Pafciopafcio Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Siemanko. Posiadam audi a4 b8 3.0tdi quattro 2009r kod silnika ccwa. Niestety naczytałem się o sypiących się pompach cp4. U mnie na szczęście jeszcze nie ma żadnych niepokojących objawów, ale auto ma już najechane 210tys i to co się na czytałem zmywa mi sen z powiek. Czy jest możliwość żeby zmienić pompę cp4 na cp3? Podobno te cp3 są lepsze. Dużo z tym roboty? Gdize mógłbym zlecić taką operacje jeśli w ogóle jest ona możliwa? Pozdrawiam!
peter22 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Ja mam wsadzona taka pompę paliwa u siebie w ccwa . Przerabiania troszkę jest . Ale paliwa jest b. Dużo obecnie z dpf mam 372 KM . Bez dpf było 415 KM .
Pafciopafcio Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2020 A mógłbyś proszę powiedzieć czy robiłeś sam czy oddawałeś do warsztatu? Jaki mniej więcej był koszt takiej zamiany? Zamawiałeś jakieś "kity/ adaptery"? Proszę o jak najwięcej informacji
peter22 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 (edytowane) Ja robiłem w DieselSoft . Wszystko u Marcela robiłem razem z częściami . Trzeba zrobić tulejkę na wyjście z pompy bo jest inna średnica . niestety tokarz który robił to w diesel soft zrobił za niski gwint i mi wyrwało przewód podczas jazdy. Teraz jest zrobiona odpowiednia wysokość gwintu i jest ok . Przerabiania jest trochę . Mocowanie trzeba mieć ori od takiej pompy i delikatnie przyciąć . Rurki od wtrysków od strony pasażera zmienione . Za dużo do pisania Edytowane 26 Kwietnia 2020 przez peter22
peter22 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Jeśli nie idziesz w moc to nie pchaj się w takie rzeczy . Kup regenerowana albo zregeneruj swoją i będziesz miał spokój .
patricks1 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 A czy jeśli chciałbym wrzucić pompę z bitdi 313km o nr: 059130755CC 0445010691 to też jest tyle przerabiania?
Pafciopafcio Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2020 A mógłbyś proszę podać koszt takiej operacji? 3.0tdi to grzech żeby mocy nie podnieść.
klucha11 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Cześć. Podepne się choć pytanie troszkę inne. Czy po zmianie paska napędu tej pompy trzeba to ustawiać na jakieś blokady?
peter22 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Opublikowano 26 Kwietnia 2020 ja robiłem komplet u Marcela poniżej masz ceny jakie ja płaciłem. Marcel nie ogarniał tylko programu skrzyni s-tronik dlatego program ponownie robiłem u Rogala i zdecydowałem się wrócić do dpf, bo bardzo śmierdziało za autem Witam. Możemy zamontowac pompę od biturbo ( mniej przeróbek i łatwy montaż , praktycznie p&p ) . Mamy na miejscu dostępna pompę od biturbo oraz CP3 taka jak w naszym aucie . Koszt pompy CP4 od biturbo 700PLN + 300 PLN montaż . CP3 z montażem 1400PLN . Modyfikacja turbo ok2500PLN . Gotowy downpipe 900PLN . Strojenie na CP4 - 900PLN a na CP3 - 1200PLN. Pozdrawiam i zapraszam 1
Pafciopafcio Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2020 4 godziny temu, klucha11 napisał: Cześć. Podepne się choć pytanie troszkę inne. Czy po zmianie paska napędu tej pompy trzeba to ustawiać na jakieś blokady? Moim zdaniem i z tego co wyczytałem na necie tej pompy nie trzeba w żadnen sposób ustawiać, ale nie jestem pewien na 100.
Pafciopafcio Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Panowie a te pompy cp4 nie zostały poprawione po któryms roku?
marcin4x4 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 W dniu 26.04.2020 o 10:11, peter22 napisał: z dpf jak DPF się sprawuje ? żyje jeszcze ? ciężkie czasy nastały
peter22 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 1 godzinę temu, marcin4x4 napisał: jak DPF się sprawuje ? żyje jeszcze ? ciężkie czasy nastały W czerwcu będzie dwa lata jak auto dostało ten setup . Jak narazie wszystko jest ok
marcin4x4 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 9 godzin temu, peter22 napisał: W czerwcu będzie dwa lata jak auto dostało ten setup . Jak narazie wszystko jest ok a przebieg ?
mlody020 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Ja mam u siebie ten silnik i penwie tą "wadliwą" pompę, chociaż na blacie nalatane blisko 300 tys i program zrobiny na 350 kuca i jak narazie nic się nie dzieje (na programie już dobre 120 tys zrobione) to jest sens jakieś przeróbki robić? Ps. jakieś są objawy padającej pompy, czy po porstu maszyna zdechnie w trasie i lawetung?
marcin4x4 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 17 godzin temu, peter22 napisał: 168 tyś obecnie pytałem o dpf
Pafciopafcio Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Panowie jak to jest że CP4S2 pasuje np do AUDI A4 3.0 TDI quattro 8K2 B8 3.0 176kW 06/2008-03/2012 CCWA oraz AUDI A5 3.0 TDI Coupe quattro 8T3 3.0 176kW 06/2007-03/2012 CAPA. Z kolei pompa CP1H3 która rownież pasuje do AUDI A5 3.0 TDI Coupe quattro 8T3 3.0 176kW 06/2007-03/2012 CAPA nie pasuje juz do AUDI A4 3.0 TDI quattro 8K2 B8 3.0 176kW 06/2008-03/2012 CCWA. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć różnice? Czy chodzi tylko o generowane ciśnienia? Pozdrawiam! Pompa Bosch wysokiego ciśnienia 0 445 010 171 Common Rail | AUDI | VOLKSWAGEN WWW.SWIAT-DIESLA.PL Pompy firmy Bosch z układem Common Rail nowe 0445010171, dla samochodów Audi, Volkswagen Darmowa wysyłka... Bezproblemowy zwrot towaru... Pompa Bosch wysokiego ciśnienia 0 445 010 669 Common Rail | AUDI | PORSCHE | VOLKSWAGEN WWW.SWIAT-DIESLA.PL Pompy firmy Bosch z układem Common Rail nowe 0445010669, dla samochodów Audi, Porsche, Volkswagen. Darmowa wysyłka... Bezproblemowy zwrot towaru...
marcin4x4 Opublikowano 2 Maja 2020 Opublikowano 2 Maja 2020 CAPA 1600 bar CCWA 1800 bar więc tak trochę...
Baltasar Opublikowano 3 Października 2021 Opublikowano 3 Października 2021 W dniu 26.04.2020 o 21:10, peter22 napisał: ja robiłem komplet u Marcela poniżej masz ceny jakie ja płaciłem. Marcel nie ogarniał tylko programu skrzyni s-tronik dlatego program ponownie robiłem u Rogala i zdecydowałem się wrócić do dpf, bo bardzo śmierdziało za autem Witam. Możemy zamontowac pompę od biturbo ( mniej przeróbek i łatwy montaż , praktycznie p&p ) . Mamy na miejscu dostępna pompę od biturbo oraz CP3 taka jak w naszym aucie . Koszt pompy CP4 od biturbo 700PLN + 300 PLN montaż . CP3 z montażem 1400PLN . Modyfikacja turbo ok2500PLN . Gotowy downpipe 900PLN . Strojenie na CP4 - 900PLN a na CP3 - 1200PLN. Pozdrawiam i zapraszam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się