Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa cp4 czy można zmienić na cp3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko. Posiadam audi a4 b8 3.0tdi quattro 2009r kod silnika ccwa. Niestety naczytałem się o sypiących się pompach cp4. U mnie na szczęście jeszcze nie ma żadnych niepokojących objawów, ale auto ma już najechane 210tys i to co się na czytałem zmywa mi sen z powiek. Czy jest możliwość żeby zmienić pompę cp4 na cp3? Podobno te cp3 są lepsze. Dużo z tym roboty? Gdize mógłbym zlecić taką operacje jeśli w ogóle jest ona możliwa? Pozdrawiam! 

Opublikowano

Ja mam wsadzona taka pompę paliwa u siebie w ccwa . Przerabiania troszkę jest . Ale paliwa jest b. Dużo obecnie z dpf mam 372 KM . Bez dpf było 415 KM . 

12644F27-4830-439F-BFF0-A8F4930A86B7.jpeg

Opublikowano

A mógłbyś proszę powiedzieć czy robiłeś sam czy oddawałeś do warsztatu? Jaki mniej więcej był koszt takiej zamiany? Zamawiałeś jakieś "kity/ adaptery"? Proszę o jak najwięcej informacji ;)

Opublikowano (edytowane)

Ja robiłem w DieselSoft . Wszystko u Marcela robiłem razem z częściami . Trzeba zrobić tulejkę na wyjście z pompy bo jest inna średnica . 


niestety tokarz który robił to w diesel soft zrobił za niski gwint i mi wyrwało przewód podczas jazdy. Teraz jest zrobiona odpowiednia wysokość gwintu i jest ok . Przerabiania jest trochę . Mocowanie trzeba mieć ori od takiej pompy i delikatnie przyciąć . Rurki od wtrysków od strony pasażera zmienione . Za dużo do pisania 

 

3E862EEA-CB48-4B9F-A3C9-53CD3BABC4C7.jpeg

2B60EFAB-2102-4033-B68A-F93A60B1821C.jpeg

Edytowane przez peter22
Opublikowano

Jeśli nie idziesz w moc to nie pchaj się w takie rzeczy . Kup regenerowana albo zregeneruj swoją i będziesz miał spokój . 

Opublikowano

A czy jeśli chciałbym wrzucić pompę z bitdi 313km o nr: 059130755CC 0445010691 to też jest tyle przerabiania?

Opublikowano

A mógłbyś proszę podać koszt takiej operacji? 3.0tdi to grzech żeby mocy nie podnieść. 

Opublikowano

Cześć. Podepne się choć pytanie troszkę inne. Czy po zmianie paska napędu tej pompy trzeba to ustawiać na jakieś blokady?

Opublikowano

ja robiłem komplet u Marcela poniżej masz ceny jakie ja płaciłem. Marcel nie ogarniał tylko programu skrzyni s-tronik dlatego program ponownie robiłem u Rogala i zdecydowałem się wrócić do dpf, bo bardzo śmierdziało za autem 
 

Witam. Możemy zamontowac pompę od biturbo ( mniej przeróbek i łatwy montaż , praktycznie p&p ) . Mamy na miejscu dostępna pompę od biturbo oraz CP3 taka jak w naszym aucie . Koszt pompy CP4 od biturbo 700PLN + 300 PLN montaż . CP3 z montażem 1400PLN . Modyfikacja turbo ok2500PLN . Gotowy downpipe 900PLN . Strojenie na CP4 - 900PLN  a na CP3 - 1200PLN. Pozdrawiam i zapraszam

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
4 godziny temu, klucha11 napisał:

Cześć. Podepne się choć pytanie troszkę inne. Czy po zmianie paska napędu tej pompy trzeba to ustawiać na jakieś blokady?

Moim zdaniem i z tego co wyczytałem na necie tej pompy nie trzeba w żadnen sposób ustawiać, ale nie jestem pewien na 100.

Opublikowano

Panowie a te pompy cp4 nie zostały poprawione po któryms roku? 

Opublikowano
W dniu 26.04.2020 o 10:11, peter22 napisał:

z dpf

jak DPF się sprawuje ? żyje jeszcze ?

ciężkie czasy nastały :P

 

Opublikowano
1 godzinę temu, marcin4x4 napisał:

jak DPF się sprawuje ? żyje jeszcze ?

ciężkie czasy nastały :P

 

W czerwcu będzie dwa lata jak auto dostało ten setup . Jak narazie wszystko jest ok

Opublikowano
9 godzin temu, peter22 napisał:

W czerwcu będzie dwa lata jak auto dostało ten setup . Jak narazie wszystko jest ok

a przebieg ?

Opublikowano

168 tyś obecnie 

Opublikowano

Ja mam u siebie ten silnik i penwie tą "wadliwą" pompę, chociaż na blacie nalatane blisko 300 tys i program zrobiny na 350 kuca i jak narazie nic się nie dzieje (na programie już dobre 120 tys zrobione) to jest sens jakieś przeróbki robić?

Ps. jakieś są objawy padającej pompy, czy po porstu maszyna zdechnie w trasie i lawetung?

Opublikowano
17 godzin temu, peter22 napisał:

168 tyś obecnie 

pytałem o dpf :P

Opublikowano

Panowie jak to jest że CP4S2 pasuje np do AUDI A4 3.0 TDI quattro 8K2 B8    3.0    176kW    06/2008-03/2012    CCWA oraz AUDI    A5 3.0 TDI Coupe quattro 8T3    3.0    176kW    06/2007-03/2012    CAPA. 
Z kolei pompa CP1H3 która rownież pasuje do AUDI    A5 3.0 TDI Coupe quattro 8T3    3.0    176kW    06/2007-03/2012    CAPA nie pasuje juz do AUDI A4 3.0 TDI quattro 8K2 B8    3.0    176kW    06/2008-03/2012    CCWA.
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć różnice? Czy chodzi tylko o generowane ciśnienia?  Pozdrawiam!

WWW.SWIAT-DIESLA.PL

Pompy firmy Bosch z układem Common Rail nowe 0445010171, dla samochodów Audi, Volkswagen Darmowa wysyłka... Bezproblemowy zwrot towaru...

 

8022_1.png
WWW.SWIAT-DIESLA.PL

Pompy firmy Bosch z układem Common Rail nowe 0445010669, dla samochodów Audi, Porsche, Volkswagen. Darmowa wysyłka... Bezproblemowy zwrot towaru...

 

Opublikowano

CAPA 1600 bar CCWA 1800 bar więc tak trochę... 

 

 

Opublikowano
W dniu 26.04.2020 o 21:10, peter22 napisał:

ja robiłem komplet u Marcela poniżej masz ceny jakie ja płaciłem. Marcel nie ogarniał tylko programu skrzyni s-tronik dlatego program ponownie robiłem u Rogala i zdecydowałem się wrócić do dpf, bo bardzo śmierdziało za autem 
 

Witam. Możemy zamontowac pompę od biturbo ( mniej przeróbek i łatwy montaż , praktycznie p&p ) . Mamy na miejscu dostępna pompę od biturbo oraz CP3 taka jak w naszym aucie . Koszt pompy CP4 od biturbo 700PLN + 300 PLN montaż . CP3 z montażem 1400PLN . Modyfikacja turbo ok2500PLN . Gotowy downpipe 900PLN . Strojenie na CP4 - 900PLN  a na CP3 - 1200PLN. Pozdrawiam i zapraszam

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...