Adas Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 podobnie jak vario polecam gwint... kiedy chcesz podnosisz, kiedy chcesz opuszczasz... a jak do tego masz regulacje twardosci to juz w ogole bajka... ja mam tylko regulacje wysokosci, jak chcesz to na spociku Cie przewioze, z Bartkiem tez sie przejedz i zobaczysz czy Ci odpowiada u mnie jest chyba troche bardziej miekko... ale ten gwint to wyniesie z 4000
nike21 Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Jeździsz normalnie i potrzebny efekt wizualny wariant 1, masz zacięcie sportowe wariant 2, jesteś maniakiem szybko jeżdżącym wariant 3 ! wcale nie trzeba byc maniakiem zeby kupowac gwint wystarczy ze chce sie miec na zime wyzej a na lato nizej do tego sztywniej niz seria a przy gwincie masz dodatkowa zalete ze mozesz kiedy chcesz podniesc lub opuscic
nike21 Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 podobnie jak vario polecam gwint... kiedy chcesz podnosisz, kiedy chcesz opuszczasz... a jak do tego masz regulacje twardosci to juz w ogole bajka... ja mam tylko regulacje wysokosci, jak chcesz to na spociku Cie przewioze, z Bartkiem tez sie przejedz i zobaczysz czy Ci odpowiada u mnie jest chyba troche bardziej miekko... ale ten gwint to wyniesie z 4000 w podobnej cenie jest air ride pozatym dobre amory i springi to troche wiecej niz 900zl
Madas Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Za szpan się płaci Panie Adamie to nie tylko za szpan ale za dobry produkt i dobre trzymanie
kuredu Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 Powiem Wam, że mam dylemat, wiadomo że najlepiej mieć dobrej firmy sprzęt ale z kasą problem, a znowu bym nie chciał czekać nie wiadomo i nie wiem gdzie znaleźć złoty środek
nike21 Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 Powiem Wam, że mam dylemat, wiadomo że najlepiej mieć dobrej firmy sprzęt ale z kasą problem, a znowu bym nie chciał czekać nie wiadomo i nie wiem gdzie znaleźć złoty środek powiem tak - chcesz dobre zawieszenie i masz 4000 zl bierz gwint jak nie masz 4000 a chcesz dobra zawieche (amorki + springi) tylko nizej to mysle ze 2000 zl starczy... reszta chyba zbedna do komentowania
Musashi Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 vario-cie a co ty konkretnie masz zalozone, jakis link, moze byc PW OT. zescie mnie chlopaki zarazili EOT
variocustoms Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 www.tein.pl - Tobie Musashi polecam sprężyny Teina ew. kompletne zawieszenie ja mam profi gwint Tein Pro Street Damper [br]Dopisany: 27 Marzec 2009, 12:45_________________________________________________http://www.blitzpoland.pl/p/a4_tein.html tutaj tabela do B6/B7 z cenami
Tobi_one Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Vario-tech a jak myslisz jakie zawieszenie byloby najlepsze dla mojej B8 143KM ?? oczywiscie najlepszy bylby gwint z plynna regulacja, ale niestety to juz koszt powyzej 4 tys. a takiej kasy nie mam poki co:/ jakies inne propozycje? interesuje mnie obnizenie 30-50 mm
variocustoms Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Kolega Kuredu zamówił już sprężyny Eibach Pro Kit ok. - 30 mm
Tobi_one Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 no tak tylko ze on cos mowil ze ma utwardzone amortyzatory, bo ma wersje 211 konna a ja mam 143 konna wiec wystarczy tylko wymienic sprezyny?? jesli chce obnizyc o te 30-50 mm ??
variocustoms Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Z mojego doświadczenia do obniżenia max -30 mm nie trzeba (ale można) wstawić inne amorki ale wtedy koszt się znacząco podnosi. Każde większe obniżenie wymaga amortyzatorów o krótszym skoku i większej sile tłumienia.
Martinzxr Opublikowano 8 Grudnia 2018 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Witam wszystkich. W Audi A6 4g jest jedna opcja zawieszenia gwintowanego z czujnikami regulacji koszt to 8 do 10 tys zł. Wtedy wszystko działa i możesz obniżać ile sobie tam chcesz. Lub same sprężyny technix koszt 800zl do oryginalnego zawieszenia. Gdy założymy np technix zawieszenie gwintowane zwykle a też możemy jak w a4 B8 to obniżymy auto ale nie będzie podłączone bo nie ma czujnikow i sterowanie odpada. Najlepsza rada to założyć sprężyny 40/45 lub jakie kto chce i problem rozwiązany za max 800zl. I ustawić geometrię przy każdym obniżeniu auta. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się