Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ACK] Klocek nie "bierze" w dolnej części tarczy


M3I

Rekomendowane odpowiedzi

jak jest ok to jest ok

ale i tak je podegnij

podczas hamowania zacisk ma mniejsze drgania

OK , spróbuję podgiąć , THX :good:

co to jest formuła 125 ?????

koledze chyba chodziło o "kancioka" Fiata 125p :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:tongue4: mój kredens w wersji kombi, poczciwina FSO1500 - :decayed:i nieszczęsne zapiekające się tłoczki, ech.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaaaaa, tak myslalem

w Bendix-owskich zaciskach fiata sa zawleczki które zabezpieczaja elementy przed rozpadnieciem sie zacisku

w tych zaciskach nie bylo typowego drutu tak jak w zaciskach Ate

w Lucasach tez nie ma tego dziadostwa i jest ok, nic sie nie koslawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Lucasach tez nie ma tego dziadostwa i jest ok, nic sie nie koslawi

Dokładnie :good: , w tarczach 280 jest wszystko OK , prowadnice wyczyścić , nasmarować i śmigają dalej :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:> były takie blaszki co wypadały i trzeba ich było pilnować, były takie dwa prostokąciki sprężynujące z drutu i one trzymały szczękę u dołu i od góry, zawleczki nieszczęsne i kliny też były :decayed: - fakt takiego czegoś jak te druty nie było. Tu klocek jest szerszy jak szczęka i to "banalne" coś wpływa pewnie na to koślawienie , czas zacząć szukać kogoś z ciepłym garażem... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak na tym foto?

http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/13/81/92/76/1381927600

sorry za zdjecie ale to pierwsze które wpadło mi w rece

jedynie co można to albo wymienić te druty albo je "podreperować" - bardzo lubią się na końcach odginać i może tu sprawdzić...

Druga rzecz to na klockach też mamy takie dwa wąsy - mają one dopychac klocek w stronę środka tarczy - można wyjąc klocki i delikatnie je mocniej podgiąć by mocniej dopychały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak na tym foto?

http://img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/13/81/92/76/1381927600

sorry za zdjecie ale to pierwsze które wpadło mi w rece

jedynie co można to albo wymienić te druty albo je "podreperować" - bardzo lubią się na końcach odginać i może tu sprawdzić...

Druga rzecz to na klockach też mamy takie dwa wąsy - mają one dopychac klocek w stronę środka tarczy - można wyjąc klocki i delikatnie je mocniej podgiąć by mocniej dopychały.

Rok temu gdy zaczął się problem kupiłem nowe druty ( ATE). I nowe niewiele pomogły.

Wczoraj zdjałem kolo i wyjałem druty. Miałem 2 szt starych ORI . Wybrałem 2 szt najlepszych , podgiałem je na maxa .

Założyłem z ledwością. Po chwili znowu rozebrałem . I stwierdziłem ze trzeba kupić druty w ASO. Te co mam poprostu po podgięciu wracają do pierwotnej pozycji ( nawet te prawie nowe ATE ).

Jutro odbiorę druty z ASO , 22 zł /szt. Mam nadzieję ze są z innego materiału niż te ATE które kupiłem w sklepie.

Liczę że to pomoże , bo stare tarcze pokrzywiły mi się przez takie zbieranie. [br]Dopisany: 24 Styczeń 2011, 19:07_________________________________________________

:hi:

Problem wystąpił i u mnie po wymianie klocków. Domyślam się że mechanik nie wyczyścił i nie nasmarował prowadnic :mysli:

Przejechałem już 2tyś km i jest coraz gorzej ;( na początku nie dociskało tarczy przy piaście a teraz już praktycznie na połowie tarczy pojawił się rdzawy nalot. Czy czyszczenie prowadnic i smarowanie teraz pomoże? (zacisk prawy przód) :confused4:

ja miałem założone nowe prowadniczki , nasmarowane i nic nie pomogło. potem wymieniłem zacisk , również nic.

przeczyścić i nasmarować oczywiście warto , ale wg mnie zajmij sie drutami.

