas temu rzeziło cos kolo silnika tak jakby rozpadajace sie łożysko

Opublikowano

żeby zobaczyć czy to przepływomierz, możesz wypiąć wtyczkę z niego i przejechać się.

Jeśli to wina przepływki (LMM), to nic się nie zmieni. Auto dalej będzie jeździło kichowato. Dalsze badanie możnaby zrobić za pomocą Vag-Coma, nie wiem czy masz dostęp.

Kopci Ci auto ? Czy pod tym względem wszystko ok ?

Zapomnialem dodac ze jakis czas temu rzeziło cos kolo silnika tak jakby rozpadajace sie łożysko

Yhm... nawet jak tego nie robisz (naprawiasz) to chociaż warto zdiagnozować co to może być. Podjechać do kilku mechaników i niech osłuchają....

Opublikowano
żeby zobaczyć czy to przepływomierz, możesz wypiąć wtyczkę z niego i przejechać się.

Jeśli to wina przepływki (LMM), to nic się nie zmieni. Auto dalej będzie jeździło kichowato. Dalsze badanie możnaby zrobić za pomocą Vag-Coma, nie wiem czy masz dostęp.

Kopci Ci auto ? Czy pod tym względem wszystko ok ?

Zapomnialem dodac ze jakis czas temu rzeziło cos kolo silnika tak jakby rozpadajace sie łożysko

Yhm... nawet jak tego nie robisz (naprawiasz) to chociaż warto zdiagnozować co to może być. Podjechać do kilku mechaników i niech osłuchają....

Vag-Com to pewnie komputer??

Auto mi nie kopci i na wolnych obrotach chodzi bardzo ładnie.

Jakos mi sie nie wydaje zeby turbo tak od razu padło??

Opublikowano

Witam

powiedz z jakiego miasta Podkarpacia jesteś to może pomogę przynajmniej w wyborze mechanika. Ale z tego co piszesz to wygląda niestety na turbinkę, ale to tylko moja opinia. :cry::a4fan:

Opublikowano

Witam,

Nie podtrzymam cie na duchu i letko zglebie.

To turbo. :cry:

Przy padnietej przeplywce auto przyspiesza ela nieschludnie.

Potwierdzeniem jest

Zapomnialem dodac ze jakis czas temu rzeziło cos kolo silnika tak jakby rozpadajace sie łożysko
Opublikowano

driv jestem z okolic Debicy.

Dzis podjade do mechanika to podepnie mi to cudo :evil: do komputera.

Nie orientujecie się gdzie mozna nabyc jakies uzywane turbo??

i Ile funduszy trzeba miec na taka przyjemnosc??

Opublikowano

No to ja jestem z Przemyśla, ale w połowie drogi koło Rzeszowa w drodze na Głogów Młp. jest firma chyba nazywa się automacher i tam się specjalizują w Audi i z tego co wiem są dobrzy.

http://www.automacher.com.pl/

o proszę a oto link do nich Pozdrawiam :biggrin:

Opublikowano
żeby zobaczyć czy to przepływomierz, możesz wypiąć wtyczkę z niego i przejechać się.

Jeśli to wina przepływki (LMM), to nic się nie zmieni. Auto dalej będzie jeździło kichowato. Dalsze badanie możnaby zrobić za pomocą Vag-Coma, nie wiem czy masz dostęp.

Kopci Ci auto ? Czy pod tym względem wszystko ok ?

Zapomnialem dodac ze jakis czas temu rzeziło cos kolo silnika tak jakby rozpadajace sie łożysko

Yhm... nawet jak tego nie robisz (naprawiasz) to chociaż warto zdiagnozować co to może być. Podjechać do kilku mechaników i niech osłuchają....

Kurcze wczora przejechale m sie i autko kopci.....bialym dymem.....Co to oznacza?? nie jedzie dalej i chodzi głośniej tzn tak dziwnie burczy jakby gdzies dziura byla w ukl wydechowym tuz przy silniku.

Sorki ze tak łopatologicznie pisze, ale kompletnie sie nie znam.

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

Biały dym... ? Niespalona mieszanka ?

Opublikowano

Nie wiem czy tak jest w każdym egzemplarzu, ale u mnie zawór obiegu zamkniętego turbiny wydaje przy zamykaniu się charakterystyczne "miauknięcie" :-) Kiedy zacierała mi się turbina, to dźwięk ten stawał się bardziej przeciągły i niski, aż całkiem zanikł, gdy padła kompletnie. Mnie ukręciła się w turbinie ośka, i było słychać głośne grzechotanie przypominające dźwięk uszkodzonego łożyska, np alternatora. Powodem był zatkany przewód doprowadzający olej do turbiny.

[ Dodano: 27-03-2007, 10:12 ]

Turbospr. regenerowana: 1500 zł, regenerowana fabrycznie: 1800 zł, nowy zamiennik: 2500 zł

Opublikowano

Gdyby było to turbo to zapene Twoje Audi strasznie by kopciło spalonym olejem. Stawiam na przepływomierz....

Opublikowano

Audi wczoraj podpialem pod komputer....

wykazalo 9 usterek

nawet ich nie zapamietalem

jedna z nich to za niskie napiecie, padnety komputer ( chyba tak cos mechanik mowił)

powiedzial ze narazie musi posprawdzac wszystkie mechaniczne czesci i zobaczymy....

az sie boje

Opublikowano
nawet ich nie zapamietalem

copy & paste na forum....

nic pamiętać nie trzeba wtedy :cool:

Opublikowano

copy & paste na forum....

nic pamiętać nie trzeba wtedy :cool:

Z KTS-a albo innego ST6000 tak nie zrobi szybciutko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...