U mnie po samym podgięciu drutów auto zauważalnie lepiej hamuje. No i po dłuższym postoju nie słychać takiego chrobotania ( wskutek ścierania grubej warstwy rdzy). Więc coś to jednak pomogło ,ale jeszcze nie jest idealnie.

zamów druty z ASO , myślę ze będziesz miał wtedy pewność że masz je dobre .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka jest specyfika tego zacisku

dziadostwo i tyle

wine ponosi tutaj drut na zacisku

do BMW dali blachy i jest spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka jest specyfika tego zacisku

dziadostwo i tyle

wine ponosi tutaj drut na zacisku

do BMW dali blachy i jest spokój

Tylko dlaczego jeszcze nikt z B6 nie ma takiego problemu??

Chyba się pospieszyłem bo robert chyba ma ten problem. :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się pospieszyłem bo robert chyba ma ten problem. :embarrassed:

Jeżeli masz na myśli mnie , to u mnie jak na razie wszystko jest ok , klocek bierze całą tarczę , przed wymianą wszystko bardzo dokładnie wyczyściłem i jest OK :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się pospieszyłem bo robert chyba ma ten problem. :embarrassed:

Jeżeli masz na myśli mnie , to u mnie jak na razie wszystko jest ok , klocek bierze całą tarczę , przed wymianą wszystko bardzo dokładnie wyczyściłem i jest OK :cool1:

Tak Ciebie, bo chyba jako jedyny z B6 pisałeś w tym wątku o tym problemie u siebie.

Skoro problem nie występuje w B6, a przecież jest tam ten sam układ hamulcowy przy tarczy 288 to nie sądze, ze wina leży w drutach.

Dla mnie drut jest w 90% po to żeby zacisk nie latał luźno i nie dzwonił gdy nie hamujemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadziłem druty zakupione z ASO i nic nie pmogło. Dziś oddałem do mechanika żeby rozebrał i obejrzał wszystko.

Ponownie wsadziliśmy nowe prowadnice i zobaczymy. Wg mechanika wszystko jest ok. Jeśli problem bedzie występował nadal to mechanik sugeruje ze tłoczek moze mieć zbyt duży luz. Gdy klocki były nowe , tłoczek siedzi praktycznie cały w zacisku, nie ma tendencji do koślawienia się.

Tłoczków nie wymieniałem , zobaczymy co bedzie sie działo. Tylko czy wymiana tłoczków cos da jesli cylinder wytarty np. [br]Dopisany: 12 Luty 2011, 15:08_________________________________________________Jeśli ten typ zacisku jest taki dupniaty , to poradźcie co wsadzić . jaki inny ?

od czego pasuje ? czy pod tarcze 288mm to zawsze ten sam typ zacisku szedł ?

więc co wymiana na 312 mm? ale tam tez chyba ten sam zacisk był , tylko jarzmo inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jarzmie tez kłopot

wystarczy że delikatnie sie odkształci i bedzie lipa

w B6 jest mocniejsze mocowanie do zwrotnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/audi-tt-r32-3-2-s3-cupra-zacisk-zaciski-tarcze-i1448915692.html

czy te zaciski wpasowałby do B5 u mnie? rozstaw mocowania jarzma wygląda podobnie.[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 08:13_________________________________________________

a może to :

http://allegro.pl/zacisk-przod-lewy-prawy-superb-audi-a4-b5-a6-i1449827357.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/audi-tt-r32-3-2-s3-cupra-zacisk-zaciski-tarcze-i1448915692.html

czy te zaciski wpasowałby do B5 u mnie? rozstaw mocowania jarzma wygląda podobnie.[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 08:13_________________________________________________

a może to :

http://allegro.pl/zacisk-przod-lewy-prawy-superb-audi-a4-b5-a6-i1449827357.html

od Cupry odpada

od Superb-a ok, ale trzeba sie podpytac na jaka tarcze to idzie

moze bedzie to 312mm ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest zacisk od superba, a od octavii.

Tłoczek 54mm, tak czy inaczej fajna cena za nowy zacisk z jarzmem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od oktawki ? :mysli: :mysli: :mysli:

po czym wnioskujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...